Zobudila som sa v sobotu ráno o pol desiatej. Vstala som a išla som sa učesať, umyť si zuby a tvár. Zišla som dole do obývačky a rozvalila som sa na gauč a zapla som si telku. Mama ma donútila nech odtiaľ vstanem a nech idem umyť riad a vyžehliťa poskladať prádlo. Tak som ju pošlúchla a urobila som to. Hneď na to mi volala Tina a písala sa ako to dopadlo. Ja som jej všetko vyrozprávala. Ona má opäť varovala že kto to je a že keď má nechá tak nech jej tam nechodím plakať. Zložila som ju a dala som si veci do skrini. A medzi tím som našla aj jeho mikinu. Stačila som ju a ovoňala. Aj ju soM dala do mojej skrini. Volala som Lili či nepôjdem niekam von. Povedala mi že môžme. Prišla som pre ňu a išli sme na kofolu do baru. O pár minút mi volala mama že koho je to mikina.
Kurva nechápem čo hľadala v mojej skrini !!! Tak som jej povedala že je kamarátová. Keď som dopila kofolu tak som išla domov. Zobrala som si tu mikinu a išli som mu ju odniesť ale pred tím som mu ešte zavolala. O pár minút som prišla k jeho domu a zakopali som on otvoril podala som mu mikinu a chcela som odísť len po mne skríkol: počkaj chvíľu. Chytil mi ruku a vtiahol ma dnu a mal taký nadržaný ksicht oprel má o dvere a začal ma bozkávať. Ja som najprv súhlasila a spolupracovala len potom ma položil na posteľ a spomenula som si na Liliné a Tininé slová tak som mu jednu strelila a povedala som mu nech s tým prestane len on nechcel tak som sa mu vyvliekla z náručia a odišla.
Chápete z posvätnej mikini vznikol bozkávať a kebyže sa nebránim tak možno aj niečo viac.