Capitolul 1

677 23 0
                                    

Presupun ca ar trebui sa ma prezint,so...eu sunt Kylie,am 18 si sunt belieber de cand ma stiu.La petrecerea de ziua mea parintii mi-au facut cea mai extraordinara surpriza ever,2 BILETE PENTRU MINE SI ANDREEA(cea mai buna prietena a mea)LA UNUL DIN CONCERTE LUI JUSTIN IN L.A+BILETE DUS-INTORS AMERICA.Presupun ca meritam asta dupa toti acesti ani in care m-am milogit de ei.Avand in vedere ca eu si Andre am economisit bani de-a lungul timpului,cazarea la vreun hotel nu ar trebui sa fie o problema.
Ugh am uitat sa mentionez ca am si un iubit,numele lui este Christian,suntem impreuna de un an,doar ca in ultima vreme nu prea am avut timp unul de altul.
8 A.M
Eram amandoua la aeroport cu bagajele pregatite.Insfarsit auzim din difuzoare o voce groasa ce ne anunta ca e timpul sa urcam in avion.Alergam ca 2 bezmetice fara sa ne pese de cei din jurul nostru,ne asezam pe scaune si incepem sa ne facem selfie-uri prostesti.Dupa urmeaza doar un lung si plictisitor zbor de 9 ore.
8 A.M in L.A
Ne dam jos si chemama un taxi care ne va duce la unul din hotelurile pe care le-am gasit pe net,nu era chiar luxos dar era tot ce ne puteam permite.Ne-am cazat,ne-am lasat hainele si am iesit afara.Era un vis,dar unul real,ma uitam imprejur si ma uitam de parca eram un copil ce se uita la acadele.Am decis sa mergem sa vizitam locul unde va avea loc concertul lui Justin peste 2 zile,insa erau paznici peste tot,am renuntat si am decis ca putem sa avem rabdare pana miercuri.
Peste 2 zile
Este insfarsit ziua cea mare.Mergem la concertul lui Justin Bieber(tipand ca o isterica).Ne-am aranjat de parca tocmai urma sa defilam pe podium or something,da de parca Justin chiar ne-ar observa,nu erau chiar cele mai inaintate locuri.Am luat taxi-ul si am plecat.In timp ce alergam spre iesire Andre isi da seama ca am uitat biletele acasa.
-La dracu,unde sunt biletele?
-De ce te uiti la mine ai zis ca le-ai luat!Nu pot sa cred din cauza ta nu imi voi intalni idolul niciodata!
-Hey uite!Acolo!Este intrarea din spate a scenei iar paznicul lipseste,hai este sansa noastra!spuse Andreea si ma trage de mana.
Reusim sa intram fara sa ne observe cineva,apoi observam dansatoarele si pe Dan,chitaristul lui Justin.
-Ahh nu e aici baga-mi..
-Pe cine cautati?!se aude o voce cunoscuta din spatele nostru.
Ma intorc si observ un baiat cu parul castaniu,cu niste ochi blanzi si limpezi si un zambet ce poate sucii mii de fete.Fara sa imi dau seama lacrimile imi inunda fața si il iau in brate,nefiind constienta de ceea ce fac.Era mai inalt decat mine,asa de inalt inacat puteam sa-i ascult inima,mirosul lui era cel mai dulce parfum pe care l-am mirosit vreodata.Ii simt bratele in jurul meu si barbia peste capul meu.Se apleaca putin si imi sopteste:
-Hey frmoaso,nu-ti strica machiajul pun pariu ca ai muncit mult la el,esti in siguranta acum,in bratele mele.
Îi dau drumul si ma uit la el,Andre intre timp se uita uimita cum Justin ii da 2 bilete V.I.P.
-As vrea sa mai stau sa vorbim insa concertul e pe cale sa inceapa,ne vedem la M&G fetelor!spune el si ne mai ia odata in brate pe amandoua.
-Ce dragut e doamne credeam ca o sa lesin!spune Andreea chicotind.

2 ore mai tarziu suntem aici,pe coridorul de la M&G,inima imi batea cu putere,mainile imi tremurau,cu cat ma apropiam mai mult cu atat simteam mai multe lacrimi si erau gata sa-mi invadeze fața.Bodyguardul m-a luat de mana si mi-a aratat drumul.El era acolo,cu zambetul sau radiant si bratele deschise.
Justin P.O.V
Era asa frumoasa,ochii ei,buzele ei,e posibil sa simti ceva doar cand o vezi pentru prima data.O trag langa mine si o iau in brate,parfumul ei imi inunda narile.M-as putea trezi cu aceeasi aroma in fiecare dimineata si nu m-as satura.Nu puteam sa o las sa plece fara sa stiu nimic despre ea.Nu stiu ce se intampla dar cand stau langa ea simt ceva,ceva placut.Ma apropii de urechea ei si ii soptesc:
-Hey frumoaso,diseara la clubul L.A va avea loc After-Party-ul ma gandeam ca tu si prietena ta ati fi dispuse sa veniti?
Se uita la mine nedumerita,cu o privire de sticla,dar dupa putin timp imi raspunde:
-Eu?!Adica da eu cine alt cineva,d...da s..si..gur ca venim.                                                        Kylie P.O.V

"Frumoaso" si incep sa chicotesc,in timp ce o astept pe Andreea afara.Aceasta se apropie de mine si imi zice:
-Ce faci,frumoasi?râzand.Se pare ca Mr.Bieber te cam place.
-Esti nebuna sau proasta?Termina cu prostiile,plus sa nu uitam de Christian,si Doamne de ce s-ar uita la mine cand are atatea in jurul lui!
-Ugh Doamne doar ziceam!
Plecam spre casa pt a ne schimba si a ne pregati pentru petrecere.

Heeey lume,asta e prima mea incercare de carte deci sa nu fiti prea duri😂.O sa incerc sa fac c at mai multe capitole si cat mai lungi posibil.
Pareri or smh?

In Love With Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum