Zece

1.4K 58 4
                                    

M-am intors,dragilor!!!

De acum capitolele le voi nota cu C.1,2,3,4...

Cand intam in cafenea ce sa vezi?Era JungKook si Soon Ah,raman din nou blocata,dar de data asta pentru mai putin timp.Eu si MinHyuk trecem pe langa cei doi,si dintr-o data aud...
MH:Ce faci,frate?
JK:Uite la o cafea cu iubita!
MH:Uuu frumos!
JK:Stiu!Se pare ca nu ti-a luat mult sa ma inlocuiesti.
Eu:Hahaha rade ciob de oala sparta!Si voi va cunoasteti?
SA:Ce,tarfo nu ai mai avut fraze luate de pe net si te-ai apucat de proverbe?Vai de capul tau MinHyuk,nici nu sti ce gresala faci daca esti cu ea!
Eu:Oh Soon Ah cred ca dintre noi doua curva esti tu!*spun eu aproape incepand sa plang*Haide,MinHyuk,sa mergem sa ne asezam!
JK:Dar nu vreti stati cu noi?
Eu:Nu!Haide MinHyuk!*spun si il apuc de mana si il trag pana la o masa libera*Scuze pentru mai devreme!Si voi chiar va cunoasteti?
MH:Nu-i nimic!Da,suntem cilegi de clasa!Ce vrei sa bei?Fac eu cinste!
Eu:O ciocolata calda.
MH:Ma duc sa le iau si vorbim mai multe cand ma intorc,ok?
Eu:Bine!*spun si ii zambesc*

Brr brr brr
Imi simt telefonul vibrand in semn de mesaj.

"From Kookie <3"
"Hey,scumpico nici 30 de minute de la despartirea noastra nu au trcut bine si deja ti-ai gasit pe colegul meu de clasa?"

"From Almyra"
"Ce ai zice sa iti vezi de iubitica ta?"

"From Kookie <3"
"Sa stii ca imi vad de cine vreau!"

MH:M-am intors!
Eu:Ok!
MH:S-a intamplat ceva?
Eu:Nu!
MH:Ok!

"From Kookie <3"
"Ce pentru ca a venit MinHyuk nu-mi mai vorbesti?"

"From Almyra"
"Dar care e treaba ta?"

"From Kookie"
"Nici una,dar vreau sa-ti spun ca pana deseara cand ajung acasa sper sa nu te mai vad!"

Cand am citit mesajul am rama s socata si fata mea avea aceasi expresie.
MH:Esti ok?
Eu:Da!
MH:Sigur?
Eu:Da!*spun eu apoi incepand sa lacrimez putin*
Am incercat sa imi sterg lacrimile inainte sa ma observe MinHyuk,dar prea tarziu.
MH:Sigur esti bine?
Eu:Nu sunt!*spun eu incepand sa plang*
El vine si ma ia in brate si ma strange la pieptul lui.
MH:Ce s-a intamplat?De ce ai plans si cand ne-am ciocnit mai devreme?*spune,observand ca sunt putin mai bine imi da drumul din imbratisre*
Eu:Pai eu si verisoara lui JungKook,Irene,ne-am mutat la el si la parintii lui.Pe zi ce trecea incepeam sa am sentimente pentru el.Dupa aproape o saptamana m-am trezit cu el in pat.Eram uimita pentru ca adormisem cu verisoara lui.L-am intrebat unde este Irene,el a spus ca e la plimbare cu un baiat.Dupa ce imi spuse-se i-am spus sa iasa din camera mea,mi-a spus ca vrea sa imi spuna ceva.Lucrul acela era ca ma place si m-a intrebat daca vreau sa fiu iubita lui,eu am zis ca vreau si el ma sarutat.Dupa iesit la o plimbare si ne-am intalnit cu Jimin un prieten de-al lui.
MH:Inca un Playboy al scolii.
Eu:Si pe el il cunosti?
MH:Mmhhmm...In fine continua!
Eu:Jimin a spus ca ce cauta cu femeia lui,JungKook a spus ca nu sunt a lui si Jimin a spus acelasi lucru si JungKook ca s-ai arate contrariul m-a sarutat.Jimin clocotea de nervi si m-a sarutat si el,eu nu i-am acceptat sarutul si il impingeam cat de tare puteam.JungKook l-a tras si au imceput sa se bata,eu m-am bagat intre ei sa inceteze dar degeaba ca nu au incetat,asa ca am plecat acasa direct in camera.Dupa jumatate de ora, cred,vine si el la mine la usa,bate si ma imtreaba daca poate sa intre si ii dau voie si incepem sa ne certam atat incat s-a ajuns sa ne despartim.Dupa ce pkeaca incep sa plang.Seara tarziu vine si Irene acasa.Vorbeste cu JungKook si el o convinge sa vina la mine sa vorbeasca si sa ma gaca sa ma impac cu el.A doua zi fiind azi am vrut sa ma impac cu el,dar l-am vazut in bucatarie cu Soon Ah,ea m-a facut tarfa,el i-a spus sa inceteze.Am plecat la mine in camera dar nu inainte de a-i spune ca dupa ce pleaca Soon Ah sa vina la mine in camera.Bu dupa mult timp a venit.Si eu i-am spus ca nu mai vreau sa fiu cu el si sa se duca la Soon Ah.El a...sp...spus ca vroia doar...*nu mai apuc sa spun nimic ca incep sa plang in hohote,MinHyuk a venit langa mine si m-a luat intr-o imbratisare de urs.
MH:Nu trebuie sa mai continui daca nu poti!
Eu:Sunt ok.*spun si ma uit la masa la care era JungKook*
Observ ca murea de ciuda,cred.
MH:Ok.*spune el si vrea sa se desprinda din imbratisare*
Eu:Nu sunt bine!*spun si incep din nou sa plang si el ma ia din nou in brate*Vrei sa mai continui sa iti povestesc?Pentru ca in bratele tale ma simt mai bine !*spun eu oprindu-ma din plans*
MH:Daca tu vrei,eu te voi asculta!
Eu:A spus ca oricum vroia doar sa ma bage in pat si apoi sa ma faca sa sufar.Eu am plecat in fuga prin ploaie si am dat peste tine.Si mai incolo sti si tu.Si cand am facut fata aia speriata mi-a spus ca vrea sa plec din casa lui.
MH:Ce nesimtit!Stiu ca nu ne cunoastem de mult,daca vrei poti sta la mine.Dar trebuie sa stii ca vor fi inca 6 baieti.
Eu:Nu stiu ce sa zic,o fata intre 7 baieti pe care nu ii cunosc.Si pe langa v-asi deranja.
MH:Nu e adevarat!Baietii sunt super prietenosi cu fetele.Si nu sunt la fel ca JungKook.Deci vlei?Te loooog!*spune el ultimele 2 propozitii cu o fata de copil nevinovat*
Eu:Fie!Dar sa stii ca nu ma prea pricep la gatit si nici la curatenie!*il avertizez eu*
MH:Nu-i nimic ca JooHeon se pricepe la gatit si curatenie fcem fiecare in camera lui,iar in bucatarie,living si hol facem cu randul.A da si avem bai proprii.
Eu:Ok?!
MH:Atunci haide sa iti iei lucrurile si sa mergem acasa!
Eu:Nu stiu cum ii voi explica asta lui Irene.
MH:Probabil va fi greu daca tot sunteti prietene asa bune!
Eu:Nu ti-se pare ciudat?
MH:Ce anume?
Eu:Adica ne cunoastem de vreo 3-4 ore si deja am incredere atat cat sa ma mut la tine acasa.
MH:Eh,acum!
Eu:Am ajuns!
Inainte sa intru MinHyuk imi deschide usa si insista sa intru prima.Intru in living si ce sa vezi...

Va urma...

Scuze pentru greseli!

Scuze pentru intarzierea cartii si multumesc ca ati asteptat atata dupa ea! <3 <3 <3

Doua suflete pereche?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum