Hazırım....

18 4 3
                                    

 Yorumlarınızı merakla bekliyorum . <3

   Sanki bir akvaryumun icinde hapsoldum.Sanki kulaklarim sağir ve dilsizim...

"Damlaaaa!"

Buyrun iste yine annemin sevdigim detone sesiyle birkez daha kendim icin yaptigim tek seyi yarim biraktim.

"Efendim annneeee ne varrr"

"Kizim hazirlandin mi ? Anlastigimiz adam yarin esyalarimizi yeni evimize tasiyacak."

Unutmak mmümkün mü ki anne be zaten en azindan 92737181 kere soyledigin icin hic aklimdan cikmadi

"Hazirladim anne sen o uyuz pislige sor once  2 yil once cikardigi corabi küflenmis halde buzdolabinda buldum be"

Aslında o benim corabimdi kardeşim gayet mulayim birisi kabul.Kardeşim Efecan.Onu pek sevmemekle birlikte ki onun örnek bi çocuk ve annemin deyimiyle biricik prensi olmasıyla hiç alakasi yok.Ben gayet saf biriyimdir çünkü .Desem tabisi inanmayın.Kardeş ışte atsan atılmaz satsan hatta üstüne para versen bile alan olmaz.Eee bir ablaysan en kutsal görevin kardeşinin korkulu rüyasi olmaktır zaten.

Aslında kardesim uzaktan bakıldığında gayet minyon ve sevimli biri.Anneme beni şikayet etmek de en büyük hobisi.Anneme cok benzediği için yeri ayrı ben rahmetli babama benziyormuşum.

"Damla kardesinle dogru konus o benim biricik  prensim "

Biz ne zaman orta çağa döndük ki ben anlamıyorum. Ayrıca bizim şebekten değil prens soytarı bile olmaz Allah ım anneme verdigin şu hayal gücünden ben de istiyorum.

Haaa bu arada ben Damla . Lise son sınıf öğrencisiyim.Çocukluğumdan beri en büyük hayalim iyi bi yazar olmak.Devam ettiğim ama anneciğim yüzünden hep yarıda kalmaya mahkum hikaywleim var. Henüz hiç birini bitiremedim.Ama olacak inanıyorum.

Annem 2aydir yeni ev telasesinde evde kirmizi alarm verildi.Tüm evde panik ve kaos havası. son hazirliklari yaptik ve Allah in izniyle yarin annemin  isleri yuzunden tasiniyoruz.

Ve bir kez daha alistigim ,buraya tasinali sadece bir bucuk sene olmustu, yerden kopmak zorundayim.Tabi anneniz bir dedektifse  bazen zor durumlara dusebiliyor.aAhhh biliyorum soylemesi cok havali annem bir dedektif.

İnsallah tasinacagimiz yerde kök salabiliriz artik .Yoksa kafayi yicem.Yeni taşınacağımız yer çok şirinmiş.Bilemiyorum artık anneme inancim yumurtadan maymun çıkması gibi bir sey.Sayısiz yer degismelerimiz hep işi yüzünden.Sürekli yaramaz bir cocuk gibi basını derde sokuyor.Bu yüzden ne bir arkadaşim oldu ne de bağlı kaldığım seyler.

Ne zaman benim de kafa dengi bi arkadasim olacak merak ediyorum.Kendimle konusmak yalniz takilmak da guzel ama bazen dertleseip birlikte sacmalamak istedigim bir insan bir dost istiyorum.İnşallah her sey istedigim gibi olur.Saat 00.23 yatagin icinde döndùm durdum.Aklımda sürekli bunları dusunurken uykum iyice kaçti.Ben de gùnlùğümu yazmaya basladim.Bittiğinde saat 3 gibiydi artık uyumalıyım yoksa bitkisel hayata geçecegim.

Şimdilik her sey hazir.Bekleyin yeni komsular delirticegim insanlar ve çok sevgili yeni sınìf arkadaslarim . Ben HAZIRIM geliyorum.

  

SOLUĞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin