Ne punem pe canapea şi singurul lucru pe care l-am făcut înafara de a vorbi cu ceilalţi şi de a infuleca popcorn a fost să ne ţinem de mână tot timpul.
Eu:Mâine ne laşi să mergem?
S:Toate deabea ce v-aţi mutat în Seul şi vreţi în oraş?
Eu:Hai, nu fi rău. "fac botic"
S:Bine, bine...puteţi merge.
Mă las uşor pe spate şi mă uit la Suga care se uita cam încordat la mâna mea şi a lui Jimin, aşa că îi trag un picior în burtă şi îşi mută privirea spre Vanessa.
Jin:Hai să jucăm ceva!
Deodată V se ridică cu trusa de doctor şi se uită la mine.
V:Îmi moare pacienta!!
Începe să facă pe doctorul făcându-mi injecţii şi dându-mi medicamente. Băiatul ăsta poate fi aşa un copil uneori încât, nu contează cum e...nu poţi să nu îl iubeşti. Ba e grijului, ba e serios, ba copil sau bărbat în toată firea. Dar sinceră să fiu îmi place mai mult când e el însuşi...copil nebun delegat.
V:Acum deschide gura! Aşa, fă 'Aaa'. Aşa, bravo. Eşti bine acum.
Eu:Merci doctore. Cred că muream dacă nu eraţi dumneavoastră. "încep să râd cu el"
Jm:Eu merg la somn. "începe să caşte"
Eu:Vin şi eu!
Intrăm în cameră şi mă arunc în pat ocupândul pe tot. Dar, aşa jmecher cum e, naiba ştie cum dar reuşeşte să se pună în pat.
~~~perspectiva Vanessei~~~
Dimineaţă mă trezesc în...BUCĂTĂRIE!? Ce naiba?
Io:Guten tag Vanessa!
Eu:Auzi, pe tine te apucă? Nu vezi că sunt pe masă, în bucătărie?
Io:Ba da, văd. Nu mai fi aşa supărată şi deschideţi aura, fi calmă.
S:Aici erai. Ce dracu ai băut?
Io:N-am băut nimic. Sunt perfect normală. Calmeazăte frate.
Se uită cu faţa aia la mine şi îmi dau seama că nu a dormit bine.
~~~perspectiva mea~~~
Ies din bucătărie merg la să mă îmi fac o baie care a durat câteva ore. Nu apuc bine să ies că Vanessa.
Vane:Îmbrăcate! Trebuie să mergem. Şi nu e vina mea că te-ai trezit la 3 să şti domnişoară. "iese din cameră"
Las un oftat lung să îmi iasă din gură şi mă pun să îmi caut o ţinută. După câteva minute, mulțumesc doamne, mi-am găsit ceva cu care să mă îmbrac.Îmi i-au telefonul şi cobor până în bucătărie unde îmi iau un pahar cu apă apoi nebunul meu începe să mă studieze.
Jm:Nu ţi se pare că ţi se cam văd formele? Adică doar eu am dreptul să îţi văd corpul...fiecare parte.
S:Ce vrei tu să vezi la soră mea, hă? Spune! Fiecare parte hă? Lasă că vezi tu fiecare parte! "îi dă un pumn în burtă"
Eu:Vă rog nu vă certaţi. Oppa nu mai fi chiar aşa de dur.
S:Bine dongsaeng! "mă ia în braţe"
Intru repede până în cameră sã îmi iau un sfeter dar ma doar goase aşa că iau unul de la Jimin, doar nu o să se supere. Cobor şi plecăm toate către o discotecă din câte observ.
Is:Ioana, treci la dans! "mă trage după ea"
Sincer nu ştiu cât timp a trecut de când dansez dar sunt extenuantă şi foarte ameţită. Îmi puns sfeterul pe mine şi plec către casă. Ajung şi nu prea am chef să întru aşa că merg în curtea din spate şi mă întind pe leagăn şi adorm. Arşş. Ce e cu durerea asta de cap? Cred că am băut fără să ştiu aseară. Mă ridic şi cu greu ajung în casă, directia mea fiind bucătăria
S:Unde ai fost toată noaptea domnişoară?
Eu:Am dormit în leagăn.
S:Şi ce dracu ai? Ai băut?
Eu:Cred că da. Nu ştiu. "dau să pic"
Mă prinde şi mă aşează pe un scaun, uitându-se nervos la mine.
S:Domnişoară, de acum nu mai mergi niciodată neînsoţită de mine. Ai înţeles?
Eu:Oppa eu...
S:Niciun tu. Eşti pedepsită. Treci în camera mea că acolo ştiu că eşti singură!
Eu:Nu te mai purta cu mine ca şi cu un copil mic. Am 18 ani ce naiba!?
S:Pentru mine încă eşti mică şi îţi vreau doar binele. Acum treci în cameră!
Eu:Off!
†în cameră†
Jin:Nu mai e un copil. Nu mai fi aşa cu ea.
S:A băut fără să ştie şi a dormit afară şi tu îmi spui să nu fiu aşa cu ea!?
Rm:Are 18 ani. Poate să îşi poarte de grijă!
Jk:Are dreptate! Nu o mai lua drept un copil de 5 ani.
S:Voi nu înțelegeți gravitatea situaţiei nu?
†la Suga în cameră†
Ce dracu are!? Nu mai sunt un copilaş neajutorat de 5 ani.
S:Vrei nişte mâncare?
Eu:"îmi întorc privirea în altă parte"
S:Ştiu că eşti supărată, dar trebuie să accepţi consecințele.
Eu:Consecinţele!? Nu am făcut nimic rău oppa.
S:"ridică o sprânceană" Dongsaeng...
Îl iau în braţe şi încep să plang. Ştiu că îmi vrea doar binele dar nu sunt un copilaş neajutorat. Îmi şterge finuţ lacrimile şi îmi schitează un zâmbet. Mă uit la uşa şi sprijinit de ea era chiar Jimin destul de trist. Vine încet către noi şi se aşează pe pat.
Jm:Suga, am fost cam pervers azi-dimineaţă, dar nu am degând să îi fac nimic. Doar şti cum sunt eu.
S:Da ştiu. Dar totuşi vezi ce vorbeşti. "începe să râdă"
Iese din cameră, eu şi Jimin rămânând singuri în cameră. Se întinde pe pat şi îşi ridică mainile, eu împreunândumi degetele cu ale lui.Deodată de pe geam intră o minge şi mă loveşte exact în şold, provocândumi o durere extrem de groaznică. Nervos, Jimin se ridică din pat, îi aruncă mingea celui care a dat şi începe să îl injure de toate ce există. Se întoarce înapoi în pat şi începe să îmi maseze cu grijă şoldul, întrebânduma din 10 în 10 secunde dacă mă mai doare. Nu îl bag în seamă şi mă las pe spate, încât capul meu să fie pe umărul lui. Îmi muscă uşor pielea gâtului, eu lăsând la iveală un mic zâmbet şi îi zic:
Eu:Suga o să te omoare.
CITEȘTI
You Kill Myself
Romance"Vița mea nu e roz, e neagră...de a dreptul...dar când l-am întâlnit a început să devină roz cu timpul"