Jak to bylo...

24 1 4
                                    

Když film zkončil koukla jsem na Ol a zeptala jsem se:

M: Ol? Film zkončil a ještě jsi mi ani neřekla jak to večer bylo. Slíbila jsi mi že mi to řekneš.
O: No... Ono je to na delší povídání..
M: Nevadí. Času je dost.
O: Dobře. *Hlasitý nádech*

Takže.... Vše začalo v baru, jak jste si již mohli všimnout. Thomas okouzlil při prvním pohledu. Najednou jsem se cítila volnější a šťastnější, jako bych byla očarovaná. Něco k němu táhlo, ale nevím co. Bylo to jako nějáké pouto... Pak jsme si povídali a pili drinky co nám nosil číšník. Pak Thomas začal líbat. Nejdříve jsem se překvapeně zarazila, ale pak jsem začala spolupracovat... Pak mi do ucha zašeptal něco jako ''Pojď, něco ti ukážu'' Tak jsem šla za ním. Chtěla jsem ti to ještě říct, ale tys tam nebyla, tak jsem řekla klukům ti to řeknou a společně s Thomasem jsme odešli. Šli jsme po pláži ruka v ruce. Bylo to tak romantické. Procházeli jsme se asi hodinu a pak jsme došli k útesu. Sedli jsme si tam a pozorovali jsme odlesk měsíce v moři. Potom Thomas začal líbat. Začla jsem spolupracovat. Pak začal líbat na krku... Přála jsem si aby to nikdy neskončilo. Potom mi Thomas sundal tričko, když jsem si to uvědomila sundala jsem ho jemu... Takto to pokračovalo asi 5minut a byli jsme jen ve spodním prádle. Co bylo potom si asi domyslíte. Když jsme přestali tak jsme asi ještě půl hodiny leželi a povídali jsme si. Pak jsme se oblíkli a šli jsme k Thomasovi domu. Tam jsme si lehli na postel a usli jsme. Když jsem se ráno probudila, chvilku jsem přemýšlela kde jsem. Pak jsem si to uvědomila a vstala jsem z postele a šla jsem hledatz Thomase, když jsem ho uviděla stál tam s ním i David. Pozdravili a je taky. David mi řekl,že pujde za Petrem, který určitě půjde k Maye jestli nechci něco vzkázat. Proto jšem rychle napsala dopis. Pak jsme se s Thomasem nasnídali. Řekla jsem mu, že budu muset jít. Rozloučili jsme se a se po pláži vydala sem. V tu chv íli jsem si všimla, že na ruce nemám náramek od mamky. Šla jsem ho proto hledat na útes. Našla jsem ho, tak jsem se vydala sem k tobé. Nakonec jsem vilu našla a teď jsem tady.....

M: Olívie....

Zajímá vás co řekne Maya Olívii? Tak to se máte na co těšit v další části!
Také bych vám chtěla říci, že celý tento příběh věnuji své skvělé kamarádce Barče. A tímto bych chtěla říct: Děkuju, bez tebe bych to napsat nedokázala. Jsi super :) °VIKY°

Šílené HolkyKde žijí příběhy. Začni objevovat