Suspin uşor şi mă ghemuiesc la el în braţe. În o fracțiune de secundă simt cum ochii mi se închid şi adorm buştean.
****
Hmmm...unde sunt? E totul aşa de negru încât nu văd nimic, doar se pot auzi nişte ţipete. Parcă ar fi..EI. În faţa mea apar tot felul de imagini...groaznice, cu persoanele dragi...în ultima clipă.
***
Mă trezesc toată transpirată şi cu lacrimi pe obraji şi cu Vanessa care era lângă mine şi vorbea la telefon.
Vane:Deabea aştept. Pa!
Eu:Cu cine vorbeai?
Vane:Cu Isabela, Andreea şi Alexandra. Dar tu de ce plangi?
Eu:V-am visat decesele.
Vane:Argh. Probabil este din cauza mutări.
Eu:Da...poate.
Se aude uşa şi fug să o deschid dar pic pe scări peste Jimin pe care cred că l-am trezit. Vanesa sare peste noi şi deschide uşa unde era Suga.
S:Jimin te omor!!!
Eu:Oppa nu am făcut nimic. Doar am picat pe scări peste el.
Vane:Lăsai. Noi mergem în parc. Vedeţi ce faceţi singuri în casă. "închide uşa"
Jm:Acum că nu mai e fratele tău pot să mă distrez.
Vrea să mă sărute dar îmi întorc capul şi îmi pupă părul.
Eu:Nu sunt iubita ta aşa că încetează!
Jm:Cine zice?
Eu:Păi viaţa.
Jm:Eu nu sunt de acord cu viaţa. "face mutriţă de căţeluş"
Eu:Păi ar cam trebui să fi. "îl muşc de nas"
Nu apucă să zică ceva că CiCi vine şi îl linge pe faţă. Vroiam să plec dar nu îmi dădea drumul de la incheietura mâini şi iar am picat pe scări.
Jm:CiCi nu te-a ajutat cu nimic ca să scapi de mine. "începe să mă gâdile pe scări"
Şi uite aşa am avut un razboi pe scări. Sinceră să fiu nu a fost doar gâdilat deoarece Mă cam doare umărul deci şi muşcaturi din când în când.
Eu:Vreau să mă spăl. Dămi drumul!
Jm:Nu....a venit Suga. PLEACĂ! "îmi dă drumul şi merge să deschidă uşa"
După un duş revigorant de 20 de minute ies din baie şi îmi pun pe mine maieul meu negru preferat şi o pereche de pantaloni scurţi albaştri plus o perche de şosete cu dungi albe şi negre. Cobor jos unde toţi mâncau popcorn şi vorbeau despre nu ştiu ce.
Eu:Băi voi mâncaţi popcorn fără mine?
Vane:V-am zis că nu e o idee bună! "începe să râdă"
Eu:Normal că nu e bună! "mă aşez pe canapea"
S:Ioana ce ai pe umăr? "se uită atent"
Jm:Eu am tulit-o!
S:Jimin ţi-a venit sfârşitul!!! "fuge după el"
Nu fac bine două ture de casă că pică pe jos, Suga dându-i picioare lui Jimin.
Eu:Băi gata! M-a muşcat în joacă când ne gâdilam!
Jm:Aşa e. Nu am făcut nimic!
S:Off, bine.
Jm:Domane am crezut că mor. Ai dar rău de tot în mine.
S:Dacă faci ceva o să dau şi mai rău. "se aşează lângă Vanessa pe canapea"
Eu:Gata! Parcă aţi fi nişte copii cu adevărat retardaţi.
S:COPII RETRARDAŢI!? Te-a muşcat de umăr şi tu mă faci copil retardat!?
EU:După cum v-aţi bătut, da. "încep să râd"
Înainte să spună ceva se aude soneria, iar Vanessa mă trage după ea să deschidă uşa. În faţa uşi deschise erau chiar Isabela, Andreea şi Alexandra.
Eu:Nu cred! Awww, ce dor mi-a fost de voi.
După o îmbrăţişare de vreo 10 minute fetele îmi spun că s-au mutat şi ele aici, vizavi de noi.
IS:Şi vrem să ieşim în oraş mâine, aşa că la 8 să fi gata!
Eu:Seara fetelor?
Ele:Seara fetelor.
An:Ce ai pe umăr?
Eu:Nimic important. "îmi întorc privirea în altă parte"
Ale:No bun. Ne vedem mâine seară?
Vane:Normal.
Is:No, atunci vă lăsăm să vă odihniţi. Pa!
Eu:Pa! "trimit pupici în aier"
Jm:Cui trimiţi pupici hă? "zice nervos"
Eu:Ţie. "încep să râd"
Jm:Atunci e bine.
Ne întoarcem la popcorn şi imediat ce Suga aude ce vrem să facem mâne începe să înjure de mama focului încât la unele cuvinte mă bufnea râsul. În timp ce înfulecam din popcor, V se loveşte de ceva şi varsă apă pe mine. Nu era vorba că ma udat deoarece era vara, dar maieoul este cam transparent când se udă.
Jm:Cap sec. "mă ia pe sus până în cameră.
Eu:Merci! Acum ieşi să mă schimb.
Jm:E baia chiar aici. Eu până nu te schimbi nu cobor. "îmi aruncă un tricou de al lui"
Eu:Ce să fac cu ăsta?
Jm:Păi hainele tale sunt cam transparente. "rânjeşte în colţul gurii"
Eu:Ok, o să fac cum zici tu. "îi scot limba"
Intru în baie şi mă schimb destul de încet, Azi am făcut 18 ani şi s-au întâmplat atâtea. Nu pot să cred. Cam după 15 minute de stat în baie să mă schimb ies şi îl vad pe Jimin sprijinit de uşa.
Jm:Iţi stă bine cu tricoul meu.
Eu:Ehh, nu ştiu ce să zic.
Încerc să ies pe uşa dar domnul misterios o închide. Oare ce mai vrea acu?
Jm:Ioana, ştiu că m-am purtat ca un prost cu tine, doar că îmi placi mult şi nu ştiu cum să îţi demonstrez asta. Da, nu eşti o ţipă deloc uşoară la capitolul ăsta dar eşti şi foarte fragilă şi ştiu că de când ne-am cunoscut m-ai crezut un pămpălău. Dar am stat mult gânfindună şi am găsit un cadou care sper să îţi placă. "îmi intine o plăsuţă"
Deschid punguţa şi din ea scot o brăţară neagra pe care scria 'Saranghae'.
Jm:Şi cu asta mai vine ceva. Vrei, vrei să fi iubita mea?
Eu:Da!
Ne luăm în braţe şi pot jura că deşi am stat doar câteva minute mi s-a părut o grămadă.
Jm:Nu şti cât mă bucur de răspunsul tău. Chiar îmi era teamă să nu spui nu.
Eu:Cum aş putea să îţi spun nu?
Jm:Prin simplul fapt că te-am muşcat de umăr.
Eu:Pe mine nu m-a deranjat. "încep să chicotesc"
Îi întind mâna să îmi lege brăţară apoi îşi împleteşte degetele cu ale mele şi coborâm jos unde toţi se uitau la noi.
Vane:BRAVO!! "Sare şi ne ia în braţe"
Ne punem le canapea şi singurul lucru pe care l-am făcut înafara de a vorbi cu ceilalţi şi de a infuleca popcorn a fist să ne ţinem de mână tot timpul.
CITEȘTI
You Kill Myself
Romance"Vița mea nu e roz, e neagră...de a dreptul...dar când l-am întâlnit a început să devină roz cu timpul"