Vyběhli jsme před vilu a rozhlíželi jsme se, jestli někde neuvidíme Ol. Pak jsem řekla že se rozdělíme. Marco a David šli spolu na jednu stranu pláže a já s Petrem jsem šla na tu druhou.
M: Petře!? Mám nápad! Kde bydlí Thomas?
P: Thomas? Ten bydlí támhle za rohem.*a ukázal do malinké uličky mezi domky*
M: Super! Tak poběž. Ukážeš mi cestu. A děkuju!
P: Za co děkuješ?
M: Že mi s tímhle vším pomáháš... Vždyť se známe asi jenom 2dny...
P: Dny nedny s tebou se cítím,jako by jsme se znali celý život!
M: Si tak milej! Skoro mi ukápla slza..
P: Ale prosimtě,zase tolik nepřeháněj *úsměv*
M: Nepřeháním! A nechci se hádat! Pojďme!*smích*Šli jsme asi 5min. a už jsme stáli u Thomasova domu. Zazvonila jsem.
*ding dong* zahrál zvonek a někdo otevřel dveře...
M: Thomasi!
T: Taky tě zdravím... Co je!?
M: Promiň ahoj. Je u tebe Olívie!?
T: Ne.
M: Thomasi. Alespoň nelži.*začli mi týct slzy* (pozn.autor.-Ano, Maya je přecitlivělá)
T: Mayo....*Hlasitý výdech* Říkám pravdu... Jestli mi nevěříte,pojďte to tu prohledat...
M: Dobře... Budu ti věřit. Nedala ti alespoň vědět kam šla?
T: Ne,bohužel..
M: Petře? Zavolej prosim klukum ať jsem přijdou..
P: Jasně, dejte mi chviličku.
M: Dobře..Petrův telefonát s Marcem:
P: Čau kámo. Ol jsme nenašli co vy?
MR: No... Ol jsme sice taky nenašli, ale našli jsme něco co by nám v hledaní pomohlo..
P: Co jste našli!? Maya vzkazuje, že máte přijít sem k Thomasovi.
MR: Jasně. Za chvilku jsme tam. Čau.
P: Čau...... Po chvíli přišel Marco a David. V ruce nesli něco co mě dostalo na kolena.
M:Pane Bože! To je......Zajmá vás co kluci přinesli? Tak to si nenechte ujít další část. Pokud se vám příběh dejte hvězdičku. Pokud máte dotaz pište do zpráv. Nebo napište komentář, budu jen ráda :) °VIKY°
ČTEŠ
Šílené Holky
Teen FictionMaya a Olívie jsou nejlepší kamarádky co si užívaj života na každém kroku. Délají šílenosti, flirtují a chodí na diskotéky. Jednou, když jedou na prázdniny do USA, se jim moc dařit nebude... Se vším budou pomáhat ochotní kamarádi Thomas,Petr,David...