Niall_Liam_ seni üzmek istemezdim ama her şey düzelebilir. 😶
Sevgili Bulutlar,
Liam..
O benim arkadaşım olan Liam. Liam Payne.
Onu gördüğümde tokalaştık ve Chloe nereden tanıştığımızı sordu. Liam kızarmıştı ve aynı grupta olduğumuzu söyledi. Daha önce Chloe'yi görmemin sebebi buymuş. Liam daha önce onu bir kez grup toplantısına getirmiş. Chloe ve Liam'ın ortak ayrılık kararı sonrası Liam benimle konuşmak istedi.
"Dostum, Chloe çok iyi bir kız, ona iyi bak" demesini beklerken o, benim bilmediğim bir şeyler söyledi.
"Niall, Chloe'yi sevmeni anlıyorum dostum. Bende seviyordum. Masumdu, tatlıydı ve düşünceliydi fakat bir gün tüm taşlar yerine oturdu. Chloe bazen adımı unutuyordu, ona ünlü müzik grubu One Direction'da olduğumu defalarca söyledim. Hepinizi ona tanıttım ve resimlerinizi gösterdim. Ertesi sabah hiçbir şey hatırlamıyordu. Jonathan'ı tanıyor musun bilmem ama bana bütün gerçeği o anlattı. Jonathan, Chloe'nin rehabilitasyon merkezinden çıktığımız dönemlerde yeni ayrıldığını söyledi. Tramva geçirmiş sanırım. Abisi konusunda kendini suçluyor ve sürekli intihara kalkışıyormuş ve bu yüzden bazen kalıcı olarak hafıza sorunu yaşıyormuş. Bunun ileride tamamen bir hafıza kaybı olayına dönüşme oranı %87'ymiş, bunu doktoruna sordum. Bu sana bencilce gelebilir fakat ben sabah kalktığımda aynı yatağı paylaşacağım kişinin bana 'sen kimsin?' diye sormasını istemiyorum. Nasıl ayrılacağımı düşündüm birçok kez. Sana bunları fikrin değişsin diye söylemiyorum. Sadece iyi düşün dostum." dedi.
Chloe, sen benim küçük meleğimsin. Seni asla bırakmayacağım..
-Nialler James Horan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Clouds. || Niall Horan ||
FanfictionSevgili Bulutlar, Bugün sakın yağmur getirmeyin üstümüze, benim küçük sevgilim yağmurdan çok korkuyor. İthaf; Niall_Liam_ Benden izinsiz kopyalanamaz!