Lucky penny

48 8 4
                                    


DOMNUL Daniel:Totul incepuse ca o zi normala.De dimineata m-am trezit,am deschis televizorul din bucatarie si am baut o ceasca de cafea.La stirile plictisitoare de dimineata imi atrase atentie un titilu,,Asa zisul dealer de droguri,Andre,s a sinucis pe treptele blocului,,.Am terminat cafeau si am plecat in graba la servici.Cand sa inched usa,in prag am observant o lucire anormala.M-am aplecat curios,as fi vrut sa nu fac asta,si am ridicat din iarba nu prea inalta un banut auriu.L-am introdus in buzunar si am plecat in statia de autobus.In statie langa banca din lemn,un om al strazii statea in sezut.Avea in mana o carte veche,mizerabila si urat mirositoare.Pielea lui murdara si batba neagra ca cenusa iti atragea atentiea.Hainele erau rupte,dar chiar si asa se putea distinge ca era un fost preot.Dintr-o data s-a uitat la mine,atintindusi privirea spre buzunarul unde aveam banutul meu norocos.Se ridica,si imi rosteste,punandusi o mana pe umarul meu.,,Unul,care da cu mana larga,ajunge mai bogat;si altul,care economiseste prea mult,nu face decat sa saraceasca''.Privindu-l ca pe oricare cersetor de pe strada m-am smucit din mana lui si am urcat in autobuzul care tocmai ce venise.El,fara nici o expresie se uitat fix la geamul meu facandu-mi cu mana.Atunci nu am inteles pe deplin ce insemna mesajul.Dar accum,din pacate stiu.Am ajuns in fata cladirii de birouri.am coborat din autobus.La o secunda dupa ce am pus si al doilea picior pe asfalt.O masina depasind limita de viteza,intra in botul autobuzului.Impactul omorandu-l pe sofer si alti trei oameni care stateau in aproprierea lui.Speriat am sunat la urgente dupa care am fugit la birou.Intarziasem deja prea mult.M-am asezat pe scaun in fata monitorului si am scos din buzunar banutul meu norocos.L-am invartit in degete de cateva ori,el lucind atat de tare incat orbinduma l-am scapat sub birou.M-am aplecat s ail iau,si,cat timp stateam aplecat ventilatorul de deasupra mea cade insa se opreste pe birou,inca invartinduse destul de repede.Am luat banutul,m-am uitat mirat si speriat la ce se intamplase si am pupat bucatica mea de noroc.Am introduso in buzunar si mi-am continuat activitatea de zi cu zi.Am terminat programul si am mers acasape joc caci autobuzul nu indraznea sa mai vina.Apoi...doar flacari si fum.Atat mai imi aduc aminte.Si,si...un bilet.

INTEROGATORUL:Ce scria in bilet?Domnule.

DOMNUL:Eu,...eu,...scria,scria,,unul,care da cu mana larga,ajunge mai bogat;si altul,care economiseste prea mult,nu face decat sa saraceasca.

INTEROGATORUL:Langa dumneavoastra s-a gasit si o femeie.O cunoasteti?

DOMNUL:NU!NU!NU!Banul meu norocos,unde e?O sa se intample ceva rau fara el!

INTEROGATORUL:Ban?Domnule nu aveati nimic la dumneavoastra....

BREAKING NEWS

Soferul de autoboz ce se credea mort a fost readus la viata ca prin minunue. Aparent a fost readus la viata dupa 48 de ore de inactivitate. A reprezentat un miracol in istoria medecinei moderne.

Si un cetatean a castigat la LOTO dupa ce,dupa spusele lui a gasit un banut de aur.La fata locului se afla Karen cu mai multe amanunte.Karen ai legatura.

-Multumesc Bob.Cetateanul constata ca in sera incendiului in care a ars casa lui Daniel.A gasit pe sosea un banut de aur.Imediat l-a luat, acesta a stralucit straniu dar nu a contat caci cetateanul era sigur ca banutul ii va adduce norocul.

Multumim Karen.Acestea au fost sterile de dimineata.Va multumim pentru atenitia acordata si ne vedem in dupamiaza aceasta cu noi stiri.Larevedere.


NemuritoareleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum