Pe drum spre casa ne intalnim cu Jimin.
Jm:Buna!
Eu si JK:Hey!
Jm:Ce faci frate cu femeia mea?
Eu:Femeia ta?
Jm:Da!
JK:Frate nu e a ta!
Jm:Dar nici a ta!
JK:Ba da e a mea!*spune si ma saruta scurt pe buze*
Eu:Hai mai Jimin nu fi suparat!Candva iti vei gasi si tu iubirea vietii!
Jm:Eu?Suparat?Pot sa te sarut cand vreau!Uite!*spune el si incepe sa ma sarute*
Eu incercam sa il imping insa el nu se lasa.JungKook vine si il trage din sarut si il impinge cat mai departe de mine,apoi ii da un pumn in fata de i-a spart buza.Jimin nu se lasa si ii da si el un punm in burta si incepe bataia.Eu ne vrand sa se bata,mai ales din vina mea ma bag intre ei sa ii deapart.Dar nici cum nu voiau sa inceteze,asa ca ma decid sa plec si sa ii las sa se bata.
~~~~~~~~~~~~
Dupa ceva timp de mers ajung acasa si ma duc direct in camera mea.
~~~~~~~~~~~~
Dupa ceva vreme aud pe cineva care bate la usa.
JK:Hey,Almyra esti acolo?
Eu:...
JK:Daca esti acolo te rog raspunde!
Eu:Ok...Sunt in camera!
JK:Atunci pot sa intru?
Eu:Desigur asteapta o secunda!
Ma dau jos din pat si ii deschid usa.
JK:De ce ai plecat fara sa spui ceva?
Eu:Pentru ca eu am incercat sa va despart dar voi nici de cum sa incetati daca stiam de la inceput ca cineva va avea de suferit din cauza relatiei noastre nu mai acceptam sa fim impreuna!
JK:Deci spui ca vrei sa ne despartim?
Eu:Cam asa ceva!
Incerc sa spun eu,dar cu greu reusesc sa ma abtin din a plange.
JK:DACA ASTA ITI DORESTI,BINE!!!
Eu:BINE!!!
Toate acestea fiind spuse,JungKook iese pe usa iar eu o trantesc in urma lui.Ma incui din nou in camera si ma duc in camera unde ma pun jos langa pat si incep sa plang.
(Va rog bagati in seama doar partea cu fata!
In cazul in care bagati in seama ganditi-va ca este JungKook din BTS!
Va multumesc!)Persp JungKook
Dupa ce ies din camera Almyrei vreau sa plec in camera me insa ma intalnesc cu Irene si Tae.
Tae:Ce-ai patit frate?
Eu:NIMIC!
Ir:Nu se vede.
Eu:CE VA PASA VOUA?Huh?
Ir:Te-ai certat cu Almyra?
JK:NU TE INTERESEAZA!
Tae:Totusi ai putea sa nu mai ridici vocea la ea!Eu trebuie sa plec vorbim mai tarziu!Pa!*spune el apoi ma saruta si apoi pleaca*
JK:De ce iti pasa de mine?
Ir:Pentru ca sunt verisoara ta!Persp Irene
Eu:Pentru ca sunt verisoara ta!
Spun toate aceste si ma duc la el sa il imbratisez,insa el ma impinge si eu cad pe jos,dar eu ma ridic repede si mai incerc odata sa il imbratisez si de data aceasta mi-a raspuns la imbratisare.
Eu:Ce s-a intamplat?
JK:N...u sss...tiu.Doar ca dupa ce ne-am intalnit cu voi am plecat spre casa.Ei bine am mers ce am mers pana cand am dat de Jimin...
Eu:Si apoi ce s-a mai intamplatm?
JK:Si mai apoi a a spus ca ce caut cu femeia lui.Eu i-am spus ca nu e a lui.El a zis ca nu e nici a mea.Iar eu nu m-am putut abtine asa ca am sarutat-o.El s-a suparat putin.Almyra i-a spus sa nu fie suparat ca isi v-a gasi si el iubirea vietii.El a zis ca nu e suparat si ca o poate saruta cand vrea,si asa a si facut.Ea il tot impingea,iar eu l-am impins cat mai departe de ea,apoi am inceput sa ne batem ca orbii.Ea tot incerca sa ne indeparteze si vazand ca nu incetam a plecat acasa.Noi am continuat sa ne batem pana cand ne-am dat seama ca Almyra a plecat.Am venit acasa si ea a spus ca nu vrea ca eu si Jimin sa ne batem din cauza ei.Si...
Eu:Si...ce?
JK:Si ca ar fi mai bine sa ne despartim!*spune el putin nervos dar totusi trist*
Eu:Uite cum facem tu te duci in camera ta te mai calmezi ca vad ca esti foarte afectat,iar pana tu te calmezi eu o sa incerc sa vorbesc cu Almyra dar nu promit ca totul va fi bine,ok?
JK:Ai face asta pentru mine?
Eu:Normal doar esti verisorul meu!No hai fugi ca ma duc si eu la Almyra sa vad cum se simte,ok?
JK:OK!PA!
Eu:Pa!Cred ca e cel mai lung capitol pe care l-am facut!Imi pare foarte rau pentru ca postez asa tarziu.
Inca o data imi mai cer scuze pentru asta.Va pupchy!Paaaaaa.