Capitolul 3

415 18 0
                                    

Kylie P.O.V
     Ma trezesc cam buimacita si ma indrept spre baie,parul meu era ravasit,iar machiajul se intinsese pe toata fața.Imi dau hainele jos si ma privesc pentru un moment in oglinda,prin cap trecandu-mi tot feluri de ganduri "Am un corp oribil?!Ar putea cineva sa se indragosteasca de asa ceva?".Intru in cada si dau drumul dusului,apa fierbinte incepe sa-mi mangaie corpul,cand deodata aud soneria telefonului.Opresc apa si apuc telefon ce era pe marginea chiuvetei.Era un alt mesaj de la acelasi numar de aseara:
Neata frumoaso,azi la pranz voi trimite o limuzina sa te ia si sa te duca la studio.Ai grija de tine!
"Frumoaso"?!In acel moment mi-am dat seama ca e Justin si am inceput sa zambesc incontrolabil.Pun telefonul la loc si continui dușul.Imi iau halatul pe mine si intru in dormitor.Andre statea pe telefon si cum aseara nu prea am vorbit am presupus ca acum era timpul:
-Neata,virgino care cred ca nu mai e virgina,zic incercand sa o tachinez.
-Ha ha,ce amuzant,zice sec.Țin sa te anunt ca Za este iubitul meu,si da mai sunt virgina draga mea,pentru ca cineva anume,nu dau nume(aratand cu degetul spre mine)a intrat peste noi.Ar trebui sa ia un dex si sa citesca explicatia cuvantului "intimitate".
-Ei bine,poate acel cineva doar vrea ca prietena ei sa fie bine si dupa sa nu sufere ca si-a pierdut "libertatea" cu vreun mitocan care o face sa sufere.Pana la urma chestiile astea sunt destul de importante!
-Ugh,parintii tai ti-au spalat creierul,spune ea razand zgomotos.
Ma stramb la ea si dupa merg la dulap si imi iau o rochie destul de stramta cu vreo 15 cm de-asupra genunchiului,dupa ma duc si imi iau air-max-urile.Andre vine peste mine cu o sticla de parfum si incepe sa imi spele rochia si fața cu pulberele stropilor de parfum.Am inceput sa râdem si dupa ma intreaba:
-Unde te duci "frumoaso" asa gatita?!
-Ma duc la studio "draga mea",Scooter vrea sa inregistram niste cover-uri!
-Omg,glumesti nu?!
-Nu!Stiu e incredibil,si voi petrece mai mult timp cu Justin,poate ma voi muta aici,si tu cu mine bineinteles,zic si dupa chicotim in tandem.
Imi iau geanta si ma indrept spre usa.
Justin P.O.V
Ma dau jos din pat,mahmur,damn nici nu mai stiu ce am facut aseara.Ma uit in dreapta mea si o vad pe prostituata cu care mi-am facut de cap aseara,apoi zambesc pervers.Obesrv pachetele de droguri de pe masa si ma injur in gandul meu,"Politia te suspecteaza iar tu iti intinzi drogurile pe masa,foarte inteligent Bieber" imi zic mustrandu-ma.Mi-am luat telefonul si mi-am amintit ca azi merg la studio,nu pentru ca as avea treaba,dar Kylie va fi acolo.Cand vad cat e ceasul ma ridic alert din pat crezand ca o sa intarzii.
-Curvo,scularea!Ia-ti banii si pleaca,diseara sa nu mai vi!Daca spui cuiva ce se intampla aici jur ca nu ezit nici o clipa din a-ti zbura capul mica târfa!
Aceasta se uita ingrozita la mine,isi ia hainele si se imbraca in drumul spre iesire.Ma uitam in oglinda si ma intrebam "Oare Kylie ar mai vrea macar sa vorbeasca cu mine daca ar sti cum este adevaratul Bieber?!"
Trebuie sa nu ma mai gandesc atat de mult la ea,doar ca apare mereu in mintea mea,in cele mai neasteptate si ciudate moduri,e peste tot.Oare sa fiu indragostit?!Nu,nu eu nu stiu ce e aia dragostea,eu nu fac dragoste eu pur si simplu fut,fara sa simt altceva inafara de placere.Nu stiu ce e aia a saruta pe cineva,dar sa si simti ceva pentru acea persoana.Singura chestie pe care o sarut si simt ceva pentru ea este sticla de tequila.Imi alung gandurile si intru in dus.
Kylie P.O.V
Ajung la studio si ii multumesc soferului.Privesc cladirea si imi scot telefonul pentru a face cateva poze.Intru si se aude cineva ce canta la chitara,ma apropii din ce in ce mai mult de sunet si-l zaresc pe Justin stand pe scaun cu chitara in brate.Nu voiam sa se opreasca asa ca am stat acolo si l-am admirat,zambind prosteste de fiecare data cand imi aminteam mesajul de noapte buna.
-Frumoaso,mi-ai face o favoare daca ai veni aici si nu ai mai sta acolo in spate,ma simt de parca as fi urmit de F.B.I,zice el ranjind.
Ugh de unde stia ca sunt aici?!
-Buna ziua,Domnului Bieber!
-Te rog,spune-mi Justin!
Zambesc in coltul gurii si se aude usa scârțiind.
-Deja ati ajuns amandoi,ma bucur,Kylie tu du-te la make up apoi vin si eu sa discutam!
Ascult ce zice Scoot si ma grabesc spre cabina pe a carui usa scria "Make up and dress up room".
Echipa de aici este geniala,oameni atat de prietenosi,mereu veseli,simtindu-se bine!Pe fata de la machiaj o cheama Sarah,era o tipa chiar de treaba si amuzanta!
Justin P.O.V
Vazand-o pe Kylie vorbind cu Sarah ma cam nelinistea.Ea a fost candva,inainte sa intre in echipa,mica mea refugiere dupa fiecare noapte de betie.Era o tarfa infecta,dar eu am reusit sa fac o adevarata femeie din ea,ar trebui sa-mi multumeasca.Cand o vad pe Ky iesind pe acea usa pot sa jur ca totul se misca cu incetinitorul,credea ca nu poate fi mai frumoasa dar m-am inselat.Am atatea intentii cu ea,dar ea nu e ca celelalte,nu va accepta sa fie doar distractie de dupa petreceri a lui Bieber.
Kylie P.O.V
Justin se uita la mine cu gura cascata si ma simteam cam jenata.Impreuna cu Scooter am decis sa fac cover-ul de la melodia "Hallo" a lui Beyonce.Dupa putin timp m-am acomodat cu camerele si am inceput sa ma simt in largul meu.La sfarsit toti m-au felicitat si au aplaudat.Ugh,am uitat sa mentionez ca am vorbit cu ai mei,iar mama a fost extrem de fericita afland vestea,ea si-a dorit intotdeuna sa devin ceea ce nu a reusit ea,simteam ca o facem mandra!                            Justin se indrepta spre mine.
-Credeam ca esti un inger de la Victoria cand te-am vazut acolo!zice el zambind.
-O,nu pot sa cred!Justin Bieber se inroseste cand vorbeste cu o fata?!Ma simt flatata,zic eu chicotind.
-Doar cand vorbeste cu frumoasa lui!
"Frumoasa lui" doamne ce?!Nu pot sa cred,in capul meu era un adevarat razboi,ma panicasem,inima se pare ca era decisa sa-mi iasa din piept!Am preferat sa nu comentez ce a zis si sa continui de parca nu am auzit.
-Pai,ne vedem diseara Justin "babyboy"!
-Nu frumoaso,se apleaca in dreptul urechii mele,Daddy!si imi lasa un mic sarut pe obraz.
Eu ma intorc si ma indrept spre usa,insfarsit ajunsa afara am inceput sa tip de fericire,eram ca o fata de 13 ani ce tocmai a aflat ca,crushul ei o place.

In Love With Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum