Capitolul 1

432 10 2
                                    

Stateam in camera mea, cu bass-ul in brate. Incercam sa compun ceva si sincer, compusul versurilor e de mii de ori mai simplu de cat compusul liniei melodice. Am verificat ceasul, era 12:37 am. Am lasat chitara la o parte si am hotarat sa ma duc la culcare. Pana la urma maine am prima scoala si nu sunt genu' care sa stea pana foarte tarziu. Ma gandeam la ziua de maine. Era prima zi din clasa a zecea. Toata lumea era mega entuziasmata pentru ca isi vor revedea prietenii... Dar nu si pe mine. Eu sunt cel catalogat dupa stilul vestimentar, gustul in muzica si dupa cate pirceing-uri am in buza. Ca sa ma. fac mai inteles, stilul vestimentar este punk, ascult punk-rock, rock, metal sinfonis, punk-pop, punk, metal, dead-metal, classic-rock, hard-rock si... v-ati prins voi. Cat despre pirceing, erau patru gauri: doua in coltul din stanga, doua in coltul din dreapta. Se numesc shark bites. Parul era lung si negru. Obisnuiesc sa port ceva bratari pe maini, dar nu pentru a masca taieturile pe care nu le am. Colegii ma strigau "Ciudatul EMO" sau "Tu, tocilarul din banca a doua!" pentru ca, da, aveam note bune. Ma rog, cand aveam test pentru care nu au invatat, eram cei mai buni prieteni... Iar cand nu aveam eram doar "Greg?! Cine mai e si ala?!"  

Prietenii mei cei mai buni (si singurii) imi spun Punk deoarece eu le-am introdus genul asta de muzica. Le-a placut mult asa ca am infiintat si o trupa de punk-rock numita I Can't Remember. De ce "I Can't Remember"? Simplu!La "brain storming" Max, chitaristul si vocalistul, s-a dat mare ca are cel mai tare nume de trupa care a existat vre o data. Intrebat fiind care este, a zis ca nu isi poate amintii. Arunci Garett (tobosarul) a tipat "Asta e! 'I Can't remember! Max! Esti un geniu!!".  

Restul trupei este formata din mine (cant la bass) si Drake (la chitara). 

Nu stiu cum, dar timpul a zbuat si parea ca am insomnii. Iar. Pai cred ca asta patesti cand bei prea multe energizante, nu? Am fixat-o in ochi pe Amy Lee (solista trupei mele preferate de metal sinfonic, Evanescence) si am adormit. Ma intreb oare ce imi rezerva ziua de maine...

AN: 

Buna, asta e o idee ce o am de ceva vreme si sper sa va placa! 

See ya soon!

Punk.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum