M-am pus inapoi la somn pana mi-a sunat alarma.M-am trezit am mers la baie sa imi fac rutina de dimineata,apoi m-am dus in camera sa ma schimb pentru sacoala.Mi-am luat o pereche de blugi taiati in genunchi albi,un maieu alb si peste o camasa alba si in picioare o pereche de converse albe.Am coborat jos sa manancam putin si dupa aceea sa plecam la liceu.Am chemat- si pe Irene la masa sa mancam.Dupa ce am mancat am plecat la liceu.
Dupa un mers de aproximativ 20 de minute pe jos am ajuns la liceu si nu stiu din ce cauza Irene m-a tras dupa ea in biroul directoarei.
Noi:Buna ziua!
Ea:Buna,fetelor!Ce s-a intamplat?
Ir:Doamna directoare am dori sa ne retragem de la acest liceu.
Ea:Pot sa stiu de ce?
Eu:Plecam in Coreea.
Ea:Serios?Felicitari!
Noi:Multumim.
Ea:Bine fetelor atunci puteti pleca.
Noi:Larevedere.
Ea:Pa.
Am plecat din biroul directoarei direct la prietenii mei sa imi iau ramas bun de la ei.Dupa ce ne-am luat ramas bun am plecat acasa sa ne facem bagajele pentru ca maine plecam in Coreea.In drum spre casa am intrat in cafeneaua noastra preferata.Ne-am luat ramas bun de la prietenii nostri ce ii aveam si acolo si am plecat spre casa.Cand am ajuns acasa era seara asa ca ne-am facut bagajele si ne-am pus la somn.
Ziua urmatoare,dimineata devreme vine Irene si tipa ca nebuna spunandu-mi ca am intarziat.Sar din pat ca arsa si Irene incepe sa rada.
Eu:Ce ai tu?
Ir:Nimic doar sa iti fi vazut fata.*spune ea fara sa se opreasca din ras*
Eu:Hahaha rade ciob de oala sparta!
Ir:Hai ca nu a fost asa rau.*spune ea inca razand*
Eu:Deci de ce m-ai trezit?
Ir:Ai uitat ca azi plecam in Coreea?
Eu:Uh nu.
Ir:Deci ce mai astepti hai sa ne imbracam!(Scuze pentru greseli)
Astept pareriile voastre.