Capitolul 3

95 9 2
                                    

-Ne apucam de treaba? a intrebat Max atunci cand am intrat in garajul lui Garett.

-Imediat, sa imi pregatesc si eu bassul....... Gata! Hai, incepem cu Teen Life?

-Teen Life sa fie!

" When you try to fight

But you can't escape

From this world. You hate.

And you try to stay up

'Couse you're going down

You want just To make it stop

But you just can't

Live anymore.

You want to leave

Like you did before

Because you can't act like this

Anymore

Have you seen the kids from outside?

They are smiling.

Inside they are dying

All they want is to get inside

In a place where they will not

Feel like an outsider.

But you just can't

Live anymore.

You want to leave

Like you did before

Because you can't act like this

Anymore

Everything is under a sick control.

Everyone wants to get home.

We all are sick of your lies

But now everyone tryes

To keep the minority under control.

Sick lies, stupid games...

That's the game you play

And we're just getting closer

To loose you minds.

But you just can't

Live anymore.

You want to leave

Like you did before

Because you can't act like this

Anymore ."*

-Bine! a tipat Max! Mai trebuie sa lucram putin la sincronizarea dintre cele doua chitari si bassul, dar soloul de tobe de la mijloc a fost perfect!

-Mersi! a zis Garett. Punk! Tu inca nu mi-ai zis de prima ta zi de scoala....

-A, da. Am fost intampinat cu aceleasi glume bolnave cu care am fost tratat si anul trecut. In fine, au mai evoluat. Mi-am luat un pumn in stomac de la Bob pentruca am zis adevarul. In fine, am ajuns repede acasa si am primit mesajul tau. M-am dus in statie. A inceput sa ploua asa ca am fugit la un adapost pentru a nu imi uda partiturile si am intrat fix intr-o fata. O cheama Carla... Sau Clara... In fine. Autobuzul meu a ajunsunsese si am urcat in el. Si iata-ma aici, cu voi!

-Deci, tipa asta... E buna? a intrebat Drake.

-Drake, esti un pervers! Si pe deasupra, tu esti gay! De ce te-ar interesa? am raspuns

-Pentru ca tu, omule, ai nevoie de o prietena! Chiar nu vezi? TOATA LUMEA are o prietena! Pana si EU am pe cineva! Asa poate nu iti o mai iei in stamac de la unul de 1 metru 60!

-Clara! Asta e! Asa o chema! Si nu pot sa zic ca era "buna". Era destul de draguta! Dar parea destul de... Normala...

-Vrei sa zici ca rebelul de Greg nu se poate incurca cu o tipa «normala»?

-Nu, ziceam doar ca unu: o fata ca ea nu ar accepta in vecii vecilor sa iasa cu un ciudat ca mine; doi: nu parea genul care sa asculte genul meu de muzica; trei: este frumoasa. Nici unei fete frumoase nu ii place de mine... V-o amintiti pe barfitoarea Betty dintr-a sasea? Sau pe ciudata Polly dintr-a cincea? Stiute si ca SINGURELE FETE CARE M-AU PLACUT VRE O DATA? Sa fim seriosi acum... Betty arata ca si cum o familie de aligatori traia la ea in par si in sprancenele lui Polly care se unisera de ceva vreme pot sa jur ca isi facuse cuib o randunica. Gata cu vorba, la treaba ca avem concert in o saptamana!

-Bine, sa vedem... Hmm... Ce ziceti de Rock and Roll Radio de la The Ramones?

-Bine, sa incepem! UNU DOI, UNU DOI TREI PATRU!

~NoTa~

Hei, scuze ca nu am pus de ceva vreme dar sa scrii TREI povesti de o data nu e asa de usor pre cum pare. Stiu ca nu va pasa dar eu tot adaug: versurile melodiei 'Teen Life' sunt scrise de mine :3 (Bee, daca citesti asta, sa stii ca am terminat-o. Kik cu ce crezi ;) ) Bun, o sa incerc sa postez din trei in trei zile. Enyways, multumesc ca cititi chestiuta asta ciudata... Ne vedem in curad, pandacorni :3

A, sa nu uit! VA ROG, COMENTATI! Vreau sa stiu ceea ce credeti! SI comentariile care contin critica VIRGULA constructiva sunt bine venite, atat timp cat nu sunt exagerate si daca va e dor sa injurati de mama, tata, sora, caine, pisica, neam, tara, etc. etc., abtineti-va :)

xX Rage and Love Xx

Criss

Punk.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum