Medyada bar kıyafeti var ...
Eve geldiğimde evde kimse yoktu . Hemen odama çıktım üzerimi çıkarıp , siyah şortumu giydim üstüme de kırmızı sıfır kol gömleğimi giydim saçlarımı hafif salaş bir şekil topladım . Hafif tonlarda bir parlatıcı sürdüm ardından aşağı indim ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım . Hala kolyemi bulamadığıma üzülüyordum ki o an bir mesaj geldi Gönderen: 05*********** Mesaj: kolyeni hala bulamadın sanırım kolyen bende küçük hanım düşürmüşdün bende aldım bayada güzelmiş . Eğer kolyeni istiyorsan mesajdaki adrese gel akşam saat 19.30 da bekliyorum bu arada o mekana uygun giyin pantolon t shirt değil . Adres : ...... sokak ..........sağdaki bar ... b . İnanmıyorum yani kaç gündür aynı numaradan mesajlar gidelim görelim bakalım kimmiş bu bay \ bayan gizli . Aslında şuanda kuzenim Can'ın yanına gidiyordum ama vazgeçtim . eve gideceğim diye düşünerek eve dönmeye karar verdim .. eve geldim hemen yemeğimi yedim o ara annem aradı " neredesin annecim " " teyzenlerdeyim tatlım sen keyfine bak ben bu gün orada kalacağım ." " tamam annecim benim işlerim var zaten öpüyorum seni bay " dedikten sonra telefonu kapattım yediğim şeyleri toplamaya başladım hepsini topladım ardından odama çıkıp dağınık olan dolabımda ki kıyafetlerimi katladım . off akşam hiç bilmediğim bir bara gidecektim aslında kafamı dağıtmaya da ihtiyacım vardı . ne giyeceğime karar vermem gerekiyordu dolabımdaki siyah dekolteli kıyafetimi giymeye karar verdim altına siyah yüksek topuk platform ayakkabılarımı giyecektim saçlarımı açıp düzleştirecektim ve düşüncelerime bir yerden başlamam gerekiyordu ilk olarak saçlarımı açtım ve belimi hafif geçen saçlarımı düzleştirmeye başladım saçlarım çok ve uzun olduğu için bir saatte bitirdim . saat 18.00 ı gösteriyordu makyaj yapmaya başladım bordo bir ruj sürdüm siyah eyleyner ve sürme sürdüm makyajım da hazırdı . elbisemi giydim oldukça güzel ve çekici gözüküyordum ayakkabılarımı da ayağıma geçirdim artık tamamen hazırdım saat 18.56 yı gösteriyordu . evden çıkıp taksi durağına yürümeye başladım lanet olsun ki herkes bana bakıyordu. sonunda taksi durağına geldim gideceğimiz adresi taksiciye gösterdim adam bana " kızım senin orada ne işin var orası pek sağlam değildir . bence gitme dedi ". Aslında korkmuyo değildim ama gidecektim . adama " sen sur amca ben gideceğim dedim " . amada beni oraya getirdi taksiden indim pek tekin bir yere benzemiyordu , içeri girdim oha lan neredeyse boğuluyordum . her yer sigara dumanı , köşelerde yiyişenler ortada mal mal dans edenlerin olduğu iğreç bir yerdi burası . Birden omzuma bir el uzandı ama bu Rüzgardı olamaz dimi yani kolyemi alıp beni buraya çağıran o olamaz bu sadece bir tesadüf olmalı " Hoşgeldin küçük hanım dedi bana hayran hayran bakarak . ama mesajda da bana küçük hanım demişti yani oydu kolyemi alan oydu . " sen he sen inanamıyorum ya hadi ver kolyemi gideyim buu iğrenç yerden ". " aa daha yeni geldin küçük hanım nereye he bu arada çok güzel görünüyorsun " . "kes sulanmayı be " dedim birden aslında ondan hoşlanıyordum ama neden böyle bir şey yaptı off anlam veremiyorum . " iyi o zaman madem gitmiyoruz eğlenelim o zaman dedim ve içmeye başladım . 1 ,2 , 3 , 4 ,5 derken galiba içe içe sarhoş olmuştum . " Rüzgar midem bulanıyo götür beni buradan " . "tamam mira iyi misin hadi gidelim " dedi . tam yürümeye başlamıştım ama çok fazla sarhoş olmuştum birden afalladım ve düşer gibi oldum o an Rüzgar tuttu beni . Şu anda belimden tutuyordu kendimi bıraktım ve beni kucağına aldı bi arabanın önüne geldik arabanın kapısını açtı beni arabanın arka koltuğuna yatırdı ve arabayı sürmeye başladı . yarım saat sonra araba durdu , hiç bilmediğim bir evin önünde durduk yanıma gelip beni kucağına aldı evin kapısını açtı ve beni tamamen siyah ve gri renklerin hakim olduğu bir odaya getirdi "sen duş al ben bekliyorum sonrada uyursun " "tamam " banyoya gidip duş aldım üzerime temiz bir havlu sarıp çıktım "oha senin ne işin var burada çık çabuk " o yuh yani aşağı inememiş burada bekliyo bide pis sapık . o şuanda bacaklarımı süzerken Allah bilir aklından ne gibi kötü şeyler geçiyordur. " ne var canım öyle baktım bi " "of rüzgar bana hemen üzerime giyebileceğim bir şeyler verip dışarı çık " dedim oda bana bir t-shırt verdi saat 23.00 gösteriyordu . "rüzgar istersen altımada bşy ver . " gerek yok uyuycaz zaten " dedi ve gitti . aman buna güven olmaz ben banyoda giyeyim diye düşündüm ve banyoda üzerimi giyip çıktım karşıma baktığımda yatakta yatan ve üzerinde sadece boxer olan bir rüzgar gördüm hemen gözlerimi kapatıp " dışarı çık " dedim zaten atımda kısacık bir t shirt vardı " dışarı felan çıkmıyorum birlikte uyuycaz gel "dedi . korkuyla yanına gidip yatağa yatım arkamı dondum ve tam uyumaya başlarken "çok sıkıcısın mira biraz konuşsaydık barı " dedi . ona doğru döndüğümde o kahverenginin en güzel tonundaki gözlerini gördüm bana pis pis sırıtıyordu . cevap vermeden oda bakmaya başladım çok güzel kokuyordu biraz sigara biraz o tatlı parfüm kokusu vanilya . tam bir bütündü . onu izlerken uyuya kaldım ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Serseri
Romanzi rosa / ChickLitHayatı alt üst olan ve kendinden asla ödün vermeyen bir kız.... Hayatı güvensizlik üzerine kurulu ,ukala ,kendini beğenmiş ve hiç birşeyi umursamaz bir erkek . Aksiyon dolu bir aşk hikayesi ... ( Sen benim yerde bulduğum gök...