4

3 0 0
                                    

Sabaha kadar uyuyamadım cıkıp bahcede oturdum gün doğmuş çoktan bugün keyfimi kimse bozamaz kemalle konuşmalıyım hiç bişey olmamış gibi davranmalıyım yarın nişan var daha sonra giderim zaten hemen telefondan"hande yener&serdar ortaç iki deli actım ve hem dans edip hem kahvaltı hazırlıyorum dedemler akşama doğru gelecekti cem hala uyuyor galiba şimdi oda gelir.
Ben şarkıya eşlik ederken herşeysen habersiz dans ediyorum elimde kaşıkla nakaratı söylüyorum.

"iki deli bir araya gelmemeliydik beklide bukadar sevmemeliydik iyi kötü atıyodu vücuda yetiyodu kalp işi biliyodu dinlemeliydik. "

Arkamı dönmemle ufak bir kalp krizi geçirdim karşıma elleri koynunda birleşmiş kemal ve cem vardı yer yarılsada girsem rezil oldum

Cem bana deliymişim gibi bakarken kemal beğeniyle süzüyordu.

" konser bitti hadi kahvaltı hazır" hemen konuyu kapatım bahçeye kaçtım utançtan ölecem ya

"kuzen neden sustun çok eğlenceliydi sabah sabah kuluğımızın pasını sildi  ee yarın yıldızın nişanın dada söylersin değilmi"

'söylemeyeli uzun zaman oldu bilmem nasıl olur ki yarın olsun bakarız "

" prova alırız bizde bugün  söylermisin bizi"kemal benden sarkı söylememi istedi unutmuş belliki tokatımı.

"evet ada söylersin dimi eski günle anarız hem"

"tamam cem'im yaparız"kemalın gözlerine bakarak söyledim onunla şuan konuşmak istemiyorum beni öptüğü geliyor aklıma.

Kahvaltı bitti evi temizledim terledim için bi duş aldım evde kimse yoktu hemen sortumu üzerine t-şhirt giyip saçlarımı kurutup hemen topladım bahçedeki hamaga yatıp kafamı dinlemek istiyorum önce annemi bi arayım ne yapıyormuş.

"dıtt.. dıtt  alo kızın nasılsın annem seni özledik"anam durda bende konuşayım demi.

"iyiym annem beni merak etmeyin herkesde iyi  tamam annem yine ararım ikinizide öptüm"özlemişim sesini annemim biran dugulandım aklıma o geldi...

"gecelere sığmıyor tüketiyor

dertlerim çaresizim allahım

neyleyim keşke sevmez olaydım,

gönül vermez olaydım ben aşkı senin gibi satmadım

Pişman olup bir gün dönerse geri

Yıllar geçti unutmadım ihanetni

Ben affetsemde yalan gözlerini

Allahından bul ben susuyorum...

Gözlerimden akan yaşı sildim değmezdi, kimse için aglamam benim gözyaşlarım kadar değerli değil haketmeyen birisi için ağlamam ben kendime gelip şapkamı takıp göle doğru yürüdüm yanlızlık iyidir daha sonrada yıldızın yanına giderim hazırlıklara bakarım manzara karşısında dalıp gidiyorum nezama dır bakıyorum bilmiyorum gelen mesaj sesiyle telefona baktım yılız mesaj atmış'hani diyorum kuzenliğini göstersen gelsende yanımda olsan' haklı kız buraya onun için geldim ama uğramıyorum bile dur gideyimde havalarını dagıtıyım. Zaten göle yakındı evlerimiz çok uzak sayıılmaz eve yaklaştığımda kapıdan içeriye baktım bizim aile toplanmış kemal bile burda karaoke bile kurulmuş hazır bekliyor.

"yıldız bunları kullana bilirmiyim"sistemi gösterip sordum.

"tabii kullan yoksa sarkımı söyleyeceksin"

"evet biraz gevşeyelim değilmi hem özlemiştim "sistemi acıp kontrolü yaptıktan sonra beni kimse tutamaz.

" hadi bakalım başlayalım"kemal anlamaz gözlerle bana bakıyordu.

"kuzenim sarkıyı sakın üstüne alınma tamammı"başıyla onaylayıp heyecanla bekledi hepsi gibihemen müzigi baştattım.

Wooowww...

Biz bile ayrıldıysak durum gerçekten vahim..

Aşk acısı nekadar sürer kalbim yokmu tahmini...

Aklımda hala cevapsız bazı şeyler
Hiç ummadığım çiftler rekor kırıyor...

Doğru insanı arıyor yanlış kişiler aşkın içi boşalmış rekor duruyor...

Bu geçici hefesinin tadını çıkar...

ikimizden birisi yarın bıkar...

Gözünün kamaştığına sakın aldanma...

Yıldızların ışıltısı acıtana kadar....

Nefes nefese hem soyluyorum hem oynuyorum sonunda birde dans gösterisi tamam sarkı bittiğinde herkes cok şaşkındı hemen yıldızla göz göze geldik.

"vayyy kuzen sesini özlemişiz kulağımızın pasını sildin saol, demi cem" etrafıma baktıgımda cem yanıma gelip sıkıca sarıldı'sonunda döndün'kimse duymadı tabii 'evet artık  hasret bitti' dedim   hala sarılırken.

"sesin gerçektende çok güzelmiş dans'ında"ahh kemal sen konuşma zaten heyecan yaptım.

"teşekkur ederim zamanında bir yerde söylüyordum ama bıraktım neyse boşverin şimdi onu ya ben enişte beyi hiç görmedim   nerde buralımı"doksan derece döndüm aferim bana

"buralı ama şehirde işleri oldugu içi  yarın ancak gelebilir "

" ne iş yapıyor bir şirkette yönetici asistanı işler çoğalmış biter bitmez burda olacak kendi nişanına gec kalırsa vururm zaten onu"ne güzel aşık olmak yediğim vurgunun ardından bende olabilirmiyim belki olurum kemalle... Kemal nerden çıktı şimdi aklım sürekli kemalde akşam olmuş artık dedemlerde gelmiştir evegeçip uyumak istiyorum yarın güzel ve yorucu bir gün olacak....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaz MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin