Беше 11:25, имахме 5 минути да срещата. Излязохме от хотела и видяхме момчетата на 10 метра от нас. Когато Луи ме забеляза започна да тича към нас. Качих му се на конче и всички заедно тлъгнахме към плажа, който беше на 2мин.
Когато стигнахме Луи ме пусна и си послахме кърпите. Аз и Бела щяхме да се печем, а Деси реши да поплува в морето. По едно време усетих присъствие да мен. Найл! Какво Найл?—Здрасти, какво става?-попитах
—Нищо, реших да мина да видя какво правите. Иии какво по точно?
—Четем-отговорих кратко
—И какво?- леле май започна да задава много въпроси? Какво въобще го интересува? Да ходи при Кларис!
—Пречиш!- каза тръшнато Бела
—Значи доброе си върша работата!- усмихна се злобно Найл. Ама сериозно ли? Реших и аз да действам
—Как е Кларис?- усмихнах се фълшиво. Исках да го подразня, но и да разбера малко повече. Не, че ми трябва. И без това нямам шанс, но нали нищо не губя?
—Ами всъщност е добра!- след като се усети какво каза, се поправи- исках да кажа, че не е чак толкова зле.- ама той сериозно ли? Не била чак толкова зле? Имам чувството, че той не я познава!- А вие от къде се познавате?
—Не знам.-реших да не казвам повече. Той ме изгледа странно. След това станах и предложих на Бела да отидем за сладолед, естествено се съгласи. Станахме и тръгнахме към барчето отсреща.—Ето тези два сладоледа моля.- казах и подадох парите. Отидохме пак до кърпите където бяха всички.
—Как сте могли да не ми вземете и на мен??-попита учудено Деси.
—Ами теб те нямаше, така че...
—Както и да е..-каза отегчено. Нямаше какво друго да й кажа, затова просто седнах на кърпата си.Продължих да чета и след малко пак усетих присъствие до мен. Погледнах нагоре и видях, че това беше пак Найл. Сега пък какво?
—Да Найл, кажи!
—Ам принципно нищо конкретно.-вдигна рамене
--- Добре тогава!
--- Ее, какво четеш?
--- Амм " Дневниците на вампира"
--- И как е?
--- Интересно!- с това разговора ни приключи
След около 30мин. се прибрахме. Реших да почета още и излязох на терасата.
YOU ARE READING
YOLO+Niall
FanfictionЕе веднъж се живее все пак, нали? Скайлър го знае! Но на една почивка, с едни момчета и най-голямата курва на земята, която се опитва да съсипе живота на нея и приятелките й.... Или пък един бой ще оправи нещата на бързо, съсипвайки новите-стари пр...