Servise binip kulaklığımı kulaklarıma geçirdim ve kendimi müziğin kollarına bıraktım. 5 secronts of summer çalmaya başladı. Şarkı dinlemek beni rahatlatan tek şeydi. Her şey harikaydı. Camdan bakarak müzik dinlerken Eylül her zamanki gibi bağırdı
"Dolunay! Doluuunnaaayy! Bize niye bakmıyosun yaa . Dinleme işte müzik ." Dedi. Ee ben müziksiz yaşayamam. Hemmen cevap verdim
"Bokum bokum konuşma ve beni rahat bırak eylül! Kör falanmısın müzik dinliyorum!" Kabul biraz fazla bağırmıştım.
"Tamam dolunay abla kızma. Pardon yani"dedi bi kedi yavrusu tavrıyla . Ben landon austin-Armor'dinlemeye başladım.okula varana kadar bir sürü şarkı dinledim.
Aslında benim diğer kızlar gibi heyecanlanmam lazımdı . Lise son günlerinde bu vurdum duymazlık olmuyodu ama ben buyum. Hafiften şarkıya eşlik etmeye başladım . O arda bizimkilerin anırmalarını duymak kolaydı"Dolunay abla süper şarkı söylüyorsun"diye dibimde bağırdı Atakan. Oysa o lise dörtte bense lise ikiydim. Bunun sebebi biraz kixboks bilmem ve taş kalpli olmamdı. Bir çok kavgada bulunurdum. Aslında hepsini ben başlatıyorum. Ama her neyse .
Pek arkadaşım yoktur benim sadece sınıftan . Orta okul arkadaşlarım da vardı. Bazıları ana sınıfından. Bunlar Sudem(sudoku),Rana (raniş) ve Doğacan (dodi). Onlar beni çevreleriyle tanıştırmıştı ama benim öyle arkadaşa pek isteğim yok. Ama o üç arkadaş bana yetiyordu. Bu üç aptal bana yetiyordu. Onlar gerçekten dosttu.
Okula varmadan kalkıp telefonumu kapattım ve kulaklığımı çantama kaldırdım. Siyah çantamı omzuma taktım ve o anda servis durdu. En son inmek gibi bi adetim yoktu ama birine çarparsam gine kavga çıkabilirdi. Herkes indi sanarak koltuktan kalkıp inecektim ama Atakan ve yahya inmemiş. Atakan malı Yahya efeyi üzerime itti ve benim balatalar yandı.
"Atakan sikcem seni! Bokum suratlı mal" diyerek onun düz saçlarını yakaladım . Teknik olrak ben Atakandan daha güçlü bir kızım . Tamam bazen egom tavan yapabiliyor . Ama olabilir .
Servisten indik ve ben Atakanın yakasından tutup onu okulun duvarlarına yapıştırdım. Başlıyoruz .
"Abla valla şaka olsun diye yaptım. Kötü bir niyetim yoktu. Ama itlik ettimse çok çok pardon! Acı bana yhaa!" Ne diyimki mal mal anırıyolar. Her dövdüğüm mal aynı."Salak salak zırlama . Neden böyle haltlar yediğini söyle bana ! Benden gizli ne bok dönüyo bu serviste lan!?" Dedim yeterince sert olmaya çalışarak. Zaten yeterince serttim ama olsun.
"Aplacim valla yik bi sey" salğın sesi titriyodu. "Atakan bu ilk ve son . Bi dahaki sefer diye bi şey olamaz. Yeterince açıklayıcı oldumu?!" Dedim biraz bağırarak. Atakan hafifçe kafasını salladı. Yakasını bi top fırlatır gibi fırlattım. Bi kere tökezledi sonra dönüp bana gülümseyerek gitti.
Okul bahçesine girer girmmez Dodi başımda bitti "Kanka şu yeni kızı gördünmü. Taş gibi la ". Dedi . Yine bi kız görünce akmıştı ağzının suyu eşşek herifin.
"Daha çok bi sürtük gibi görünüyor." Dedim . Nedense öyle hissettim de bi an.
"Niyeki la cillop gibi çıtır işte" dedi . Gine birinin onayını bekliyodu . "Yüzüne iyi bak mal bey . Resmen on kilo makyaj var . Şu yanaklara sürülen şeyden bile sürmüş. Malca bence bu makyaj olayı falan."dedim gerçektende öyleydi bence. Yani bi kaç sapık ergene iyi görünmek için... fazla zahmetliydi."Yapsana bi şeyler sen yine."dedi çıkarcı suratıyla . Eh madem istiyo mal bey yapalım hadi." Ekipmanlarım lütfen!" Dedim bi komando edasıyla. Eh bizim mal da bozmadı beni ." Emredersiniz Komutanım! "Diye bağırdı.
Çantasından su şişesini çıkarıp bana verdi. Bende o yeni kızın tam önünde durdum ve şişenin kapağını açtım. İçiyomuş gibi yaparken şişeyi birden sıktım kızın suratına. Kız orasını burasını Parçalaya parçalaya bağırıyordu " Ya şuna bak eyleinerım aktı yaa! Off rimelim de aktı yaa! Hayır ama fondotenim olmaaz! Sen-seni-Seni pis sürtük!" Demesiyle benim balatalar attı. Herkes bize bakıyodu. Doğacan koluma yapıştı. "Kanka gidelim hadi bakma sen bu salak kıza. Hadi bak gidelim. Lütfen kanka-"diyip duruyordu. En sonunda yeni gelenlere kendimi tanıtma vaktiydi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malaklar Diyarında Tek Başına
RandomAşka inancım da , ihtiyacım da yoktu. Ama o hayvan , o öküz , o yontulmamış ve bi okadar bana benzeyen ukala her şeyi değiştirdi. Desem yalan olur! Ben sadece dost edindim...