Ik smijt de deur achter me dicht en ren zoals altijd naar de keukentafel. Tot mijn verbazing ligt er geen brief. Ik loop naar de brievenbus misschien heeft mijn moeder hem nog niet geleegd. Als ik de bus open doe zie ik geen post, verslagen loop ik naar de keuken en zie dat daar een stapeltje post liggen, misschien heeft mam de brief nog niet appart gelegd, ik blader door de post heen maar nergens ligt een brief met krullige letters rein van Duivenboden op geschreven. Ik ga naar Insta en klik op DM. Ik twijfel of ik wat moet sturen ze heeft gezegd dat ze altijd zou schrijven. Ik twijfel maar typ dan toch: ik heb geen brief gekregen miss you. Dan post ik zoals elke donderdag een foto op Insta nu met de tekst where are you babe?. Ik ga naar luna's acount en zie dat een meisje heeft lief gereageerd tussen alle haat op haar foto. Ik ga naar Insta DM en stuur haar een DM met: waar woont lunaxxx sorry dat dit raar over komt maar ik wil haar verassen❤. Ik blijf insta maar verversen maar ze heeft de DM.nog niet geopend. Na een half uur kom ik er achter dat het niet helpt en druk ik de TV aan. Het journaal gaat aan en het gaat over een gepest meisje geïnteresseerd luister ik: gisteren is er een meisje het ziekenhuis ingeslagen, we zijn heel er geschrokken van dit incident , luna ligt nu in coma, we vragen even aan dokter van dijk van het *** ziekenhuis hoe het nu gaat met luna. De rest krijg ik al niet meer mee. waarschijnlijk is dat mijn luna, luna van de brieven.ik Ren de deur uit en fiets zo hard mogelijk naar het station. Op het station zie ik dat de trein over vijf minuten vertrekt.
—
Ik stap de trein in op naar leiden, op naar het meisje waar ik al zo lang verliefd op ben.
JE LEEST
brieven[rvd]
FanfictionLuna had nooit kunnen weten dat door die brief haar hele leven over hoop wordt gegooid