"Efendim.. Yaa ne istiyorsun ? Kimsin sen.Oğlum bi ses ver yoksa gelir o ses tellerini kopartirim hic konusamazsin.... Heyyy kime diyorum ben.Ulan ben seni..."
"Alo..Beni tanidin mi"
"Tòvbe Yarabbi bilmediğim gizli güçlerim falan yok çıkartamdim yaa kimsin acaba.."
"Hani su kafasini yardigin cocuk var ya o...."
"Haaa ben oyle birini tanimiyorum .Hadi ben kapatiyoruu.."
"Yalandan ilk ölecek insansin biliyosun dimi"
"Pardon da bu ne samimiyet.Hayirdir aksam aksam benimle kafa mi buluyon.Bi kim oldugunu tanit da alalim ifadeni."
"İzin versen bi taniticam.Benn..."
"Bak bi de ben sucluyum oyle mi bana bak sen yemekte aşıri dozda özguven tuketmissin .Getirme beni yanina."
"Kizim bi sus da motorun sogusun be . Ben Ediz."
"O kim yaa ben tanimiyorum oyle birini."
"Hani kafasini yardigin cocuk dedim yaa az once o benim iste."
"Eeeee Ne dememi bekliyosun."
"Ne istiyecegimi buldum.Bak gördüğün gibi telefonunu bulmak da hic de zor olmadi.Ne demistim istersem alırim."
"Aaaa üzgünüm Ediz Bey ama artik sana ihtiyacim kalmadi.Şimdi o igrenc sesinle telefpnumu mesgul etme"
Dedim ve yuzune kapattim.Tama da o salak telefonumu nerden buldu.Bu cocuktan korkulur valla.Her neyse aksam aksam nòronlarimi yormamaliyim.Yarin okul var ne de olsa.İnsanlara ukalalik yapmak icin eneejiye ihtiyacim var.Yarim kalan hikayemi tamamlamak icin odama gittim.Bi seyler karaladiktan sonra uyuyakalmisim
Sabah kalktigimda her tarafim tutulmustu.Şu lanet olasi alarmlara ragmen uyanamamis ve gec kalmistim.Alelacele hazirlandik ve Efe yi okuluna biraktiktan sonra ben de okuluma gittim.Sinifa girdigimde dün oturdugum siraya yonelirken Aptalin tekinin ayagina takilip dustum.Herkes guldu.E ben olsam ben de gulerdim ama . Çanagin ustune bi dusmusum offf yani.Hemen toparlandim ve bana celme takan asalağa baktim.Bi de pişkin pişkin "Pardon yanlislikla oldu." demesin mi.
Sinirle bunu yapan şeref yoksunu zaata baktim kafami hìşımla kaldirarak.
Esmerdi.Saclari simsiyah hafif uzundu ve dalgali kivircik karisimi bi seydi iste.Yapili ve oldukca kasliydi da ustelik.Boyu benim yaklasik iki katimdi.Gerçi ben zaten 1.60 ım ama o da gayet uzundu yani.Gözleri elaydi ama yesile daha yakindi ya da ne bilim o an oyle goruverdim iste.Gòzleri güldugunde hafif çekiliyordu.Çùnkù ben ona kùfreden gözlerle bakarken o bana pis pis siritiyordu.Maşallah yani yüzü , vùcudu gayet iyiydi.Digerlerinin aksine onda sinir bozucu bi sempatiklik vardi.
Bunlari dusunurken herkesin benden bi hamle bekledigini anladim.Ama ben sadece "Önemli degil." demekle yetindim.Normalde yapilsa ortaligi inleten ben sadece bunu demekle yetindim.Sonra onlarda sasirdi bunu hic beklemiyorlardi.Bi la havle cektim icimden yerime oturdum ve ders bitene kadar hatta okul bitene kadar hic konusmadim agzimi bile acmadim.Neden bilmiyorum ama bu halime hic ama hic aliskin degilim.
Okul bitti sonunda ohh be cok şükür derin bir nefes aldim ve okulun giristeki merdivenleri seke seke indim tam kapiya yaklastim ki arkamdan viri seslendi.
"Damllaa . Bi dakka bi se soylemek ustiyorum."
Arkami dondugumde yine o cocugu ,beni yere yapistiran hani, gordum.Bi an duraksadim.Sanirim utanmis ve utancimdan yuzum kizarmisti.
"Ne var ne istiyosun."
"Ben sadece seyy...Yani konusmak...Aslinda ben senden ozur dilemek istiyorum.Pek iyi bi tanısma olmadi bizimkisi.Kendimi tanitayim.Ben Burak.Seni biliyorum Damla adin . Degil mi?"
"Ne dememi bekliyosun ki tebrik mi edim seni yoksa kendimi sansli mi gormeliyim senin o everest kadar egonu tatmin ettigim icin.İsmimi bilip bilmem umrumda bile degil.Senin ismini de umursamiyorum acikcasi.Haa òzrùne gelince arkadaslarinin yaninda yapamayacak kadar egolu oldugun icin al o özrünü ....( agzimdan yanlis bi sey kacmamali) Al o özrunu basina çal.Senden ozur bekliyecek kadar savunmasiz biri degilim ayrica hic ilgimi cekmiyosun."
Ben o son cumleyi niye soyledim ki la simdi.Gidip cocuga ilani ask etseydim daha az ilgi cekerdim.Utancimda tum vucuduma alev sarmış. menapoza giren kadinlar gibi ne yapacagimi sasirmistim.
Hizli adimlarla evin yolunu tuttum artik bi rezilligi kaldiramayacagim acikti derken bela geliyorum demez ve gelir...Tam bizim sokaga girdim ve arkmdan ayi gibi bagiran onun sesiydi.Pis eezik Ediz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOLUĞUM
RandomHer şey yolundayken ve sen çıktin karşıma.Gerçekten bu kadar basit miydi yoksa karanlık yüzünü henüz göstermemiş miydi? Bu hikayede bende ve sizden şeyler bulacaksınız ve her şey alisilmis halde iken tersine dönecek.İnşallah beğenirsiniz Yorumlarini...