Niall'ın ilk Chloe'siz cadılar bayramıydı. O bunu çok düşlemişti. Bu bayramda Chloe'nin elinden tutup 'şeker mi, şaka mı?' yapacaktı. Hiçbir şey rayında gitmiyordu.
En iyisinin Chloe'nin mezarıma gitmek olduğuna karar kıldı Niall. Cadılar Bayram'ı kostümünü giydi ve yola koyuldu. Yanına mektuplarınıda almıştı. Eh, bugün özel bir gündü. Chloe'nin onun aşkını hatırlaması gerekiyordu.
Biraz yürüdü Niall. Etrafı izledi, bir çok çocuk 'şaka mı şeker mi?' için özenle kostüm giymişti. Görünüşe göre herkes neşeliydi. Küçük bir kız çocuğu geldi Niall'ın yanına. "Bayım, rica edersem beni mezarlığa kadar bırakabilir misiniz?" dedi çekinerek. Kız çocuğunun kahverengi saçlarının yanı sıra kakülleri ve masmavi gözleri vardı. Niall gülümsedi, sanki bu kız Chloe'nin saçlarına ve onun gözlerine sahip gibiydi. "Elbette." dedi Niall, sorgulamadı.
Kız Niall'ın elini utanarak tuttu. Seyrek adımlara rağmen mezarlığa ulaşmışlardı. "Okumayı henüz bilmiyorum efendim. Annemin mezarına bakabilir miyiz?" diye sordu minik kız. Niall, "Annenin adı nedir?" dediğinde kızın vücudu belirginliğini kaybetti. "Annemin adı Chloe' baba." dedi kız. Niall etrafına bakındı fakat kızı göremedi. O kız, onun kızı mıydı?
Niall, henüz etkisinden çıkamadığı Chloe'den dolayı gördüğünü düşündü. Komikti ki böyle olaylar sık sık oluyordu fakat o umursamıyordu. Niall, Chloe'nin mezarının yanı başına çöktü. Biraz toprağı eşeledi, küçük bir çukur açtı. Mektupları kontrol etti ve ona yazdığı ilk mektubu küçük çukura bıraktı. Tekrar toprağı eşeleyerek bir düzine çukur açtı. Yazdığı mektupları sırasıyla yerleştirdi çukurlara. Hepsinin üstünü örttüğünde yanında tekrar küçük kız belirdi. "Bunlar nedir baba?." diye sordu kız. Niall, kızını iyice inceledi. Sanki Tanrı, Niall ve Chloe'ye kendinden bir parça bahşetmiş diye düşündü Niall.
"Bunlar annene bu Cadılar Bayram'ında armağan ettiğim şekerler." dedi Niall. Kız heyecanla babasına baktı fakat Niall, hala onun hayal mi gerçek mi olduğunu çözememişti. "Bana verecek şekerin var mı baba?" dedi küçük kız, gülümsüyordu. Niall burukça gülümsedi. Kızı ne kadarda güzeldi böyle?
"Sana verecek şekerim var kelebeğim." dedi kızına Niall, artık onu benimsiyordu. Cebinden çıkardığı ipliği kızının bileğine bağladı. Kız üzerinde 'C' harfi olan bilekliğe baktı. "Baba, adımın Candy olduğunu nerden bildin?" dedi kız, bilekliğini çok sevmişti. "Sen bizim cadılar bayramı şekerimizsin, bunu unutamazdım Candy." dediğinde kız uzaklaşmaya başladı.
"Nereye gidiyorsun?" diye ardından bağırdı Niall. "Anneme Cadılar Bayramı için şeker götüreceğim baba." dedi küçük kız. Niall, mezarın başında hıçkırıklara gömüldü. "Seni seviyorum Chloe, bu gece son bal kabağı sönene kadar yanında kalacağım. Sakın korkma olur mu?" dedi mavi gözlü çocuk. Genç adam kızının sevgilisine şekeri ulaştırdığını umarak mezarın yanına uzandı...
Arada bir oku diye Niall_Liam_ senin için bölüm atıyorum, ağlayacaksan kökten silerim hikayeyi bak.... Yorumunu bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Clouds. || Niall Horan ||
FanfictionSevgili Bulutlar, Bugün sakın yağmur getirmeyin üstümüze, benim küçük sevgilim yağmurdan çok korkuyor. İthaf; Niall_Liam_ Benden izinsiz kopyalanamaz!