Proloog
"DALIAAAH!" ik sla mijn handen tegen mijn oren aan.
"Mens, ik sta naast je!" grom ik tegen mijn beste vriendin, Annabella.
"WEET IK!" roept ze.
"Bella!" Kijk, iedereen noemt haar Anna, maar ik ben ik. Koppig. Dus ik noem haar Bella. Snappie?
"Okee, sorry, sorry." mompelt ze.
"Wat is er nu zo ontzettend interessant dat mijn trommelvliezen nu gescheurd zijn?" ik ga op mijn skateboard staan en skate een paar rondjes voor haar.
"One Direction komt naar onze stad!" piept ze.
"Oké. En wat is het nieuws?" vraag ik.
"Uhm.. One Direction komt naar onze stad..?" ze kijkt me verbaasd aan.
"Ooooh, is dat het nieuws?" zeg ik, realiserend wat ze bedoelt.
"Ja? Ben je niet blij! Je gaat ein-de-lijk mijn toekomstige echtgenoten ontmoeten!" Bella staat op en houdt me tegen op mijn skateboard.
"Ik vind ze niet zo speciaal. Waarschuw me maar wanneer Will.I.Am optreedt in onze stad." ik stap van mijn skateboard af, pak het op en loop richting mijn huis.
"M-maar, het is One Direction!" Annabella slaat wild met haar armen in het rond en hupt achter me aan.
"Nuh." ik haal mijn schouders op en haal de sleutel uit mijn zak. Terwijl ik ons huis instap gooi ik mijn skateboard aan de kant en zie dat alle jassen op de grond liggen.
"Jongens! We moeten echt eens opruimen!" roep ik door de woonkamer.
Ik zal het je even uitleggen, voor je gaat denken 'dafuq'? We wonen met een paar mensen en mijn broer en zus in één huis. Ons huis bestaat uit, Annabella, Roy, Sophia en Rafaël. Roy is onze (homo) beste vriend en Sophia en Rafaël zijn mijn oudere broer en zus. Sophia is 25 en Rafaël 22. Roy is 21 jaar oud, net als Annabella. Ik heb ook nog een jonger zusje van 8, maar die woont nog bij onze ouders.
"Ook fijn om jou te zien zusje." Rafaël geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt de trap op.
"Raf! We gaan zo eten!" Sophia zet een pot met spaghetti op tafel en ploft neer op de stoel.
"Ik pak alleen even mijn telefoon!" roept hij van boven.
"Hey, meiden! Honger?" vraagt ze glimlachend aan Annabella en mij.
"Altijd." grijns ik.
"Wat zij zei." Bella schuift hongerig aan tafel.
"Waar is Roy?" vraag ik, terwijl ik een spaghettisliertje opslurp.
"Die is volgensmij met Damian uit eten." Sophia wiebelt met haar wenkbrauwen.
"Ahw, die twee zijn zo schattig." zegt Bella dromerig. "Zijn ze al bij elkaar?"
"Ik denk na vanavond wel." grijnst Sophia.
"Ieuw! Daar wil ik niet aan denken!" ik trek een vies gezicht.
"Wat? Ik bedoelde na het eten!" grinnikt Sophia. Ze staat lachend op om drinken te pakken.
"Tuurlijk bedoelde je dat." mompel ik.
"Hé Soph? Wanneer was de laatste keer dat jij uitging?" Bella bestudeert haar vork. Vraag me niet waarom alsjeblieft. Het is een speciaal kind. Ja, we hebben haar al eens laten nakijken. Er kwam alleen uit dat er niets mis was. LOL, tuurlijk!
"Uhm.. Een week, maand, paar maanden.." mompelt Sophia.
"Je moet echt eens dit huis uit." zeg ik. "Je bent pas 25! Ga naar een disco! Zoek een vriend! Baar een kind-"
JE LEEST
Together (Niall Horan)
FanfictionWat als een dagje skateboarden leidt tot een van de beste dingen die je ooit is overkomen? Nou ja, dat is wat je denkt. Ontmoet de Amerikaanse, 19-jarige Daliah Lawson. Ze woont samen met haar ouders, haar oudere broer en zus en jongere zusje in Co...