Capitolul 6

335 14 1
                                    

Kylie P.O.V
Urc in masina cu Ryan si pornim catre studio.
-Hey,Kylie,imi pare rau pentru ce s-a intamplat la club,eram sub controlul alcoolului,sper ca vom putea fi prieteni acum,spune Ryan putin jenat.
-Sigur,stai linistit te-am iertat,ii zic eu zambindu-i prieteneste.Ryan,care este motivul luptei voastre continue cu Dominic?
-Justin nu ti-a zis?
-Nu......
-Scuze printeso,cand Justin va considera ca e timpul iti va zice el.
Doamne,de parca era vreun secret de stat sau ceva,zici ca erau agenti F.B.I si nu aveau voie sa spuna nimanui.Cobor din masina si intru in uriasa cladire.Scooter ma intampina si imi arata noua melodie.
-Pustoaico esti un succes,cover-ul tau are foarte multe vizualizari.Inregistram piesa asta iar cand sarbatorim lansarea albumului lui Justin,sarbatorim si lansarea acestei melodii,si acestui nou proiect,adica tu.
-Sigur Scooter suna perfect,ii zic eu si ii zambesc.
Justin P.O.V
Aud doua batai puernice in usa,stiam ca va veni dupa mine.
-Deschide usa nenorocitule!
-O,domnule Dominic,dar cu ce ocazie?!
-Asculta Bieber daca te mai atingi o singura data de fata mea...
-Ce o sa faci?!O sa o omori si pe ea in fața mea?!
-Hahaha,nu Bieber,o sa-ti distrug mica comoara.Unde e hm?In camera ta?!O sa te fac sa regreti absolut tot ce ai facut pana acum jigodie!
Ma infurii,il apuc de guler si il trantesc de perete.
-Asculta aici javra!Nu o sa te atingi nici macar de firul de par al lui Kylie,intelegi?O sa te distrug nenorocitule,asa cum mi-ai distrus tu viata.
Dominic ma impinge si imi da doi pumni.
-Asculta aici Bieber,am hotarat sa nu ne calcam teritoriul unul altuia,insa daca aud ca te mai atingi de cineva din familia mea o sa va ia dracu pe toti,intelegi?!PE TOTI!
Cand vad ca se indreapta spre iesire scot cutitul si ma indrept spre el dar pana sa apuc sa-l strapung imi prinde mana si indreapta cutitul spre mine.Il arunc din mana si apoi il lovesc in stomac si in fata.
-Iesi din casa mea acum,javra!strig la el din toti plamanii.Gustul de sange imi ajunge in gura.La dracu mi-a spart buza nenorocitul.
Kylie P.O.V
Insfarsit am terminat inregistrarile si voiam sa merg acasa sa-mi iau hainele insa mi-am amintit ce mi-a zis Justin asa ca o sun pe Andreea si o pun sa-mi impacheteze toate hainele si sa le aduca in fața studioului.Mi-a zis ca are o surpriza pentru mine ai asta mi-a dat de gandit.E cumva aniversarea noastra si am uitat?!Nu,mereu imi aduc aminte.Aud usa studioului trantindu-se,dar nu avea cum sa vina Andre atat de repede.Justin se apropie de mine si ma saruta apasat.Ma uit la el si nu pot sa nu-i observ rana de pe buza.
-Justin ce ai patit?zic eu mangaindu-i rana.
-Nimic iubito,mi-am muscat buza,sunt un impiedica,spune el zambind si dandu-mi parul dupa ureche.
Stiam ca ma minte insa nu voiam sa ne certam,deja stiam cum reactioneaza Justin sub influenta furiei.Scooter da peste noi din intamplare si ramane cu gura cascata.
-Copii ce se intampla aici?!
Justin ma ia de mana.
-Suntem impreuna Scoot,nu te bucuri pentru noi?spune el entuziasmat.
-Sper ca glumesti Justin,sti foarte bine despre ce am vorbit.Plus ca relatia ta aranjata,cu Hailey ti-a adus ceva succes in plus.Trebuie sa intelegi omule,belieberele se enerveaza la culme cand aud ca idolul lor are o iubita,plus cariera lui Kylie abea incepe,si stim foarte bine cati hateri ai.Imi pare rau baieti,dar nu puteti continua.
-Dar Scooter.....incearca Justin sa-l faca sa se razgandeasca,sti foarte bine cat de mult tin la ea,spune Justin pe un ton scazut apropiindu-se de Scooter in speranta ca eu sa nu aud.
-Scooter,te rugam mult,nu vom atrage atentia asupra noastra,spun eu.
-Copii calmati-va putin,ridica Scoot tonul,voi gasi o solutie,pana atunci ramane cum am spus.
Justin da nervos cu pumnul in masa si se intoarce spre mine.
-Nu o sa ne desparta nimic si nimeni!spune el imbratisandu-ma.
Ma ia de mana si ma trage dupa el,cand ies afara o observ pe Andreea.
-Justin stai,a venit sa-mi aduca hainele.
-Ok te astept in masina!
Mai era cineva in spatele ei,era CHRISTIAN,doamne exact asta imi mai trebuia.Andreea vine fericita in fața mea si striga:
-Surprizaaaaa!
Christian vine cu un zambet larg pe fața si ma ia in brate.Il vad pe Justin cum se da jos din masina si vine si il impinge pe Chris de langa mine.
-Cine dracu mai esti si tu?spune Justin in timp ce se uita la amndoi.Kylie ia-ti lucrurile si treci in masina,acum!
-Jus...
-Am zis acum Kylie,urla Justin la mine.
Fac ce spune si refuz sa-l privesc in ochi.
Justin P.O.V
Kylie isi ferea privirea de-a mea.Tipul ala era confuz si el,aproape la fel de confuz ca mine.
-Cine naiba esti tu si de ce tipi la iubita mea?spune el foarte increzator.
-Iubitul ei hah?râd sec si apoi ii arunc o privire aspra.Uite ce pustiule,rezolvam lucrurile diseara,la ora 12 aici.Urc nervos in masina si trantesc usa zgomotos.Ma uit la Kylie,iar aceasta avea privirea fixata pe podeua masinii.
-Iubitul tau?!spun eu calm in timp ce accelerez.
-Justin iti pot explica.Nu ma despartisem de el cand am plecat de acasa,dar eram intr-o perioada dificila deoarece trebuia sa plece la facultate in Anglia,acum cred ca a renuntat la aceasta oferta pentru mine,am uitat comlet de el Justin!
Nu spun nimic,doar accelerez si mai tare.
-Il voi invata eu minte,zic strangand puternic volanul.
-Justin te rog nu....
-Iar tu nu te vei baga Ky!

Kylie P.O.V
Tot restul zilei am stat in acea casa plictisindu-ma,Justin rezolvand nu stiu ce treburi.Ora 12 se apropia,imi era frica de ce i-ar putea face lui Christian,nu puteam sa neg ca nu l-am iubit sau ca inca simt ceva pentru el.Chris a fost prima mea dragoste,dar totul s-a schimbat cand l-am intalnit pe Justin.
Intra nervos in camera,imi primde incheietura si ma trage dupa el.
-Justin te rog calmeaza-te.
Nici macar nu ma privea.Urca in masina si tranteste usa zgomotos dupa el.Vedeam cum isi incorda maxilarul si strangea atat de puternic volanul incat venele mainilor ii ies in evidenta.Christian era acolo deja.
-Da-te jos,imi ordona fara niciun fel de emotie in vocea lui.
Se duce tantos catre el si asteapta ca si eu sa ajung in dreptul lor.
-Nu te vei mai apropia de ea ai inteles?ii spune Justin calm.
-De ce ma rog?!Doar pentru ca esti faimosul Justin Beiber sau cum dracu te cheama asta nu inseamna ca poti obtine tot ce vrei prietene.
-E a mea,nu intelegi?!tipa Justin la el.
-Pai hai s-o intrebam pe ea a cui e,ce-ai zice daca nu ai mai vorbi tu in locul ei?!
-Ok,hai Ky alege!spune Justin,mai mult ordonandu-mi.
-Ajunge,nu sunt jucaria nimanui!Am avut clipe foarte frumoase alaturi de tine Christian,ai fost prima mea dragoste,iar tu Justin,nici macar nu stiu ce se ascunde in adevaratul tu!
Christian nu ma lasa sa termin:
-Hah,ce s-a intamplat Bieber pierzi in fata unui "pusti".
Justin se enerveaza il ia de guler si ii trage un pumn.
-Doar atat poti?!râde Christian.
Justin incepe cu lovituri din ce in ce mai puternice in fața si stomac,iar eu doar stateam si plangeam pe marginea trotuarului.
-Gata,Justin gata!zic eu in hohote.Cine esti tu?!Unde e Justin?!Pleaca si lasa-l in pace,pleaca!urlu eu la Justin
-Ok Kylie asta iti doresti?!Sa plec?!Sper sa va distrati impreuna!Poate m-am inselat,poate si tu esti doar o alta curva ca toate celelalte,iar jocul asta il pot juca si eu!

In Love With Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum