Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz hikayemi vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim...
Yine her yaz olduğu gibi benim köy maceram başlıyor. Ailem beni küçüklüğümden beri köye anneannemin yanına göderiyor orda zaman geçirmeyi çok seviyorum, köy aslında biz şehirde yaşayan insanlar için oksijen kaynaği hem ne varki bunda, yemyeşil ağaçlar cimenler, çicekler dedemlerin evin yakınında çok güzel gölde var harika en çokta orayı seviyorum bu yaz gitmek istemesim ama annem konuya el attı hemen'kızım neden istemiyorsun hem kuzeninin nişanı var biz gelemiyoruz sen git eğlen işte hem seni özlemişler hadi bitanem kırma bizi 'damardan girdi şimdi nasıl yok deseydim ayna karşısında hem konuşup hem hazırlanıyorum ben sıcaktan pek hoşlanmam ki orda ne yapacağım valizim hazır bende hazırım başlasın köy maceramız...
Uzun ve sıcak bir yolculuktan sonra nihayet köye geldim beni karşılamak için kuzenim cem gelecekti, ayy nasılda özledim en son gecen sene gördüm pek şehire gelmezler buraları daha çok seviyorlar ben sıcaktan bunalmış bir şekilde oflarken yanımdaki teyze "kızım sen bu sıcaklara dayanamazsın belli şehirlisin gel şu yazmayı bağlayalım da yüzün yanması maşallah pekte güzelmişsin" elindeki yazmayı sadece gözlerim açık olacak şekilde bağladı biraz garip oldu ama sonuçta yanmayacağım teyzeye teşekkür edip duran otobüsten indim karşımda beni bekleyen ama tanımayan kuzim duruyordu 'tabii ya nasıl tanısın yüzümdeki peçeden' yalnız değildi yanındaki kimdi acaba 'merhaba' dedim ama cem bana nededi sizce'buyur bacım bişeymi vardı 'tabi bem dururmuyum.
"ne bacısı be aşk olsun cemmm"cem bana öyle bir baktıkı gülmemek için savaş veriyordum "kızz senmisin bu ne hal yüzündeki ne böyle yolsa bişeymi oldu yüzüne' yazık korktu garibim mevzuyu anlattım 'bidaha cıkrtmayı düşünmüyorum' dedim yanımdaki arkadaşı hala merak ediyorum kim ben tanımıyorum anlamış olcak ki" bu arkadaşım kemal, kemal buda kuzenim ada halamın kızı"tanışma faslından sonra eve doğru yürüdük yakındı zaten. Kemal süre bana kaçamak bakışlar atıyordu peçedendir herhelde şuan çok garip duruyorum bacagımda şort başımda yazma.
"kuzen neden bu kadar kısa giyindin unuttuysan hatırlatayım burası köy böyle giyinmen garip kacar biliyorsun.
"biliyorum gelirken çoksıcak olcagını düşünerek giydim haklıda cıktım ne kadar sıcak bilirsin sıcaga gelemem, neyse ya boşver onuda ne ara verdiniz yıldızı daha küçük değilmi"
"burda kızlar en fazla 17 sine kadar bekler daha sonra evlenir ya kensi istekleri doğrultusunda "cevabımı kemal vermişti sonunda geldiğimiz için mutlu oldum çünkü çok sıcak artık gölge bir yer aramaya başlıyacaktım avlu kapısından içeriye girdiğimizde sanki cennete geldim bahce cok güzel olmuş her yer ağac çiçek dedem ya canım benim birde hamak yaptırmış benim için etrafı incelerken"sıra bize ne zaman gelecek kızım" etrafa bakınırken anneannem ve dedemi unuttum unuttum bir an koşarak sarıldım"sizi çok özledim ben valla bahçe o kadar güzel olmuşki biran gözlerimi alamadım"
"kızım o yüzü deki ne öyle "
" güzelliği i saklamak için takmıştır babannecim"buda dayımın kızı yıldız benim güzelliğimi kıskanır çok defa kensi ağzından duymuştum "aşk olsun kuzi bir hoşgeldin demek yokmu ayrıca bendeki güzellik senin kadar değil kasma kendini" bizim sülalenin kızlarının güzelliği kadar erkekleride yürüyen karizmadır. Özlemişim kokusunu, havasını, güzelliğini, insanlarını.
"cem ben artık gideyim hem misafiriniz yorgundur hem yarın pikniğe gideceğiz unutma hadi görüşürüz tekrar hoşgeldin ada"diyerek gitti.
bu kemal ammada yakışıkla acaba sevgilisi varmı"yok canım bekar sevgili yok ağır abimizdir bizim o""off yıldız ya ben onu dışımdanmı dedim hay ben ağzıma "
" merak etme kuzi ben bişey duymadım hem artık çıkar şu peçeyi evin içi deyiz"
"haklısın diyerek peçemi açtım saclarımı savurup yüzüme biraz su serptim kendime geldim biran kulaklarım çınladı.
"ayyy ada kızım sen her yıl dahada güzelleşiyorsun sırrın ne bizede söylesen"kıskanç işte ne olacak ben anneme benzerim oda benim yaşlarımda bukadar güzelmiş.
"yok be ne sırrı genetim galiba siz aynada kendinize hiç bakıyormusunuz hepiniz artist gibisiniz kızım hem yildiz anlat bakalım bu nişan işini kızım sen daha 16 yaşındasın ne evliliği "
" haklısın kuzen ama çok seviyorum burada böyle okul bitince kızlar isterse sevdiği kişiyle evlenbiliyor gelmişken bul birini senide verelim olmazmı"şakası bile kötü benim için evlilik daha erken yaşım daha 21 ama küçük gösteriyorum sohbet muhabbet derken akşam oldu artık ben yatayım hem yarın çok güzel bir gün olacak yıldızla konustuktan sonra odalarımıza cıktık ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Macerası
Teen FictionNe şehre benzer köy nede parka sen hayal et kendini bulursun orda... Sizce aşkı hiç tatmamış biri bilebilirmi sevmeyi yada ögrene bilirmi. İki sevda yoksunu kalp bulacakmı birbirini okuyup görelim