"Felix POV"
Jag hade bestämt mig för att ta mig till Malin på direkten. Det var klart som den att allt inte stod rätt till. Den flickan uppförde sig alldeles för misstänksamt.
Fort skyndade jag mig till mopeden som stod i garaget. Jag försäkrade mig ännu om att adressen jag visste till henne var rätt och nickade nöjt för mig själv då Oscar skickade ett bekräftande svar.
Jag hade ingen aning om varför han ville hjälpa mig, det var ändå klart att han fortfarande hade känslor för henne. Avundsjuk var han. Väldigt.Jag knackade nervöst på dörren till Malins hus. Det tog en stund innan dörren öppnades och under den stunden kunde jag höra många skrik och duns.
Tillslut stod hon där, chockad över min ankomst. Fort strök hon bort några rinnande tårar från kinderna innan hon vågade kolla på mig igen."M-Malin är du okej?" frågade jag oroligt undersökandes hennes ansikte.
"Felix vad gör du här?" frågade hon och ignorerade min fråga.
"Vad ser det ut som?" jag höjde frågandes på ögonbrynen. "Jag tror dig inte"
"Felix du måste gå" sa hon lågt och backade några steg.
"Malin nej, jag tä-"
"Bara gå" sedan smällde hon fast dörren framför mig och jag visste att det inte skulle hjälpa något att knacka igen.
------
Hihi ännu en :))
ESTÁS LEYENDO
Complicated texting ||f.s
FanficFelix: Jag älskar dig Jag: Jag älskar dig också Felix Inte levererat Det är komplicerat Felix Levererat