4.Bölüm : Neden?

477 41 6
                                    

Tekrar balkona çıkmıştım. Ve yine onu gördüm hala oradaydı, gözleri oldukça güzeldi uzaktan bile insanı etkiliyordu. Aslında şuanda neden böyle bir şey düşünüyordum ki , bana neydi daha adını bile bilmediğim ama ne olursa olsun gözleri bu kadar güzel olan birisi beni derin düşüncelere daldırmıştı... Annemin sesi ile kendime geldim... Balkondan çıkıp annemin yanına gittim ve bana " can bize geliyor " dedi . Çok sevinmiştim Can benim kuzenimdi onu kardeşim gibi severdim . Hemen onu aradım .
" annem bize geleceğini söyledi "
" evet size geleceğim 2 saate orada olurum " . Konuştuktan sonra telefonu kapattık bu haberi Denize de verdikten sonra heyecanla Canı beklemeye başladık. Sonunda kapı çaldı , hemen kapıya koştum Can gelmişti onu içeri alıp sarıldım . Oturup. Konuşmaya başladık. Akşama kadar konuştuk . Saat 18.46 'yı gösteriyordu annem bizi çağırdı yemek hazırdı yemeğimizi yedik ve hazırlanıp dışarı çıktık . Kapıyı açtığımda karşı binanın önünde oturan birkaç çocuk vardı aman tanrım oda oradaydı . "Ama - ama neden sürekli her yerde onu görüyorum "
" mira neden kendi kendine konuşuyorsun ?"
Of olamaz galiba yine sesli düşünmüştüm . " hiç yok bir şey "
Kafamda bir sürü sorular vardı ! Sürekli onu görmem tuhaftı ve o ilgimi çekiyordu, gözleri ve gülüşü çok güzeldi. Bir insan nasıl bu kadar güzel gülebilirdi ki , gülüşü resmen içime işlemişti...

Psikopat SerseriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin