Köye geleli üç gün oldu bugun aşağı mahallede nişan var yarından sonrada yıldızın var yataktan kalkıp yüzümü yıkadıktan sonra makyaj yapıp ne giysem diye dolaba yöneldim gelirken yanımda elbise getirmiştim onu giyim bugün diye aldım elbisenin biraz göğsü açıktı askılıydı gerisi yere kadar uzundu hemen giyinip aşağı indim cem beni görünce yüzünde memnun olmuş bir ifadeyle "günaydın dedemler yine yok yaylaya çıktılar biraz kalacaklarmış haberin olsun istediler" zaten pek göremiyordum gezmekten ama olsun"tamam hadi kahvaltımızı yapalım daha yıldıza gideceğim arkadaşının nişanı varmış beraber gideceğiz"
"tamam işimiz bitince gidersin bizde daha sonra geleciz"
"kiminle geleceksin"
"kemal'le neden sordun annemler daha sonra gelecek"
"tamam "kahvaltıdan sonra evi taplayıp çıkmak için hazırlandım hemen peçemi takıp dışa çıktım fark etti de geldiğimden beri annemler dışında kimse aramadı derken telefon çaldı arayanın yıldız oldugunu görünce hemen actım.
" günaydın kuzi geliyorum yoldayım"
"bende onun için aradım ben erken geldim şey sen yalnız gelirmisin diyecektim "ama nasıl gideyim ben bilmiyorumki hem köpek falan çıkarsa
" tamam canım ben gelirim görüşürüz "ne diyebilirimki cemi arasam beni götürse diye düşünürken birden.
" ada nereye böyle tek başına"ah kurtarıcım geldi kemal beni bırakımı ki bir sorsam.
"şey ben yıldızın arkadaşına gidecektim ama yolu bilmiyorum hani bugün nişanı olan kız varya oraya "tek nefeste anlattım.
" tamam ben seni bırakırım gel hadi"offf bu sıcakta çekilmezki şimdiya bu peçede sıkmaya başladı artık yanmayalım diye ölecem nefessiz kalmaktan.
"kemal bir dk beklermisin şu peçeyi çıkarayım bunaldım artık"
Kemal:
Sabah yine büyük bir heyecanla cemlere doğru yürüdüm adayı ilk gördüğümden beri bir garip hissediyorum heleki o yüzündeki peçe güzelliğine ayrı bir hava veriyor bir çıkarsa o güzel yüzünü görsem kendi kendime konuşurken köşede adayı gördüm nerey gidiyordu böyle bu kılıkla cem iyiki ogün kızdı yoksa kapalı giyineceği yoktu güzelliğini bukadar sergilemesine ne gerek var deli oluyorum zaten onu oyle gördükçe öpmemek için kendimi nasıl sıkıyorum anlatamam şuan okadar güzel duruyorki birde o göğüslerini kapatsa harika olcakmış ama karışamam.
"nereye böyle tek başına" biran duraksadı beni fartketmemiş demekki
"nişana gideceğim ama yolu bilmiyorum yıldız erken gitmiş cemi arayacamtım ama seni gördüm beni bırakırmısın"
bırakmammı gülüm ben seni görmek için kaç takla atıyorum bil bilsen."tabi bırakırım hadi gel" biran durdu ve benim için dünya durdu zaman durdu b-bu nasıl bişey Rabbim sen nasıl bişey yarattı ağzım beş karış açık kaldı saclarını savuruşu o odudaklarını ıslatışı bir an öpmek istedim tadını almak istedim ama yapamam izni olmadan bunu koluma dokunan el ile çıktım daldığım rüyadan.
Ada'dan devam
"kemal iyimisin dondun kaldın bişeymi oldu kaçtır sesleniyorum korkutma beni"
"ş-şey b-bişey y-yok iyiyim ben sadece... Şeyyy... Seni böyle görünce.. Dilim... Tutuldu"tabii benim gibi bir güzellik görmedin galiba.
"gerçekten iyisin değilmi ay ben peçemi geri taksam ne yapsam "
" y-yok t-takma böyle çok güzelsin"bşr an yüz ifadesi değişti"yada sen tak onu kimse görmesin"bir yandan söylüyor bir yandan ensesini kaşıyor sanki ağzından kaçırmış gibi.
"neyse hadi nerdeyse nişan başlayacak biz daha buradayız "konu değiştirmede bir numara köyümün güzel sokaklarında salına salına yürüken bir taraftan izlendiğimi bilyorum kemal hala gözlerini benden alamıyor bu halimi cemde görse cenesi yere kadar düşer galiba bir sokağa geldiğimizde bize koşarak gelen bir köpeği gördüğümde hemen kemale sarıldım ben köpeklerden çok korkarım.
"şşşşt... Sakin ol gitti tamam.. İyimisin yüzün bembeyaz oldu cokmu korktun"
"e-evet hep köpeklerden korkmuşumdur sevimli hayvanlar ama elimden bişey gelmiyor "hala sarılıyorum çünkü kokusu beni daha çok baglıyor kendine kalbim şuan okadar hızlı atıyorki neden böyle hissetim şimdi başımı döndürüyor kokusu ellerim bir an kalbin üzerine değdi oda heyecanlı benim gibi gözlerim gözlerine hapsoldu kayıp oldum beni iyice kendine çekip.
"seni ilk gördüğümden buyana bunu yapmak istemiştim" ve dudaklarım dudaklarına hapsoldu.....
Ben ilk öpücüğümü verdim az önce sevdiğim adam olacaktı onu ben ne yaptım kemal ise şaşırmış vayizette suratına bastığım tokatla şok olmuş bana bakıyordu daha fazla duramadım ve koşarak eve geri döndüm ben nasıl bir aptalım nasıl etkilendim ondan ama dudakları, tadı çok güzeldi düşününce pişmanlık varmı galiba yok hatta tekrarı bile olabilir.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Macerası
Teen FictionNe şehre benzer köy nede parka sen hayal et kendini bulursun orda... Sizce aşkı hiç tatmamış biri bilebilirmi sevmeyi yada ögrene bilirmi. İki sevda yoksunu kalp bulacakmı birbirini okuyup görelim