Lees de a/n op het eind, is belangrijk!!!
Ik parkeer mijn auto en loop naar binnen waar rein en Sophie me vrolijk begroeten. 'hey hoe was het op je werk?' vraagt rein lief. Ik haal mijn schouders op, 'gewoon zoals altijd en hoe ging het hier?'. 'prima, ik heb morgen een vergadering met mainstreet te kijken of we weer op nieuw kunnen beginnen' zegt rein met een grote lach op zijn gezicht. 'jullie gaan weer starten?' vraag ik. 'ja nou we hebben allemaal onze studies klaar en een leven. We dachten misschien kunnen we het er weer bij doen' . Ik glimlach blij.
Rein gaat weer koken en ik ga met sophie Dora kijken. Wie had gedacht dat mijn leven zo zou lopen? Toen ik werdt gepest dacht ik dat geluk niet voor mij bestemd was maar nu ik een vriend, bijna man we gaan over 3maanden trouwen, een prachtige dochter en een goeie baan weet ik zeker dat iedereen gemaakt is voor geluk.
A/n
Ja een epiloog nu al, dit boek is een beetje kort en raar geëindigd maar dat komt hier door: ik had al super lang niet geüpload en heb een nieuw boek:the New girl -jacob sartorius - hij is al voltooid als dit online staat, of bijna voltooid. En ik schrijf nog een paar magcon boeken in mijn concepten. Waarom? Nou ik ben nog steeds mainiac, ik ben vanaf begin tot einde fan geweest😳 maar ik kan een beetje moelijk boeken gaan schrijven over een band die niet meer bestaat, ik weet niet waarom maar dat vind ik een beetje moelijk, sorry (ik mis mainstreet trouwens echt te erg😭)en ik vond dit boek niet zo leuk meer en was er totaal niet blij mee. Ook had ik door school minder tijd om te schrijven maar nu het vakantie is heb ik nog steeds geen zin om dit boek te schrijven dus ik dacht ik maak een epiloog als een soort einde en dan is dit boek gewoon af.
Laat vooral een vote achter als je dit boek leuk vondxx
Ik hoop dat jullie dit boek leuk vonden. Lees vooral mijn andere boeken. En er zal binnenkort ook een Hunter Rowland fanfictie online komen.
Xx anne
JE LEEST
brieven[rvd]
FanfictionLuna had nooit kunnen weten dat door die brief haar hele leven over hoop wordt gegooid