2

3 0 0
                                    

Sabah güneşi ve horoz sesleri ile uyandım saat daha sabahın 7 siydi ama ben zaten erken kalkardım sorun olmuyur banyoda yüzümü yıkadıktan sonra peçemi takıp üzerimi değişmeden kahvaltı hazırlamak için aşagıya indim dedemlerin evi iki katlıylı üst katı yatak odaları aşağısında mutfat, salon, banyo vardı önce bahceye cıktım temiz misgibi bir hava almak için tam esnemek için kollarımı kaldırıyordumki karşımda ağzı beş karış açık kemal, cem ve yıldız vardı neden böyle bakıyorlar acaba derken sonradan dank!  etti ben üzerimi değişmedim altımda dünkü den daha kısa sort ve atlet vardı aman ya ne olcak onlar benim kuzenim "günaydın millet ağzınızı kapatın sinek kaçacak" ne dediğimi anlaylar kapatmıştı ama kemal hala bakıyordu konuyu değiştirmek için.
"cem dün piknik falan diyordunuz pikniğe mi gidiyoruz ".

" sen değil ada biz erkek erkeğe gidiyoruz siz gelmiyorsunuz"

"tamam bizde kız kıza gideriz o zaman yıldız hazılığını yap canım bizim göle gidiyoruz" cem hemen müdahale etti.

"orası olmaz başka yere gidin oraya biz gidiyoruz "

" daha iyiya kuzi bizi kimse rahatsız edemez sonuçta kız kıza gideceğiz uzakta olsa sizi  yanımızda olmanız iyi olcak tamamı gidiyoruz "

" tamam ama hareketlerinize dikkat edin ona göre"emrin olur paşam görürüz bu keyifke kahvaltıyı yaptık hemen yıldız mutfaga gecip piknik için bir şeyler hazırladı bende yardım ettim göle girmek serbest oldugu için yanıma kısa bir şort ve yarın atlet aldım erkekler görmeden girerim herşey hazırdı ama nasıl gidecektik çok sıcak  orda belki çıkarırım peçemi bakalım evden çıkmıştıkki yanımıza bir araba geldi"hadi güzeller sizi ben bırakacağım "canım ya kıyamadı bize diğer kızlar çoktan gelmiştir arabaya bindikten sonra göle geldik muhteşem bir manzarası vardı resmen büyüledi beni.

" daha duracakmısın hadi indirin şunları arkadaşların yanına gideceğim "diyerek az ilerdeki erkek gurubunu işarer etti git bakalım bizi yanınıza getirmemenin cezasını çeksin kuzencimmm.

Diğer kızlarda geldikten sonra herşey hazırdı.
" ada hadi maç yapalım özlemişsindir"
hemde nasıl özledim kendi aramızda ekibi kurup oynu başladık arada cemlere doğru bakıyorum onlarda bize bakıyor ne yani hiç futbol oynayan kız görmedinizmi gözlerim kemali ararken gözlerini kısmış bana bakıyordu neye sinirlendi şimdi aman banane bem maçıma bakarım oyuna geri döndü  veee.

"golll diye çığıklarımız her yeri inletti"yanımda bir kıpırtı oldu döndüğünde cem kızgın bir ifade ile bakıyordu
"kızım sen manyakmısın ben sana böyle giyinme dememişim gibi top oynuyorsun koşarken her yerin belli oluyor ulan bizi geçtim bir sürü erkek var hangi birine bakmayım diyecem beni deli etme!.. ada burası şehir değil sana daha oncede dedim"
çok güzel pikniğin içine ettin cem aferin.... önemsemeyerek pikniğimizi devam ettirdim cem yüzünden göle girmekten vazgeçtim

"kızlar siz takılın ben eve gidiyorum kendimi iyi hissetmiyorum kusura bakmayın diyerek ayrıldım ordan gözlerim kemale takıldı sürekli bu tarafa bakıyor nevar yani hiçmi kız görmediniz hızla ordan uzaklaşmak istedim cem'e kırıldım beni azarlamaya hakkı biliyorum buraya göre değil giyimim ama ne yapabilirim ben böyleyim ama biraz daha uzun şeyler giyebilirim.

Gölden uzaklaşıp eve doğru yürümeye başladım kolumun tutulmasıyla bir an irkildim"ada iyimisin kalktığını gördüm nereye "

" eve gidiyorum kemal biraz yoruldum dinlenmek istiyorum "

" cemin kusuruna bakma erkekler sana öyle bir bakıyorduki ben bile kendimi zor zapt ettim "niye kemale ne olur.

" saol kemal ama ben böyleyim beni böyle biliyorlar nasıl değişebilirimki ama huzursuz oluyorlarsa daha uzun bişeyler giyebilirim sanırım" aslında da bir bakıma haklılar.

"hadi gel sana eve kadar eşlik ediyim yanlız gezme bu halde başına bişey falan gelir dayanamam"ne dedi dayanamam mı dedi yanlış duydum herhelde. Tam agzımı açacakken

"ne kadar kalacaksın burda"

"bilmem aslında buraya nişan için geldim nişandan sonra dönerim galiba "

" yanlış anlamazsan kaç yasındasın sadec merak ettim küçük gösteriyorsunda "

" farkındayım ama aslında  21 yaşındayım halen okuyorum şuan tatil için burdayım okul bitince gelmek istiyorum "

" 21 mi, gerçektenmi ben seni yıldızla yaşıtsın sanıyordum bende 25 yaşındayım okul bitti geri döndüm ve burdayım gitmetide düşünmüyorum"

Hiç dikkatli bakmamıştım tamam yakışıklıydı ama bu kadar beklemiyordum sanki bir an nefes alamadım ne oldu bana böyle sıcaktan galiba eve ne ara geldiğimi bilmiyorum Kemal'e hoşçakal deyip eve geçtim bi duş alsam iyi olcak yoksa kendime gelemem yarın yeni bir güne başlıyacagım bakalım nasıl gecek....

Yaz MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin