Gece neredeyse saat 3 'e kadar uyumamıştım. Pes etmeyi düşünüyordum. Sonuçta o okul o kadar da kötü değildi.
Kızlar da öyle. Okul full kızdı ve bu bir avantajdı. Rahat bir çevre. Oh miss! Diye düşünürken uyuya kalmışım. Rüyamda mehter marşı çalıyordu.
"Hassiktir! Son ses!"
yok mk bu ne lan böyle! Derken gözlerimi pörtleterek açtım. Alarmımmış. O neydi ya öyle? Ödüm bokuma karışmıştı.
Her neyse kalktım duş aldım üstümü giyindim saçlarımı ilk defa salmıştım. Kahvaltı yapmaya ilerledim.
Aç değildim annemin zoruyla zıkkımlandım. Dişlerimi fırçalayıp çantamı alıp çıktım. Okula girdiğimde bu sefer herşeye pozitif bakıyordum. İlk işim kızlarla muhabbet açmaktı. Sınıfa girip
" Selam !" dedim kızların bazıları mal mal bakıyordu.Bazılarında mümin bir kardeş olarak " Aleyküm Selam " dediler. Yinede pozitif baktım. Her neyse ilk ders biyolojiydi. Bu ne ya böyle bir ders mi olur! Hoca da bir konuştu bir daha susmak bilmedi.
Teneffüsü iple çekiyordum ki zil çaldı. Oh beeee ! Yaşasın tenefüslerrr!!!
Hocadan izin almayarak kapıdan ilk okul öğrencileri gibi koşturdum kantine. Bu sıkıcı konuşma acıktırmıştı. Kantincimiz bile kızdı. Yuh mk bu kadarı da olmaz.
" abla 2 ayvalık, 1 ayran 1 çukulatttt"
abla şaşkın şaşkın gülümseyerek;
" kız cadı hepsini sen mi yiceksin?" Bende tek Kasımı kaldırarak " evet olamaz mı? Hadi abla lafa tutma çok açıktım yahuu!!!"abla gülerek " al bakalım afiyet olsun"
dedi bn direk koştum sınıfa yemeye başladım sınıfın bakış açısı değişti öküz oğlu öküzler.
Ulen hiç mi genç bir erkek olmaz şansımı s* keyim aq! Derken ders ingilizceydi ki kafamı çevirmemle
" Yuh mk insan değil bu!" demem bir oldu.
Gelen yeni İngilizce hocamız Tayfun Bey di artık bu okuldan kimse alamazdı beni...