Když jsem se ráno probudila byla ještě tma, nevím proč, ale už jsem neusnula, takže jsem byla celý den strašně unavená. Pokusila jsem se usnout o angličtině, když jsme si pouštěli nějaký film, ale neprošlo mi to a učitelka mi napsala do žákovské ať chodím spát v půl deváté a zítra to musím přinést podepsané od mamky. Pořádně mě to vytočilo, mám pocit že si na mě tahle učitelka zasedla, ale s tím asi nic neudělám.
Naštěstí jsme dnes měli jen pět hodin, protože..... já vlastně nevím proč a je mi to jedno. Také odpadl žurnalistický kroužek, takže jsem mohla jít rovnou domů.
Konečně jsem přišla domů, od školy jsem to měla asi dva kilometry. Sice k nám jezdil autobus, ale já nesnáším hromadnou dopravu, raději se projdu (s osmi kilovou taškou na zádech). Nebe vypadalo jako kdyby mělo každou chvíli začít pršet a možná bude i bouřka. Zrychlila jsem krok a za chvíli byla doma.
Odemkla jsem dveře a zjistila že mamka je dnes doma, protože moje malá sestřička Emily je nemocná a nemůže být doma sama. Okamžitě mě přiběhla přivítat s tím, jestli si s ní půjdu hrát a začala se vytahovat že ona je dnes doma a já musela do školy. ,,Nemáš nějak moc energie na to, že si nemocná?", řekla jsem a naschvál zvýšila hlas, aby to slyšela mamka. ,,Ale já sem nemocná", řekla naštvaně a utekla se zavřít do pokojíčku.
Šla jsem za mamkou do kuchyně a spustila ,,Emily není nemocná, jenom nechtěla jít do školky". ,,Já vím, ale ty si minule taky nechtěla do školy, tak sem tě nechala doma", odpověděla. Tak jsem to radši nechala být a šla si udělat úkoly.
Asi po hodině za mnou přišla mamka a sdělila mi, že musí jít nakoupit a já musím zatím hlídat Emily. ,,A nemůžeš si jí vzít s sebou?", řekla jsem otráveně. ,,To zvládneš, přijdu asi za dvě hodiny a nedávej jí sladkosti, přišla na to kam je schovávám".
,,Emily, polož ty sladkosti!" Neposlechla, takže jsem jí je vytrhla a položila vysoko na skříň. Jo! Konečně to vzdala, zaradovala jsem se a šla si číst.
ČTEŠ
V jiném světě
Fantasy14ti letá Zoe nikdy nikam nezapadala a nikdy neměla kamarády. Nejraději trávila čas ve svém pokoji a četla knihy. A právě kniha, měla na svědomí Zoeino záhadné zmizení. Zmizení do jiného světa, do světa kde je vše jinak, do světa kde platí jiná prav...