O 2dny později...
Maya a kluci přemýšleli jak získat potřebné peníze,když v tom přiběhl Thomas s novinama v ruce:T: Hej! Lidi! Koukejte! To by byl super nápad! Nebo snad ne?
M: Ukaž, co jsi našel?V novinách stálo:
Taneční soutěž HappyStar
Jsou prázdniny. Slunce svítí jako nikdy předtím. Tebe a tvoje kamarády už nebaví válet se na pláži a povídat si o ničem? Je to tak? Tak to pro vás máme něco úžasného! Ty a tvoji kamarádi se můžete zůčastnit taneční soutěže HappyStar! Stačí se jen zaregistrovat v našem baru a splnit následujcí podnínky:
1. V týmu musí být alespoň jedna dívka a jeden kluk.
2.Sestava musí být originální!!
3. Písnička nesmí být starší pod rok 2014.
4.Každý podvod se trestá vyloučením!
-Zaregistrovat se můžete do dnešního večera (20:00h). Soutěž se koná 17.7. Tak by jste měli začít nacvičovat.
Cena:1000$
!VAROVÁNÍ!
Tato soutěž je určena pro amatérské skupiny.
Těšíme se na vás tým HAPPYSTAR.M: Taneční soutěž?Cena 1000$?! Já neumím tančit...
T: Však je to amatérská soutěž. Nemusíš to umět.
M: Kluci? Kdo by jste s tím vším souhlasili?
MR: Já, protože tančím celkem rád.
P: Mohl bych to zkusit.
T: Já určitě. Jinak bych s tim nepřišel.
D: Já se tančení nezůčastním, ale pomůžu vybrat hudbu,oblečení a ohodnotím sestavu..
M: No dobře... Tak se jdem zaregistrovat ne?
P:Jo. Jdeme..V baru HappyStar:
M: Hele. To je ten bar kde jsme se potkali!
P: Jo. Ale, kde je ten stůl kde jste seděli?
Servírka(s)
MR: Halo! Slečno, kde je ten stůl pro dva, co byl támhle vzádu?
S: Jo ten.. Včera tu byli nějácí muži. Začeli se hádat a pak se začali i rvát. Rozbili stolek a pak i hlavu jednoho z nich.. Tu krev jsem musela uklízet já...
D: Aha. Je tohle bar HappyStar?
S: Ano. Chcete se přihlásit do soutěže?
M: Ano. Jsme 4.
S: Je tam alespoň jedna dívka a jeden kluk?
MR: Vypadáme snad jako holky? A ona jako kluk?
S: Pardon, ale ptát se musím *smích*- Teď vyplňte tento papír.
M: Dobře.Tak tady je další kapitolka! Je sice kratší,ale snad se vám líbí. Pardon za neaktivitu, neměla jsem žádné nápady:D °VIKY°
ČTEŠ
Šílené Holky
Teen FictionMaya a Olívie jsou nejlepší kamarádky co si užívaj života na každém kroku. Délají šílenosti, flirtují a chodí na diskotéky. Jednou, když jedou na prázdniny do USA, se jim moc dařit nebude... Se vším budou pomáhat ochotní kamarádi Thomas,Petr,David...