Chapter 2

81 3 0
                                    

Als we thuiskomen zijn Bella en Fatima nog steeds aan het dansen. Roy gebaart naar me dat ik stil moet zijn, en heel voorzichtig stapt hij op ze af. Ik moet moeite doen om mijn lachen in te houden.

'WAAAAHHH!'

Bella begint keihard te gillen en ik, Roy en Fatima liggen op de grond van het lachen. Ja, echt letterlijk, op de grond. Tenminste, ik dan.

'HAHAHHAHA j-HAHAHAHAHHAHAHA j-je had-HAHAHHAHAHA je gez-HAHHHAHAHA je gezicht moeten zien ! HAHAHAHHAHAHA'

Zo praatte ik ongeveer, en Bella keek me aan alsof ik een spastisch monster was. Ja, dat was ik dus ook wel een beetje. Eenmaal bijgekomen vraagt Fatima of ik en Roy ook gaan dansen. Ik proest het weer uit van het lachen, maar dan zie ik dat ze serieus is.

'Jaaa, meid! Doen we!' zegt Roy met een overdreven homo-handje. Roy is soms bijna te homo om goed te kunnen functioneren, maar dat doet hij expres. Hoop ik.. Jaa, dat doet hij expres.

'Euh.. Ik denk niet da-'

'Jawel meisje dat ga jij gewoon doen!' breekt Bella me af. Als een zielig hondje pak ik de wii-controler.

'Okee....'

'DOE ONE DIRECTION !' schreeuwt Bella in mijn oor.

'OH MY GOD, YEAH BUDDY!' schreeuwt Roy in mijn andere oor. Ze geven elkaar een high-five. Hoe kan ik nog steeds niet doof zijn terwijl ik al meer dan 5 jaar met deze mensen om ga ?! Fatima start het liedje en al snel beginnen we te dansen. Halvewege komt Rafaël thuis.

'Wat the fuck ben jij aan het proberen Daliah?!' Ik begin te lachen.

'Hahaha, ziet het er zo mongolisch uit?'

'Het ziet eruit alsof je teveel alcohol op heb.' Okee, je wilt mij niet met teveel alcohol op zien. Ik verzin de raarste dingen om te doen en zeg ook de raarste dingen. Ik maak de spastische bewegingen en ga onzin uitkramen. Maar ik zeg ook de waarheid, dat is het vervelendste. Mijn moeder zei vroeger altijd, dat alleen kinderen, ouderen en dronke mensen de waarheid spreken. Rafaël loopt naar zijn kamer en het liedje is afgelopen.

'Uuuurghl, nooit meer. Wat een downieliedje is dat.' Bella kijkt me aan alsof ik gezegd heb dat Sinterklaas gay is.

'Dat zei je niet!' Ze slaat haar handen voor haar mond.

'No Way! Dat zei je niet!' Uitdagend kijk ik haar aan.

'Dus, wat ga je eraan doen? O-N-E D-I-R-E-C-T-I-O-N I-S S-T-O-M !' Net nadat ik klaar ben met mijn zin valt ze me aan. We rollen via de tafel, over de bank en komen uiteindelijk op de grond terecht.

'OEEH BITCHFIGHT!' schreeuwt Roy. Fatima probeert ons uit elkaar te halen. Maarja, als een klein meisje van 8 gaat dat niet zo makkelijk... Als we klaar zijn met vechten en ik - zoals altijd - heb gewonnen, zie ik pas de stand van de wii. Mijn 11-jaar jongere zusje heeft mij verslagen in dansen met 900 punten meer... Dit is hopeloos.

'Haha Daliah, je hebt verloren!' Roy steekt zijn tong naar me uit. Yeah, right, lekker volwassen. Ik steek mijn tong terug.

'Jullie weten dat ik geen meisjesdingen kan!'

'Yeah right... Wie gaat er koken vanavond?' Normaal kookt Bella altijd, maar ze heeft een date vanavond met een of andere rare Italiaan die zij knap vind.

'Fatima, zullen wij samen koken? Dan bel ik mama even op of dat mag.' stel ik voor. Fatima begint te springen als een blij konijn.

'Jaaa!' Ik bel mama op, en het mag.

'Wat gaan we maken, spaghetti?' Ik hou van spaghetti, en ik weet dat Fatima en Rafaël er ook van houden dus..

'jaaa!' Aaw, mijn zusje is het schattigste wezen dat er bestaat!

'Okee, ik ga even naar de supermarkt, ben zo terug!' Snel doe ik mijn leren jas en schoenen aan, pak mijn skateboard en ga op weg naar de appie.

Als ik terug kom rijden, is het ontzettend druk, er staat een hele grote kring met meisjes. Wie de fuck zijn al die mensen en wat doen ze hier. Ik moet moeite doen om geen mensen aan te rijden, wat me aardig lukt. Al die meisjes staan de gillen alsof Bokito is onstsnapt. Sommigen huilen zelfs. Waardeloze typetjes, nolife.

'OH MY GAAASH !'

'LIAM CALL ME !'

'HARRY I LOVE YOU !'

'ZAYN, MARRY ME ?'

En allemaal van dat soort zinnetjes. Daar word je gek van. Ik ben blij dat ik niet die Liam, Harry of Zayn ben. Gelukkig. Ik kijk nog een keer naar de mensenmassa waardoor ik niet doorheb dat ik afrace op een jongen. Hij schreeuwt nog naar me.

'WATCH OUT!'

En toen ging alles in een flits voorbij. Een schreeuw, een botsing, de grond, een beetje bloed en ontzettend blauwe ogen...

Ben ik in een film beland ?

A/N Hooooooi ! Jeej een post :) Kijk, dat is Annabella. ------------------>

Sorry beetje kort stukje, best druk haha. ^.^

Hope you like it.

x Esther. :)

Together (Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu