hoofdstuk14

128 6 0
                                    

{Luna}
Het is pauze en we zitten met heel veel mensen aan een tafel. Ik pak mijn telefoon en ga naar whatsapp. Ik heb een berichtje van Kay en één van rein. Bang klik ik die van Kay aan.
{K=Kay l=luna}
K:denk maar niet dat je van me af bent
K:kut hoer
K: we komen allemaal naar Groningen
K: denk maar niet dat het beter wordt.
K:als we jou niet kunnen pakken pakken we rein....
L:PLEUR OP ik heb mijn leven jij het jou'ne doeiii.
Boos klik ik het gesprek weg. Die jongen weet altijd alles te verpesten. "Is er iets?" vraagt vera. Ik schud van nee en neem een hapje van mijn broodje.

-na school-
"Ga je mee naar de stad?" vraagt vera. Ik twijfel een beetje, ik ben best wel moe en. "Alsjeblieft" smeekt Vera die ziet dat ik twijfel. "Okay". Ik pak mijn telefoon een app mijn moeder.
L:mam ik ben later thuis, ga even de stad in Xx.
Ze reageert niet dus ik besluit maar gewoon om te gaan.

Ik plof op bed, mijn pyjama heb ik al aan gedaan. Ik ga naar whatsapp en app even met rein.
R:heey Princes
L:heeyy
R: kun je dit weekend afspreken?
L:sure💙
L:bij wie?
R: zal ik bij jou komen?❤
L:jaa leuk❤

Ik sluit mijn telefoon af en ga slapen.

Snel fiets ik naar het station om rein op te halen. Kut ik ben laat. Ik zet mijn fiets in de overvolle fietsen kelder en ga naar het juiste perron. " luna hier ben je" ik draai me om en zie Kay staan. "Ga weg". " nee luna nu je er bent pak ik je". "Help iemand help" ik gil zo hard als ik kan maar er is niemand op het station. "Rein komt ze die redt me wel" huil ik bang. "Luna luna luna toch rein komt jou echt niet redden hoor". Ik begin heel hard te huilen. Kay komt steeds dichter bij. Ik begin om me heen te slaan. Ik wil niet dat hij in de buurt komt. Ik begin heel hard te gillen.
Ik schrik gillend en huilend wakker. Het leek zo echt. Ik alle paniek bel ik rein.
(R-rein l-luna)
Na een tijdje neemt rein oo
R:luna?
Rein klinkt slaperig en chagrijning.
L:rein sorry dat ik je bel ik weet niet wat ik deed.
R:luna wat is er? Waarom huil je?
Rein klinkt inees klaar wakker
L: ik ik ik had een enge droom
R: een enge droom?
L:Kay op het station en ik kon niet weg en er was niemand en en
R: luna je bent veilig Kay kan je niks doen meid
L: rein, dankje
R: ga maar weer lekker slapen.
L:kom je vrijdag al?
R: ja
L: tot vrijdag
R: tot vrijdag babe
Ik hang op en kijk op de klok. 3 uur 's nachts. Ik doe mijn ogen dicht en probeer weer te slapen.

*pieeeeep*
Ik doe mijn wekker uit en stap uit bed. Ik denk weer even aan vanacht, het was zo eng en levensecht. Ik doe mijn morning routine (outfit media, ben ik lekker zelf idc)

Op school begroet vera me vrolijk er staat een jongen naast haar, die zich voorstelt als Cas. Hij is echt super knap. Bij hem voel ik een kriebel maar een andere kriebel dan dat ik bij rein voel, zou ik dan verliefd zijn op Cas dat kan niet ik ken hem pas 1minuut en de kriebels voor rein voelen niet meer als fangirl kriebels. Ik ben niet echt mainiac meer, rein is een super goeie vriend of meer idk. We lopen vast naar het lokaal waar we moeten zijn en kletsen wat.

{Kut einde i know sorry}
Vote
Comment
X

brieven[rvd]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu