O çocukta garip bişeyler var

43 3 0
                                    

Almila selimi öperek ben kendime kahve almaya gidiyorum dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Almila selimi öperek ben kendime kahve almaya gidiyorum dedi .
Kahveyi tam alırken şebnemin üzerine döküldü
Şebnem almilanın baş düşmanıydı kocaman gözleri ve karamel saçlarıyla almila nın rakibiydi aayy çok pardan şebnemcim istemeyerek oldu şebnem koca gözlerini açmış ya sen dikkat etsene bi etrafa bak gitti bin liraya aldıgım bluz şebenem karakter olarak tıpa tıp almilaydı küstah kendini begenmiş başkaların düşündüklerini önemsemeyen almima ay bişey olmaz abarttın sende parasını veririm yenisi alırsın şebnem istemez istemez senin parana kalmadım şekerim almila ezik diyerek kantinden ayrıldı
Şebenem alara ve ayşegülden başkasıyla takılmazdı alara seninkini almila kapmış diyerek şebnemi kızdırdı selimi mi saçmalama alara o kızdan hevesini alsın benden hoşlanacak okey hadi gidelim buradan
Evet arkadaşlar herkes yerline diye bagırıyordu matematik hocası necati hoca almila daha ders başlamadan bunalıma girmişti. selim Almilanın kulagına bu gece bize gelsen takılırz dedi almila gözlerini büyüterek bilmem bakarız diyerek göz kırptı necati hoca sınıfımıza yeni katılan bir arkadaş var adı deniz şuraya oturabilirsin denizcim dedi şebnem deniz teşekkür ederim bu arada ben şebnem memnun oldum dedi deniz almila denizi fena kesiyodu içinden okulun yeni popüleri bu olabilir çünkü masmavi gözleri 1,90 boyu kumral tam bir ingilizlere benziyordu uzun bi aradan sonra zill çaldı oh be sonunda eve gidiyoruz selim sen arabanın yanına git ben makyajımı tazeliyip geliyorum dedi almila denizin önünden geçerek bilerek kitaplarını düşürdü deniz yardım etmek için egildi ve göz göze geldiler ikisininde gözleri birbirnden maviydi deniz bu güzellige kapılmadan kendi alıkoyamadı merhaba ben deniz bende almila yeni geldin herhalde bu okula deniz aslında istanbulada yeni geldim ah senin hayat hikayeni dinlemek isterdim ama gitmem gerek diyerek tam ayrılacakken deniz almilanın kolunu tuttu deniz boynuna dogru gelen kan kokusunu duyordu kalp atışlarını boynunu ısırmamak için kendini zor turuyordu. Denizin yüzü degişti Almila iyimisin sen yüzün bi degişti de deniz aaa önemli bişey yok diyerek ayrıldı sınıftan almila selimin yanına giderek nerde kaldın almila yeni gelen çocukla konuşuyodum o çocukta garip bişeyler var selim inanmıyorum sana almila bunca zaman onla mı konuşuyordun almila ne bagrıyorsun selim sana haber veecek degilim diyerek arabanın kapısını hızlıca kapatıp şöförünü aradı.

Vampirlerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin