Gerçek

4 1 0
                                    

"Ne arıyorsun sen burda"

"Önce bir merhaba falan deseydin keşke."

"Gerek yok . laf kalabalığını pek sevmem.Sadede gelsek mi artık."

"Tamam o zaman .şöyle ki anlasmamizi yarın gece yürürlüğe sokuyorum."

"Bu kadar hızlı olacağını hiç sanmamistim . Ama neden peki?Yani neden kendi evinden kaçmak istiyorsun ."

Alayci ve sinir bozucu bir şekilde cevap verdi.

"İlk gün bunları sormamistin .Korktum mu yoksa vazgecebilirsin "

"Ne korkması yaa sadece merak ettim nedenini.Ayrıca verdigim sözden caymam ben."

"iyi bari.Nedenini de tabiki sana şu anda söylemeyeceğim.Belki başka bir zaman olabilir."

Biraz bozulsam da bozuntuya vermeden devam ettim.Yaa bi insan nasıl bu kadar vurdumduymaz ve ukala olabilir.sinir ediyor beni.

"Bunu telefonda da soyleyebilirdin neden buraya gelmeye ihtiyaç duydunuz paşam ."

"Seni görmek istedim."

Ne diyecegimi bilemedim istemsizce gulmusum .

"Yaa yoksa ben de i vazgeçilmez cazibeme kapildin yabani kız."

Biraz mahcup olmuştum.Duraksdim hemen toparlamiliydim yoksa dilinden kurtulamam .

"Ne münasebet bee benim sevdiğim başka biri var hem."

"Ne yani sen gibi biri sevebilir mi ki."

"nedenmis benimde bi kalbim var sonuçta ne sandim sen beni."

"Şaşırdım şu an.Her neyse beni anladın mi şimdi ?"

"Adres.."

"Ben sana mesaj atarım"

"Ya bu ne gizemli olma çabaları.Adam gibi ver adresi ıste şu adresi"

"Sorun gizemli olmak değil şimdi sana versem mutlaka kaybedersin adresi"

"Ne yani aklımda tutmam mi ben"

"Hevesini kırmak gibi olsun da senin aklın olduğuna şüphelerim var.Bırak adresi aklinda tutmayi bu yaşa kadar gelmeni bile takdir ediyorum."

"Ya sen beni ne kadar tanıyorsun ki" dedim seninle tanışmak istiyorum der gibi tövbe estagfirullah .

"Tanısaalım o zaman."

"Bana diyorsun ama asıl aptal sensin.Biz zaten tanıştık."

"Pek iyi bi tanışma değildi ama."

"Evet orası öyle ama yapacak bi şey yok."

"aslında var."

"Nasıl yani ? Ediz beni ugrastirma ya."

"Tamam.şöyle ki en başından tekrar tanusabiliruz diyorum.Tam da istediğimiz gibi."

"Neden ki benim için o kadar da önemli degilsin.'

Gerçekten öyle miydi.Yani Ediz benim için önemli biri değildi.ama herhangi biri de değil.Yani nasıl oldu da ona alıştım . Sanki ona doğru beni çeken bi güç var.kolay kolay insanlara guvenemezken hatta kendime bile güvenim yokken nasıl oldu bütün bunlar.

Ediz de söylediklerine bozuldu sanırım hemen konuyu kapatmaya çalıştı

"Her neyse.Sen de o kadar önemli degilsin zaten.Laf olsun demiştim öyle yani.önemli değil her neyse.ben şimdi gidim . Dediğim gibi adresi sana mesaj atarım."

"Hey bir dakika öyle demek istemedim."

Arkasına dönüp giderken yuzume baktı ve umursamamaya çalışan bir gülüş takınarak konuştu.

"Kizim sen saf mısın . Böyle şeyler önemli değil benim için şimdi izin verirsen bir kizla randevum var da."

pis hayin .Cehenneme kadar yolun var.Nereye gidersen git salak.Umrumda degilsin.

"Tabi ki git. Geç kalma zaten.Kolay gelsin."

Ne yapacaksınız artık.İnşallah kız üstüne kusar pislik.İnşallah ishal olur da tuvaletten çıkmazsın.

Tövbe tövbe ne diyorum ben ya.her neyse saat baya geç olmuş eve gitmeliyim.Hızlica koşmaya başladım.Bacakları pişik olmuş gibi koşmamin dışında benim için hiçbir sorun yoktu.Tabi insanlık için ibret verici bi şeydi bu.Tam köşeyi dönerken bir duvara çarptım.Bu duvarı ne zaman örmüşler diye dusunurken kendi kendime soylenerek yukarilara baktigimda Burak in yesile çalan ela gozleriyle karsilastim.Hemen utanarak kafamı eğdim.

"Affedersin görmedim."

"Pek mümkün olduğunu sanmıyorum."

"Evet bu boyla görmemek imkansız.Eee ne yapıyorsun burda."

"Hiç öyle canım sıkkın bbiraza dolasayim dedim.düşüncelerimde kayboluyirdum ayaklarım beni buraya getirdi işte ."

"İyi kaybolduğunda pusula olarak kullanabilecegin ayaklarin var."

"İğrenç bir espri anlayisin var.Soğuk dus almiş gibiyim.Beni kendime getirdiğin için sagol yaa."

"Ayıp ettin her zaman ."

"Yok Allah korusun."

"Peki.Eee neyin var paylasabilirsin benimle.'

"Ahh biliyorum.Aslında bu benim için iyi olabilir.Ama önce bir yerlere mi olursak."

Beraber mahallenin duvarlarından birine çıkıp üstüne oturduk.Uzun bir süre sessiz aldıktan sonra ben sormadan anlatmaya başladı.

"Annenin bir dedektif olduğunu biliyorum.Damla uzgunum ama annenin başı fena halde dertte."

"Nasıl yani sen nerden biliyorsun ki."

"Bunu sana zamanı gelince anlatirim.şimdi önemli olan annen.Annen bilmemesi gereken bazı şeyleri öğrendi maalesef.Bu işin başındaki adam da annenin oldurmesi için bir kiralık katil tuttu."

"Bir dakika yaa sen ne dediginin farkında misin acaba.Bunlar cok büyük ithamlar.Ayrıca neden sana güvenelim ki."

"Şimdilik bunu sana soyleyemem ama ilerde anlarsın zaten.Ben şimdi gitmeliyim."

Nasıl yani.böyle konuştuktan sonra oylece gidebilir miydi.Olmaz onu durdurmaliyim . Gitmesine izin vermemeliyiz derken dönüp baktigimda çoktan ortalıktan kaybolmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SOLUĞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin