Persp. Almyra
Dupa jumatate de ora de plans m-am pus in pat incercand sa adorm,dar degeaba ca tot cantinuam sa plang.Strangeam din ochi ca sa adorm pana cand aud un ciocanit la usa urmat de vocea prietenei mele.
Ir:Almy esti treaza?
Eu:Nu!
Ir:Pot sa intru?
Eu:Ce vrei?
Ir:Nu pot sa zic numai daca ma lasi sa intru.
Eu:Atunci nu imi mai spune nimic.
Ir:Hai te rog lasa-ma sa intru.
Eu:Bine,fie,dar mai esti cu cineva?
Ir:Da!
Eu:Cu cine?
Ir:Cu mama!
Eu:Ok!
Ma ridic alene din pat si ma duc sa ii deschid usa lui Irene.
Eu:Ce e?
Ir:Am putea sa vorbim ceva,important pentru o anumita persoana?
Eu:Mm...Nu stiu...
IR:Hai te rog*puppy face*
Eu:Ok zi!
IR:M-am intalnit cu JungKook pe hol.
Eu:Sii...?
IR:Si a spus ca v-ati despartit,e adevarat?
Eu:Nu se vede?
Aveam parul in toate directiile si rimelul cu care ma dau zilnic,a curs,deci in mare aratam ca o speroetoare.
IR:Da ce intrebare tampita am putut sa pun.Deci am venit cu o misiune super,mega,extra importanta.
Eu:Aceea fiind...?
IR:Uite JungKook chiar sufera si nu ar fi vrut sa se certe cu Jimin,doar ca te-a sarutat si normal ca orice baiat a devenit gelos.Si asi vrea sa de rog din inima sa incerci macar sa vorbesti cu el,sa incercati sa va impacati sau ceva.Nu imi place sa te vad suferind si de asemenea nu imi place nici sa il vad pe JungKook suferind.
Eu:...
IR:Stiu,nu sti ce sa zici.Maine imi spui daca ai decis sa ii mai dai o sansa sau nu,ok?
Eu:Sigur.
IR:Noapte buna!
Eu:Mersi,la fel!
IR:Mersi.
Dupa ce pleaca Irene din camera ma decid sa incerc sa adorm.
****************
A doua zi ma trezesc cu ochii umflati de la atata plans.Ma ridic din pat alene si ma duc la baie sa imi fac rutina de dimineata.Imi fac un dus relaxant de vreo 30 de minute
Ies din dus si imi infasor un prosop in jurul meu si apoi ma duc sa ma imbrac.Am als sa port o pereche de blugi negri,mulati la care am asortat un maieu negru si mi-am legat de brau o camasa rosie cu negru.M-am dus dinou la baie sa ma ranjez.M-am spalat pe fata,mi-am dat cu niste fond de ten ca sa mai acopar din cearcane,mi-am mai dat si cu rimel si un strugurel cu aroma de vanilie.Intr-un final ma gandesc sa merg jos sa beau un pahar cu apa.Cand ajung in bucatarie ce sa vezi...JungKook stand pe scaun si in bratele lui se afla o fata.Raman cateva secunde blocata,apoi ma decid sa iau un pahar si sa pun apa in el.Pun un aplicare planul dar nu inainte de...
Eu:Neata!
Ea:Mmm,neata?*spune ea putin confuza*
Eu:Off,mai JungKook de ce nu mi-o prezinti pe iubita ta?
Ea:Kookie iubiteleule cine-i tarfa asta?
Eu:Cui...
JK:Sa nu o mai faci asa in viata ta!*spune el putin cam nervos*Asa si nu e iubita mea!Iar tu Soon Ah(SA), sa nu ma mai saruti in veci!Asa,Deci Almy ce faci?
Eu:Ti-am dat eu voie sa imi spui "Almy"?Pentru tine sunt Almyra.Ah apropo cand ai terminat ce ai de facut acum sa vii la mine in camera.
JK:De ce?
Eu:Am ceva important de vorbit cu tine,ok?
JK:Ok!
Eu:M-a parut bine...?
Ea:Soon Ah!
Eu:Asa!Pa!
Persp JungKookSA:Kookie Oppa sper ca nu te vei mai vedea cu asta.
JK:Stai linistita ca nu voi mai avea vreo legatura cu mucoasa aia fitoasa!
SA:Sper ca sa fie asa!
JK:Multumesc ca ai venit!
SA:Cu placere!Pai eu plec.Pa!
JK:Pa!Dupa ce o conduc pe Soon Ah ma duc la Almy in camera.Bat la usa si in cateva secunde se aude vocea de inger a Almyrei.
Al:Intra!
JK:Buna!Ce ai vrut sa virbim?
Al:Hey!Vroiam sa iti spun ca m-a convins Irene si vroiam sa iti mai dau o sansa dar acum am realizat ca defapt tu nu ma paceai si vroiai sa iti bati joc de mine,ca atunci cand m-ai vazut prima data.Asa ca te rog sa pleci la Soon Ah ca pe mine nu o sa ma mai ai vreo data!
JK:Defapt chiar asa a fost!Nu te-am placut nici o data!Dun potriva doar vroiam sa te bag in pat si gata!Dar se pare ca nu am putut.Esti o fata care ar muri daca asi atinge-o si la scoala asa se intampla!SA NU TE IEI DE SOON AH MACAR EA NU SE CREDE MIRONOSITA ASA CUM ESTI TU!EA STIE SA SATISFACA UN BAIAT,TU NU!
Al:ASA SA FIE!Persp. Almyra
Nici nu stie cat de mult m-a ranit.In fine nu conteaza. Imi iau o geaca pe mine fug pana in hol unde imi iau niste tenisi si ies afara din acea casa.Afara incepuse sa ploua."Of ploaie tampita".*zic eu in mintea mea*Ma apuc sa fug prin ploaie,unde vad cu ochii.Din gresala ma lovesc de un piept destul de tare.Ma uit sa vad cine e.Era o persoana necunoscuta.
Eu:Oh,scuze nu am vrut!*spun eu printre suspine si cu lacrimi in ochi.
X:Este vina mea!Eu stateam cu ochii in telefon si nu m-am uitat pe unde merg.Scuze!Eu sunt MinHyuk.(MH)
Eu:Almyra.
MH:Imi pare bime de cunostimta!Pot sa te intreb ce ai patit?
Eu:E o poveste lunga!
MH:Vrei sa mergem la o cafenea sa bem ceva cald?Si acolo imi poti povesti ce s-a intamplat,daca vrei!
Eu:Sigur!
MH:Cati ani ai?
Eu:16 ani,tu?
MH:Eu am 17 ani!*spune el cu un zambet destul de dragut*
Mergem ce mergem si dupa vreo 5-10 minute ajungem la o cafenea.Pe langa aceasta cafenea am trecut cand am fost cu NESINTIT-UL de Jung Kook.Stau putin pe loc gandind-uma la JungKook.
MH:Hey,pamantul catre Almyra!Esti OK?Daca nu iti place aici putem merge alt undeva!
Eu:Oh nu este nimic.Putem intra!
Cand intram in cafenea ce sa vezi...?Va urma....