YANLIZLIK

65 4 2
                                    

   Merhaba ben Katniss bir uçak kazası sonucu bu adaya düştüm.Yaklaşık olarak 3-4 gündür buradayım ,ne dostum ne de... derken ani bir sesle irkildim bu da kimdi ? Yoksa adada benden başka biri daha mı yaşıyordu ? Hemen sesin olduğu yere gittim ve ;

--- Hey ! Dur sen de kimsin ? seni tanımak istiyorum.

    Galiba yanlış duydum açlıktan olsa gerek.Canım çok sıkılıyor her gün ;avokado ve hindistan cevizi yiyor akarsu kaynaklarından su içiyordum.Yemeğim her geçen gün azalıyordu yeni yiyecek şeyler bulabilme amacıyla ,artık adayı detaylıca keşfetme zamanı gelmişti.Ada çok güzel tropikal ağaçlardan ve meyvelerden oluşuyordu , ilerledikçe sonunda  ormanı anımsatan bir muz ağacı topluluğu buldum.Hemen bir tane alıp afiyetle yedim , içlerinden birer tane alıp geri  dönecekken yine aynı sesi duydum .Artık korkmaya başlıyordum bu da kim ? Ne olursa olsun bu sesin kaynağını bulmalıydım. Etrafa bakarken gözüme sanki bir evi anımsatan bir mağara gördüm ,yavaş yavaş mağaranın girişine yaklaştım ve git gide bilmediğim bir dilden iki kişinin konuşmalarını duydum.Mağaranın içinde o iki adamın birini diri diri kesip yerken izliyordum.Bunlarda kimdi ? Demek o hışırtı onlardan geliyordu . oradan ayrılırken o adamlar beni fark etti ve sıra bendeydi .Var gücümle gözden kaybolana kadar koştum,sonunda kendimi gözden kaybettirdim , ama ne yazık ki bir sorun vardı ben nereye gelmişim .Bu adanın bu bölümünü ilk defa görüyordum, terden bayılmak üzereydim hava kararıyordu yorgunluktan dolayı bir köşeye çekilip yattım yarın bu ada dan kaçacağıma kendi kendime söz verdim.

   Uyandığımda her yerim ağrıyordu ,gözlerimi açtığımda kendimi bağlanmış bir şekilde yerde buldum kendi kendime burası da neresi yoksa... Sıra bendeydi ölmek istemiyordum ,kendi kendime konuşurken o adamlar benim sesimi duysa gerek odaya girdiler .Yüzlerine maske takmışlar ve birinin elinde bıçak vardı ,artık sıra bendeydi gözlerimi kapatıp korkuyla bekliyordum buraya kadarmış .Tam beni bıçakla kesip öldüreceklerken bir silah sesi duydum . Adamlar sesin olduğu yere gittiler ve yine aynı ses çıktı adamlar ölmüştü sıra bende miydi yine ? Yeter artık! Ne olursa olsun bu adadan kaçacaktım kendimi zorladım ve iplerden kurtulmaya başardım.Mağaradan ayrılacakken bir ses bana eller havaya dedi , yavaşça ellerimi havaya kaldırıp teslim oldum. Silahın olduğu yere dönünce o adam bana kim olduğumu sordu bende; Herşeyi anlattım ve onunla tanıştım .İsmi Jack' di  o da ,bir savaş helikopteriyle savaştan kaçarken buraya sığınmış ama yakıttı bittiği ve telsizi çekmediği için burada mahsur kalmıştı.Artık Katniss'in bir dostu vardı ,canı sıkılmıyor ve her gün aynı şeyleri yemiyordu çünkü;Jack'in olta takımı vardır .Bir gün Kathniss Jack'e hadi gel şu mağaraya bir göz atalım demiş.

   Mağaranın içinde daha önce görmedikleri bir gizli kapıyla karşılaştılar.Gizli kapının arkasında bir ; bilgisayar , kitaplık ,ve dosya klasörleri vardı.Bir dosyada "Lanetli Ada "adlı bir klasör ilgimi çekti acaba bu adadan mı bahsediyordu ? Klasörün içinde bu adaya benzer bir harita vardı, yoksa olamaz bu klasör bu adanındı yani bu ada lanetliydi .Haritada yazılanlara göre bu adadan kurtulmanın iki yolu vardı; 1 Ölmek , 2 Benim dediklerimi harfiyen yapmaktır.Hemen bu yazılanları Jack'e anlattım. Jack'te en az benim kadar korkmuşa benziyordu ,

--- Peki sen ne buldun Jacke ?

--- Bende bu adaya ait garip bir saat buldum ve ,saate her bir bölümde korkunç olaylar oluyordu.

   Jackin elindeki saat neyi kastediyordu acaba ? Neyse sonra düşünürüz artık .Hava iyice karamaya başladı iyi geceler deyip kendi yaptığım barakada yattım .Jackte kendine yapraklardan bir yatak yapmıştı .Sana da iyi geceler Katniss yarın güzel bir gün olacak.Sabah uyandığımda çok mutluydum artık yanlız değildim ve adadan kaçmam daha kolay olacaktı,Jack'e ve bana tropikal meyvelerden güzel bir kahvaltı hazırladım .Jack'de mutlu olmuşa benziyordu,Artık gizemi çözme zamanı gelmişti haritada şöyle yazıyordu;1. adım burdan kurtulmak istiyorsan 3 gün boyuncu batıya doğru ilerle ve 1. adımı yapmadan diğer sayfaya geçme yoksa lanetlenirsin diyordu .İnanmıyordum ama risk almama hiç gerek yoktu,Jackle  aynen denilene yaptık ve karşımıza eski bir ev çıktı oradaki sandıkta bir not daha vardı .Notta şöyle yazıyordu;dolabın altındaki ok yay , ve kılıcı al bunlar işine yarayacaktır.Aniden bir gök gürültüsüyle asit yağmuru yağmaya başladı , neyseki evde güvendeydik Jack saate bakma gereksinimi duydu ve Kathniss bak ! Saate kiyle aynı durum vardı diyip bir çıkmazlığa girdiklerini anladı çünkü eğer geri dönmeye kalkarlarsa haritaya göre lanetleneceklerdi.

   Haritanın 2. bölümünde şöyle yazıyor; Savaşmaya hazır ol ! Ne demek istiyordu tam anlayamamıştım derken aniden bir grup gorilin çevremizi sardığını gördüm,ne yapacağımı bilmiyordum .

--- Jack sakın ani hareketler yapma ve yavaşça yanma gel.

   Ok kulanmakta pek kötü sayılmazdım Jack'e üç diyince saldıracağımızı söyledim bir ,iki,üç

---Saldır !

    Goriller adeta besiliydi yara almıyolardı çok zarar görmüştük .Jack'e bak bir kaçış yolu var dedim  var gücümüzle koştuk,sonunda bir uçurumun dibinde vardık ve dip gözükmüyordu atlamaktan başka çaremiz yoktu yoksa her halimizde ölecektik . Goriller tam da bize yaklaşacak ken Jack beni aşağıyı itti ve sonra kendisi de de atladı.Çığlıklar içindeydik ve bir suya düşme umuduyla bekliyordum , neyse ki bir suya düştük ama çok yüksekten düştüğümüz için su biraz beton etkisi yaptı ve benim bileğim ve Jackin ayağı kırıldı . Düştüğümüz yerde yine bir mağara girişi gördük ve sandığın içinde; ilk yardım seti, kuruyemiş ve 3. bir not vardı .Önce kırıklarımızı sarmalıydık çünkü eğer acele etmessek yanlış kaynayabilirdi. Jack'in kırıklarını sararken aniden bir tutku hissedip onunlu tüm anılarım aklıma gelip ondan hoşlanmaya başladım ,sanırım aşık oluyordum. 3. nota da şöyle yazıyordu ; Eğer bu noktaya gelebildiyseniz  sizi tebrik ediyorum.Sıradaki göreviniz volkan patlamasından kaçmaktı . Jack saatine baktı ve simdi sırada volkan patlaması vardı,hemen buradan çıkmalıydık.Vadi çok yüksekti ve yine bir gizli geçit bulma olasılığıyla her yere baktık ama hiç fayda etmedi .Tam ümitsizliğe kapılmışken Jack yanlışlıkla bir kolu çekip gizli bir tünel açtı ve tünel ışığa çıkıyordu.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lanetli Ada Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin