İlk Tanışma

94 5 2
                                    

İlk kez okula giderken sıkılmıyordum niye peki?? Soru işaretleri beynimi kurcaliyordu.

Birsen le ayrılıp kendi sınıfıma gittim, kapıdan içeriye girdiğimde karsimda yine o, Allahım delirecem yine o ses, yine o bakış... Peki ben niye okulun ilk günü onu görmedim? . Hem banane yaaa ben niye ayakta mal mal duruyordum artik oturmam gerekiyordu. (eee yer yok tek onun yani boştu) off herkes suratıma bakıyordu galiba artik oturmaliydim ki, ordan bi ses, bura boş buraya oturabilirsin (sesi varya ...) ben hic bisey demeden oturdum. İkinci dersin baslangıcında hocanın gelmesini beklerken, Merhaba ben enes (ben ise çekingen ürkek bir sesle) Merhaba dedim... O adınız ne?? diye sordu. Şeyy benimm adımm Neslihan . (ismi enes ti enes)o yine konuştu beni tanidiniz mi? carpismistık ve sizi cafede gördüm. Ben iiiiiiiiiiiiii evet hatırlıyorum. aslında kotu bir karşılaşmaydı . O hayır kotu değildi aksine ...

Evet aksine??? Cumlenizin devamı ?? O, seyyy ben nediyorum ya!! neyse kapatalim bu konuyu. (Ben uzatmadim ama yine soru işaretleri, delirmek uzereyim) Ya seninle tanistiğima memnun oldum Neslihan ... (Ben yine tutuklu kaldım titrek bir sesle) Beebeennndee dedim..Birsen anlamıştı ama ben farkında değildim. Eve gitmistik uzandim ve derin derin düşündüm ask nasıl bisey sevmek, sevilmek ve ben...Hic yakismiyo ki bu ne ya off neyse ask nasıl bisey acaba guzel mi ki ben ne sacmaliyorum birden Birsen bağırdı nesliiiiiiiiii !!!! birden irkildim oha birsen öldürseydin, noldu dedim.Soğuk kanlılıkla SIRITMAAAA!! dedi. Ayagimdaki terligi alıp kafasına firlattim ve odama gittim çünkü rahat yoktu ama galiba Birsen hakliydi sırıtıyo olabirdim. sabah olsun die hemen uyudum .

Sabah olmuştu içimde bisey vardı iyi mi kotu mu bilmiyorum gerçekten. Sınıfın kapısını açtım ve içeri girdim o yoktu gelmemişti üzüldüm.yanim boştu ders bitmisti kalbim agrıyodu sanki ona ihtiyacım varmış gibi gozlerim doldu allahım noluyoo bana Ve ben uzgundum kantine giderken arkamdan Neslihannn die bi ses, bu ses onun sesi onu gördüğümde hafif bi gülümseme ve efendim ,niye gelmedin? bisey mi oldu? ,gec mi kaldin? susmadan sorular soruyodum hâla konuşuyodum. Ve birden elini dudagima koydu sakin ol Neslihan! Dur sorularını cevapliyim izin verirsen tabi...diyip gulumsedi bana (gözlerimi açmış şaşkın şaşkın suratına bakıyorum çok kotu rezil oldum yaa)

Seyyy tamam off salagim ben ya, pardon! O, ise hayır çok tatliydin. (diyince ben yerin dibine girdim hic bisey demedim) oda neyse ya bana notları verirmisin? derse geç kaldım ondan gelmedim. Ben de tamam veririm dedim. O zaman okulun yanindaki kafede bulusalım mı saat birde notları getirirsin? Tabi sorun olmazsa senin için?? .Bende tamam bi sorun olmaz buluşalım dedim. ilk önce eve gittim hazirlandim..Sonra notları alıp doğruca kafeye gittim, gelmişti ve kalbim çarpıyor yanina yaklastim ayağa kalkıp hoşgeldin Neslihan deyip elini uzattı (tabi ben salagim ya öyle kalakaldim ve tekrar bir ses) Neslihan elim böyle havada mi kalacak? (Diyince utandım ve elini sıktım) Hoşbuldum diyip, kafami önüme eğdim ve oturdum . ee nasılsın, bende iyiyim sen gibi sıkıcı kelimeler...

Sonra göz göze geldik tutuklu kaldım gözlerinin içine bakarken birden bi şarkı çaldı (Güliz Ayla bahsetmem lazim iste bu şarkı beni alıp başka yerlere götürdü oda gözümün içine bakıyordu) Baya konuştuk ders notundan başladık ve o konular ask konularına kadar geldi ,Eeeee sevgilin varmı?? Kesin vardır dedi. bende hayirrrr hatta ben şimdiye kadar kimseyle cikmadim, ya sevgili olmak ne bilmem ki. Hem kim uğraşacak sevgiliyle felan çok salakca bisey bence .O, yaaaa yok artik çok farklı düşunmuyo musun?? Ama sevdim. senin boyle dusunmen çok ilginç saka değil demi? tabiki de değil, ask ne bilmiyorum sevmek sevilmek...O da belki aşık olursun (gözümün içine bakarak) sana aşık olan kişi çok şanslı dedi .bende yaaa ne demessin peki niye ki?? O da çünkü cok ...

Ben de,,, eee çünkü çok ney? Yine cumlenizin devamını getirmediniz, herhalde sizde bu huy moda? (ciddi bir şekilde Bunları dedim) oda büyük bi kahkahayla açık sözlüsünüz sevdim .bence cümlenizin devamını getirin artik. O, galiba bende bilmiyorum seninle konuşurken cümlelerin devamını getiremiyorum. diyip baktı (güzel bi bakisti) .hemen lafı değiştirdim . benim gitmem lazim. O, neden daha yeni geldiniz ama biraz daha otursaniz...olmaz diyip kalktim . eve giderken hafif bi yağmur hava çok güzeldi kulagimda kulaklık , saçıma düşen yağmur damlaları ve gozlerimden akan gözyaşı, bu gözyaşı bu zamana kadar hic yasamadigim duygu ve bi erkek içindi, ağlarken bir yandan da suratimda hafif bi gülümseme, galiba ben "AŞIK OLDUM"

Ben Aşkı Sen De Buldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin