DOĞUM GÜNÜ GECESİ

143 16 3
                                    

evet lauranın annesi ve babası daha kısa bir sürede olsun demişler di buna ben bile şaşırmıştım bir an lauraya baktığımda sandalyeden kalktı ve odasına doğru yavaş yavaş yürümeye başladı merdivenleri çıktıktan sonra...

LAURA NI AĞZINDAN 
Arkamı döndüm ve odam dogru yavas yavas yurumeye basladim merdivenlere geldiğimde sanki kendime gelmis gibi hissederek hizla merdivenleri ciktim evet atarimin 1. Kısmını yapmistim sira 2. Kısmındaydı o da kapıyı sertçe kapatıp arkadan kilitlemek olacaktı tabikide ve onuda yaptım bunu yaptiktan sonra yataga geçip hıçkırarak ağlamaya başladım 2-3 dk geçtikten sonra hıçkırıklarımın arasında berk in sesini duydum bana birşeyler söylüyordu bende söyledikleri dinlemeye başladım

Laura kapıyı aç diye bana sesleniyordu  bende

hayır,berk açmıyacağım dedim ve berk bana şöyle dedi

Laura ya yapıyı açarsın yada ben kapıyı kırarım demişti evet tam olarak böyle demişti bende

hiç bir şey yapamazsın diye bağırmıştım evet ona bağırmıştım bağırdıktan sonra kapının önüne gittiğimde kapının kırılma sesiyle reflex olarak geri çekildim ve karşımda berki görünce ban sarıldı ve korktun mu dedi aslında korkmuştum ama inat değil mi tabiki de ben bu korktun mu nun altında kalır mıyım tabikide kalmam hayır korkmadım dedim ve kapının kırık olduğu için merdivenlerden gelen ayak seslerinide duyabiliyordum ve tam kafamı kapıya oğru çevirince alina yı gördüm ve bize pis bir sırıtış attı (yazar nasıl atıldığını bilmiyor ona göre)bende alinaya sahte kızmış bir bakış attım ve hemen konuşmaya başladı Laura annen ve baban seni aşşağıda bekiyorlarmış dedi ve geri gitti bende tam berkten ayrılacaktımki berk bana dediği şeyle berke kızgın bir bakış attım ve odadan çıkmaya çalıştım ama çıkamadım çünkü berk in ellerinden kurtulamadığım için odadan çıkamadım.

ARKADAŞLAR LÜTFEN OKUDUĞUNUZ DA BEĞENİN NOLUR BEN BU KADAR EMEK VERİP YAZIYORUM SİZDE NOLUR BİRTUŞA BASMAYI BANA HOR GÖRMEYİN. 

BİLMEDİĞİM ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin