Niall James Horan...
Onun sıradan bir aşkı olmamıştı. O kendini ait olduğu yerde bulmak için elinden geleni yapıyordu. Bir anda canını emanet edebileceği dostu Liam, ona acı gerçeği açıklamıştı. James Horan ne mi yaptı? Ait olduğu yerin kusurunu biliyordu, bunu göze alarak devam edecekti tabii ki.
Niall yalnız hissettmek istememişti, bunu kimsenin hissetmesinide istemezdi. Bu yüzden kalbinin güneşi Chloe'ye duyduğu aşkın unutulmasına göz yumdu.
Fakat bir gün geldi ki, Chloe yaşamak için tek sebebinin Niall olduğunu unuttu. Ve Niall'ı unutunca yaşamayacağını biliyordu. Ona veda etmeliydi, en azından o mükemmel bir vedayı hak ediyordu. Ona anılarını, hatıralarını, bütün güzel hislerini armağan etti. Uzun ve Niall'ın 'hak ettiği' veda mektubunu yazdı ona.
Niall, bu mektubu bulana kadar Chloe, çocuğun mavi gözlerine gömülmüştü. Chloe, ona vedasını vermek üzere mavi gözlere gömülmeden bir mesaj bırakmıştı sevdiği çocuğa..
'Niall, sonsuza dek gözlerine gömülüyorum sevgilim. Free sahilinde sana vedamı ettim. Doğan her Güneş'le beni hatırla sevgilim.'
Niall mesaj ile apar topar sahile ulaştı. Bir zarf vardı, üzerine bırakılmış küçük bir çakıl taşı, taşın altında bir bileklik ve kuma yarısı gömülmüş ruj izli Starbucks bardağı. Niall'ın içinde Chloe'yi barındırdığı gözleri sonuna kadar dolmuştu. Mektubu okurken gözlerinden Chloe'nin armağanları olan inciler düşüyordu yanaklarına.
Niall mektubu kalbine bastırdı. Sonsuza dek bir yerlerinde Chloe'yi sakladığı kalbine mektubu kilitlemek istedi. Niall ani bir hırsla denize koştu. Suları delice savuruyordu, "Chloe, nerdesin? Geri gel sevgilim, beni bırakma." bağırışları ile deniz şiddetleniyor ve dalgaları büyüyordu. Ne yazık..
Chloe denizde değildi, gök yüzünde değildi.. Chloe, Niall'ın gözlerinde saklıydı. Chloe, Niall'ın kalbinde kilitliydi.
Şimdi. Şimdi ne olacaktı James için?..
Kendini denize bıraktı James Horan.. Böylelikle Chloe'sine kavuşacaktı. İyi ama, Niall nasıl kendi gözlerine hapsolacaktı?
Starbucks bardağı savruldu rüzgarda, bilekliği kıyıya vuran dalga savurdu. James ölemiyordu, Chloe'ye ulaşamıyordu.
Niall köşeye çekildi, acıları ile beraber vuran rüzgarla titriyordu. Chloe neden onu bırakmıştı? O bunu hak ettiği için değildi. Hayır, hayır..
Chloe, aslında Niall'ı hak etmediği için onu bırakmıştı. Niall'ın kendine iyi gelecek birini bulması için veda etmişti ona. Niall, bu görevi yerine getiremeyecekti. Çünkü Chloe, onun gözlerine gömülürken, Niall'ın kalbinide yanında götürmüştü.
Niall artık ne için yaşıyordu? Evet, Niall artık her gün doğan güneş için yaşıyordu. Her sabah onu bulutların arasından izleyen kalbinin sahibi için yaşayacaktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Clouds. || Niall Horan ||
FanfictionSevgili Bulutlar, Bugün sakın yağmur getirmeyin üstümüze, benim küçük sevgilim yağmurdan çok korkuyor. İthaf; Niall_Liam_ Benden izinsiz kopyalanamaz!