Evimize 2 kişi daha katılmıştı. Yaren ve Şevval. Yaren işsiz biriydi boş zamanlarını kafasına birşey takarak değil de hep hayata pozitif bakarak geçiriyordu ömrünü. Yaren birini sevdiyse ve sevdiğinin sevdiği kızı öğrenirse işte o an o kızı dövmeden bırakmaz. Hep şunu tekrar eder Yaren " beyinsiz olmak çok güzel " Yarene hakaret etsek iltifat olarak algılayacak. Yaren kendi halinde iyi , şirin, güzel bir kız. Gelelim Şevval'e Şevval hiç kimseyi kolay kolay kırmaz. Her zorlukta hiç birşeyi büyütmez. Ve daima kötü günümüzde iyi günümüzde yanımızda olan bir kız. Ee bunlarda bizim evimize katıldıysa biz tam olduk demektir. Günler böyle geçe dursun bizin keyfimiz halimiz yerinde. Okula gitmeye hazırlanırken saçımızı yapmak kavgasına girdik. Ben saçımı düzleştiriciyle yapan birisiyim. Saçımı yaparken Funda'nın dahil olmasına katlanamıyorum. Elimden ikidebir fön makinasını almaya çalışıyor ve kendi saçını yapmak amacı. Halbusemki saçında hiçbirşey yok. Benim gibi saçları kabarık biri değil. Merve'nin saçlarını kıskanıyordum. Kızın saçları çok güzel düz bi saça sahip. Seda'nın saçları kıvırcık. Seda halinden memnun olmasada ağzınu açıp fazla kelime ettiği yok. Ancak sadece sevdiği çocuğu anlatır bize. Seda'nın sevdiği çocuk Seda'ya hiç bir zararı dokunan bir çocuk değildi. Ama işte Seda'nın abartmasına maruz kalan biz. Funda'nın sevdiği çocuk başkasıyla çıkmasını rağmen gözü sanki Fundada Funda'nın sevdiği çocuk bence Fundadan başkasını yalan sevmiştir. Merve zaten her istediğini elde eden bi kız. Güzelliğiyle ele geçiriyor bütün erkekleri. Bu demek olmuyorki diğer kızlar çirkin hepsinin ayrı ayrı güzelliği var. Biz kavgamızı yapmıştık şimdi okula gidiyorduk. Hava yağmurluydu. Yoldan geçen bir arabanın Seda'nın üzerine su fışlatmasına hepimiz gülmüştük. Seda'nın ağzından çıkan tek kelime " komik mi lan? Uyuzlar beni çıldırtmayın " Seda söylenerek okula gide dursun biz kendi halimizde müzik dinleyerek hayallere dalalım. Ben herzamanki gibi yolda şarkı söyleyerek gidiyordum. Merve " saçım nasıl bozulmuşmu? " diyerek gidiyordu. Funda sessiz sakin gidiyordu. Sedayı söylememe hiç gerek yok zaten. Okula girmiştik bizim kızlarla Yaren, Ben, Seda, Funda, Merve ve Şevval önümüze yine hiç sevmediğimiz kızlar çıkmıştı. Sarışın yellozlar. Bu kızların üzerimize göz dikmesine dayanamıyorduk. Özellikle ben. En sonunda kızların yanına gidip ağzıma geleni saymıştım sonra ters tepki verince o ortadaki yellozun saçını tutup koridorun ortasında çevirmiştim. Bizim kızlar hiç öyle baka durularmı? Özelliklede Yaren. Yaren baştaki yellozu alıp saç baş giriyordu. Öbür kızlarda bizi ayırmaya çalışıyordu. " Koridorun ortasında yaptığınıza bakarmısınız? " Diyorlardı. Bizim erkeklerimizde geldiler. " Noluyor burda? " Der gibi atıldılar. Ve sonunda nolduğunu anladılar. Sınıfa girince herkes bize tip tip bakıyordu Funda; " Ne bakıyosunuz lan hiç mi hayatınızda yelloz dövmediniz? " Dedi ordan Merve atlayıp " Sonuçta şu sınıfın yarısı yelloz dövememenize şaşırmadım. " Dedi. Hocalar bizi yanına çağırmışlardı. Hepimizlede ayrı ayrı konuşuyolardı. Bu konuşma böyle gitmez disipline yollayacaklardı. Oradan bir öğretmen bizi yanına çağırmıştı " Güzel kızlarım niye yaptınız böyle birşey açıklayın diyordu " Ben açıklamaya başlamıştım " Hocam bu kızlar okula geldiğimiz ilk günden beri bulaşcak yer arıyorlar lavaboya gidiyoruz kapıyı kapıyorlar tip tip bakıyorlar bizde sinirlendik dövdük. " Demiştim. Bu hoca bizi kurtardı. Disiplinede gitmiycektik. Bu olay hallolmuştu sınıfa girip ders dinliycektik.