Together (Niall Horan)

571 5 1
                                    

Wat als een dagje skateboarden leidt tot een van de beste dingen die je ooit is overkomen? Nou ja, dat is wat je denkt.

Ontmoet de Amerikaanse, 19-jarige Daliah Lawson. Ze woont samen met haar ouders, haar oudere broer en zus en jongere zusje in Connecticut. Hoewel ze in Amerika woont, is ze van Pakistaanse afkomst. Daliah is wat je noemt een 'tomboy'. Ze draagt nooit jurken of rokjes, houdt van skateboarden en begin in godsnaam niet over make-up.

Hoewel ze genoeg vrienden heeft, heeft Daliah ook één beste vriendin, Annabella. Zij is 21 jaar oud en is precies het tegenovergestelde van Daliah. Annabella houdt juist van meisjesachtige dingen. (In het verhaal komen jullie de rest van de vrienden te weten.)

Op een dag gaat Daliah skateboarden en botst ze tegen de enige echte Niall Horan aan. Hij geeft haar zijn nummer en ja.. Je weet denk ik wel hoe het verder gaat.

De vrienden van Daliah vinden het natuurlijk geweldig. De rest van de wereld, niet zo. Waarom? Dat kom je te weten als je het verhaal gaat lezen..

---------

A/N: Haaaa..... haaaaaaaa..?? Wat vinden jullie ervan? :3
Comment en vote! Dan weten we wat we misschien beter kunnen doen! Ik kan niets beloven, maar hoofdstuk 1 staat er misschien morgen op. IK HERHAAL; MISSCHIEN, IK BELOOF NIETS!

Okayy, bye! Loveya!

xxx @MissParty & @xEsther_

Together (Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu