O nouă viaţă,într-o altă lume nouă de descoperit şi o limbă nouă de studiat.E naşpa sau nasol să te muţi într-o altă ţară străină,nu ştii limba şi ce mănâncă oamenii acestei ţări.Dar,să zicem că limba o ştie la perfecţie deoarece părinţii ei,adică unul din părinţi este coreean şi norocul acesta a pus-o de când eram mică să înveţe limba aceasta fără nicio problemă sau greşeală.A terminat clasa a 9 a şi a mers la un liceu renumit al ţării Coreei de Sud,School of Performing Arts Seoul.
Prima zi de liceu care a condus-o tatăl ei cu maşina,luând rămas bun şi a mers foarte încrezătoare până ce intra în liceu,unde era plin coridorul de elevii care vorbeau şi râdeau,se uita în jur şi neatentă a dat peste un băiat.
-*Bouf* Auci...
-*se ridică;întindea mâna* Scuze,dă-mi mâna ca să te ajut să te ridici.Spune Joshua.
-*întindea mâna* Mulţumesc şi scuze,nu am fost atentă.Spune MiYu.
-Nu este nimic. *zâmbi* Eşti nouă pe aici,nu?Spune Joshua.
-Da,acum recent am ajuns în Seoul.Spune MiYu.
-Wow...dar,de unde vii? *surprins* Spune Joshua.
-New York.Spune MiYu.
-*zâmbi* E frumos acolo.Dar,de ce ai venit aici în Seoul?Spune Joshua.
-Părinţii mei au fost transferaţi aici la o anchetă,habar nu am că nu mi-a dat prea multe detalii.Spune MiYu.
-Şi ce clasă ai terminat?Spune Joshua.
-Am terminat a 9 a şi trec într-a 10 a.Spune MiYu.
-Mm...Spune Joshua.
-Eu ar trebui să merg în clasă că nu vreau să întârzii pentru prima zi de liceu.Spune MiYu.
-Prea bine.Vorbim după ore,dacă doreşti. *zâmbi* Spune Joshua.
-*întoarce zâmbetul* Bine.Spune MiYu.
Ajungând în clasa a 10 a B,unde toţi aruncau hârtii între ei şi era multă gălăgie că nu puteai să îţi asculţi ceea ce gândeşti şi greu puteam să scot o vorbă sau un cuvânt.Am rămas în mijlocul clasei aproape de catedră,un băiat atras de atenţia lui MiYu şi merse cu paşi galanti către ea.
-Hei,de ce stai ca o statuie în mijlocul clasei?Spune Dokyeon.
-*tresări* Ce?Spune MiYu.
-Nu ai auzit?Ai surzit?Spune Dokyeon.
-Nu te aud bine,e multă gălăgie aici.Spune MiYu.
-*se întoarce către colegi* Linişte,vă rog daţi volumul încet că eu nu aud ce spune fata.Spune DoKyeon.
-*se face liniste* Dacă vrei să vorbeşti cu fata,ieşi afară.Spune HeeRa.
-Nu vreau,dacă ai vreo problemă.Mergi la medic să vezi ce ai la bilă.Spune Dokyeon.
-Ce? *socată* Ai păţit ceva?Te doare capul?Spune HeeRa.
-Ha...*râde* Cred că ai halucinaţii.Spune Dokyeon.
-Tu.... *întreruptă* Spune HeeRa.
-Toată lumea în bancă acum.Spune Profesorul Lee.
S-au aşezat toţi în banca lor,în afară de MiYu în care nu ştie unde să stea.
-Tu eşti noua elevă?Spune Profesorul Lee.
-*întorcându-se* Da,domnule Profesor.Spune MiYu.