Capitolul 17

200 11 3
                                    

Justin P.O.V
Sunetul insuportabil al telefonului ma trezeste.Dupa ce Ky a plecat,m-am dus acasa si ca deobicei am inceput sa beau,dupa cazand intr-un somn adanc.Il deschid si observ un mesaj de la Dominic.
-Ce dracu vrea ăsta?!
Era un mesaj video,grozav de parca nu eram satul de moaca lui,il deschid si incep sa ma uit fara niciun fel de interes.
-Mi-a dat material de dat laba sau ce?!zic eu incepând sa râd insa ma opresc imediat cand ii aud vocea fetei.Era Kylie.
-Baga-mi-as pu......lute-ar dracu,urlu eu cu toata puterea.
Ryan si Chad intra alarmati la mine in camera si ma intreaba ce s-a intamplat.Imi arunc telefonul in perete si imi trec mainile nervos prin par.
-Pregatiti armele si masina,le spun eu mai mult tipand.

Kylie P.O.V
Ma trezesc legata de un scaun,dezbracata,intr-un fel de baie.Usa se deschide si pot zari o fata nu prea inalta,cu parul roscat lung si ochi caprui.Aceasta se apropie de mine cu un burete in mana si imi desface sforile.
-Draga mea,ce ti-au facut?!imi spune udandu-mi ranile cu apa rece.Esti asa frumoasa,imi spune aceasta zambind,masandu-mi fața cu puretele plin cu apa.
Nu-i raspund,doar ma uit in podea dorindu-mi sa dispar.
-Daca as fi fost acasa asta nu s-ar fi intamplat,hai ridicate!
Fac ce spune si o las sa continue sa-mi clateasca parul.Imi da un prosop,apoi vine cu mine in camera.
-Hainele aste sunt c am murdare asa ca ti-am adus de la mine.Daca ai nevoie de ceva sa ma anunti,ma gasesti in camera de alaturi.Aceasta se indrepta spre usa insa nu vreau sa mai raman singura cu acele animale prin preajma.
-Nu pleca,te rog,zic in timp ce cateva lacrimi isi fac prezenta.
Vine spre mine si ma imbratiseaza strand,simtind cum si ei ii aluneca o lacrima pe obraz,ajungand pe spatele meu.
-Nu se vor opri aici,imi spune strangandu-ma si mai tare.Am fost batuta si violata de propiul frate,spune aceasta incepand sa planga in hohote.
Propiul frate?!Dominic era fratele ei?!Asta inseamna ca ea e.....Maya!?Nu,nu se poate e moarta.
In timp ce in capul meu are loc un adevarat razboi,fata continua sa planga pe umarul meu.
-Imi pare rau pentru tine,ii spun mangaind-o pe cap.Eu nu pot sa rezist fara sa te intreb.....cum te cheama.
-Maya,imi raspunde aceasta ragusita.
Raman blocata pentru o secunda,asta explica de ce tineau un copil in acea camera,o priceam ca pe o rivala insa imi dau seama ca este o persoana minunata.
-M-au tinut aici si mi-au facut lucruri oribile,iar eu eram....
-Ne putincioasa,adaug eu.
-Da exact,daca as incerca sa-i opresc mi-as face rau cu mana mea,va trebui sa induri Ky.
-Sunt o persoana puternica,nu ma vor distruge ei,zic fixand cu privirea podeua.
-Trebuie sa plec,dac a ma gaseste Dominic aici s-a zis cu mine.Pa draga mea.
O mai iau in brate o ultima data si privesc cum silueta ei dispare in spatele usii.Ma schimb incercand sa-mi amintesc ce s-a intamplat.Usa e trantita iar eu rasar.
-Avem si haine noi,ce dragut,misca-te!tipa Ilay la mine.
Ajungem din nou in incaperea in care se afla masa.Pe bune frate,deja m-am saturat sa tot fiu legata,nu e ca si cum as avea unde sa fug.
-Ai dormit bine printesa?zice in timp ce-mi prinde barbia cu cateva degete obligandu-ma sa ma uit la el,insa eu imi intorc capul.Ii face semn lui Ilay,iar pumnul lui imi intalneste fața.Imi muscam buza pentru a-mi tine lacrimile in frau.
-Asa vom proceda daca mai esti obraznica.
Simt gustul sangelui in gura,semn ca buza a inceput sa sangereze.
-Ce vreti de la mine?intreb eu nervoasa,pumnul lui Ilay acordandu-mi inca o lovitura in partea cealalta a faței.
-Vei invata sa folosesti tonul potrivit.Stii chiar incepusei sa-mi place,insa ti-ai facut rau singura facand pe dura.Hai Ky,recunoaste ti-e frica,hai printeso plangi.
Imi incordez maxilarul insa nu ma pot abtine,iar tunci cand se apropie de mine il scuip,Ilay incepand sa râda.Imi baga mana in par si-mi trage capul pe spate.
-Aculta tarfo,continua tot asa si voi recurge direct la pistol.
-Ce vrei de la mine?!intreb pe un ton mai scazut,dar tot la fel de dezinteresant.
-Nu stiu,imi face placere sa ranesc oamenii,si daca tu suferi,sufera si ratatul ala asta rezulta satisfacere pentru mine.Poate putem face si bani pe seama ta.
-Daca va asteptati sa le cereti parintilor mei bani,luati-va gandul,eu sunt ultima lor preocupare in acest moment.
-Produs printeso,spune acesta râzand.
Imi dau ochii peste cap si nu comentez.
-Off cat mai intarzie iubitelul tau?
Cand am auzit asta lacrimile din ochii mei au disparut instantaneu.Stiam ca il va chema aici,stiam ca va veni.
Ilay se apropie cu un ac pe care mi-l infinge in vene.Nu astiam ce e,era un lichid incolor ce trecea prin acel tub pana in vena mea.Ilay ma dezleaga apoi ma trimite in camera.
Acea substanta imi da direri puternice de cap,eram ametita si confuza,totul era in ceata,se simtea in acelasi timp placut,de parca eram insfarsit libera,incep sa râd ca o nebuna in timp usa se deschide si intra Christian.
-Imi pare rau Ky am fost un nemernic.
Sub efectul acelui drog nu-mi dau seama ce fac.Ii iau fața lui Christian in palme si incep sa-l sarut,acesta se retrage si se uita confuz la mine.
-Ky ce naiba ai?!
-Hai Christian,hai sa ne distram putin!

Justin P.O.V
A fost usor sa le gasesc locatia acelor indivizi,doar am localizat locul din care a fost trimis clipul.Ascundem armele sub tricouri,vreau sa para ca am venit doar sa negociem.Deschis usa mare si ruginita de fier din fața mea,aceasta facand un sunet asurzitor.Chad si Ryan merg in fața mea,eu incercand sa retin fiecare coltisor al incaperii.Nu sunt nevoit sa merg prea mult caci Dominic este deja la masa.Putoarea mancarii lui o simti de la o posta.Ii dau la o parte pe Chad si Ryan si ma asez in capul opus al mesei calm,cel putin incercand sa par calm.
-Mi-a fost dor de tine Bieber,spune Dominic râzand ca un prost,ceea ce si este.
-Nici mie,zic eu stramband din nas.
-Frate,pe asta unde ai mai gasit-o?!Intr-un club de lesbience,nu-i prea plac barbatii,spune el râzand zgomotos impreuna cu Ilay.
Simteam cun sangele imi curge prin vene din ce in ce mai repede,insa incercam sa nu schitez niciun fel de emotie,imi venea sa scot pistolul si sa ii zbori creierii in acel moment.
-Esti chiar prost Dominic,zic eu râzand.
-Pardon,se pare ca de Christian chiar ii place,spune aratand cu degetul spre un ecran nu prea mare din acea incapere.
Kylie era cu....Christian...si......La dracu imi venea sa sparg totul in jurul meu.Ce naiba Ky,eram mai confuz decat atunci cand am luat primul meu 10 la mate.Nu gata Bieber,gata cu glumele.Ma chinui sa schitez un zambet pe fața.
-Ce curva,spun eu,chiar crezi ca-mi pasa de ea?!
-Daca nu iti pasa nu mai veneai pana aici.
-Am venit pentru ca nici o femeie din lume nu merita tratata in felul in care le tratezi tu,si daca eu am scos cuvintele astea pe gura,inseamna ca e adevarat,spun in timp ce scot o tigara si incerc sa-mi iau ochii de pe acel ecran.
-Va fi un filmulet bine platit.
Stiam ce voia sa faca,voia sa reactionez,insa nu sunt asa usor de controlat.
-Dap,bine platit,iar tu te vei uita la el de dupa gratii.
Christian se aseaza la masa zambind iar eu il fixez cu privirea incruntandu-ma.
-E chiar buna,tu ai invatat-o Bieber?!spune râzand impreuna cu Dominic
-La dracu,ajunge,spun eu tipand.Unde e?Ce i-ati facut?!
Le fac semn lui Chad si Ryan apoi toti ne scoatem armele.
-Proasta miscare,spune Dominic fugind la al doilea etaj al garajului,dupa el si Christian si Ilay.
-Mergeti dupa ei,ma duc sa o caut pe Kylie.
Verific fiecare incapere insa nu dau de ea.
-Haide Ky unde esti?!tot repetam sperand ca o voi gasi.
Dupa ce strabat un coloar lung deschid prima usa pe dreapta.Statea intr-un colt intunecat,imbracata doar cu o bluza lunga ce-i ajungea nu mult peste coapse.Avea parul ravasit si plangea.Au distrus-o,iar eu i-am promis ca nimeni nu se va atinge de ea.

Kylie P.O.V
Usa camerei mele se deschide iar eu tresar,credeam ca au venit iar dupa mine.Cand ii simt corpul din ce in ce mai aproape imi feresc privirea si imi strang genunchii la piept.
-Nu gata,te rog,nu mai vreau,lasa-ma,zic eu izbucnind in lacrimi.
Imi trage fața si atunci cand observ ca e Justin sar in bratele lui plangat,de data asta de fericire.Ma strange la pieptul sau si imi pupa crestetul capului.
-Nu vreau sa-mi dai drumul,ii spun mai fara glas de la atata plans.
-Stai linistita nimeni nu se va mai atinge de tine.
Aud impuscaturi de-asupra noastra si incerc sa-mi maschez frica..
-Ramai aici!spune Justin intreptandu-se spre usa.
-Nu Justin,nu ma mai lasa,te rog,zic eu incercand sa ma ridic,insa cad in fața usii inchise,insa de data asta eram gata sa plec si sa scap din acest iad.Ies din incapere si fug spre camera lui Dominic,trebuia sa-mi gasesc geanta.
Incerc sa o deschid cat mai incet posibil,insa era inchisa.Imi iau avant si lovesc usa,odata,de doua ori,iar a 3-a oara spre norocul meu se deschide si cad julindu-mi piciorul.Incep sa rascolesc toate sertalele insa nimic.Incep sa rascolesc si patul si cand ridic salteaua gasesc un pistol.Se accepta si ăsta.Nu am gasit ce-mi doaream dar ma pot descurca si cu asta.Il aud si alerg pe scari,sunetele de gloate intensificandu-se din ce in ce mai tare.Ajung la sfarsitul acestera si incerc sa-mi reglez respiratia.Ma arunc in spatele unei canapele si arunc o privire spre cei morti,erau oameni pe care nu-i cunoasteam,aproximativ 6 la numar.Il cautam pe Justin insa nu-l vedeam nicaieri.Simt mana cuiva pe umarul meu si speriata trag pe tragaci,spre norocul meu Ryan se fereste.
-Wow wow,mai incet cu ăsta.Ce cauti aici?!Justin ti-a zis sa stai jos!
-Nu,nu mai vreau sa fiu lasata pe din-afara,eu am fost cea ranita,cea care a suferit,vreau sa va ajut.
Ryan ofteaza si isi da ochii peste cap.
-Stai aici,si nu ne incurca.
Incuviintez,insa nu aveam de gand sa nu fac asta.In cateva secunde silueta lui Ryan dispare din fața mea,partea asta a garajului era mai mare de cat cea de jos,era mobilata doar cu 3 canapele o masa si 6 scaune.Ma ridic si incep sa inspectez locul.Sangele curgea ca un mic râu pe parchetul pe cimentul rece,dandu-i o culoare rosiatica.
Aud un zgomot in spatele meu si incerc sa ma intorc rapid,fara sa fiu pe cale sa zbor creierii cuiva apasand neglijent pe tragaci.O mana apare in jurul gurii mele,obligandu-ma sa inghit praful ce-l avea in mana.Apoi totul negru,cad la pamant inconstienta.

In Love With Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum