Başlıksız Hikaye Bölümü

127 12 2
                                    

EVET ARKADAŞLAR RESİMDEKİ KIZ ALİNA

evet şu an berk in elini belimden çekmeye çalışıyordum ama tabiki de 1 cm bile ilerlemiyordu o sırada berk bana 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

evet şu an berk in elini belimden çekmeye çalışıyordum ama tabiki de 1 cm bile ilerlemiyordu o sırada berk bana 

duydun mu beni laura dyodu bende daha fazla uzatmamak için olumlu anlamda kafamı olumlu şekilde aşşağı yukarı salladım beni kafamı salladığımda serbest bırakmıştı ve bende hemen odadan çıkıp merdivenlerden hızla aşşağıya indim ve masaya oturdum berk te arkamdan yavaş ve sakin bir şekilde arkamdan geliyordu bende artık dikkatimi berk ten dikkatimi çektim artık dikkatim masadaydı masada düğünün nerede olacağını tartışıyorlardı annem bana sence düğün nerede olmalı dediğinde bende içimden bence hiç olamasına gerek yok hatta biz evlenmeyelim en güzeli demek geçti ama tabiki de diyemedim bende onu diyecek şey var mı ? (dikkat edin ben terbiyemi hiç bozmam :)  ) ben içimden bunları düşünürken  anneme siz karar verin dedim ve konuşmayı dinlemeye devam ettim evet şu anda düğün bizim evin bahçesinde olacaktı ve yarın gelinlik and ( çok fazla "ve" kullandığım için bu seferliğine "and" kullandım allahım ya çok akıllıyım bugünlerde hadi okumaya devam ) damatlık bakmaya gidecektik neyse artık bunları düşünmemem lazım sabah erken kalkıcam daha diye düşünürken berk ve ailesi kalmak için yeltendiler ve bizde onlara yardım ettik yani olay şöyle oldu berk ve ailesi  biz artık idelim dediler bizde onlara gitmesi için izin verdik olay bu herneyse onlar gittikten sonra bende direk odama gittim ve üzerime ayıcıklı şortumu ve gecelik üstümü giydim ve yatağın içine girdim bu günü en kötü doğum günüm diye hatırlıyacağımı diye düşünüyorum diyerek yattım .

sabah alarmın en berbat sesiyle uyandım ve kalktım yatağımın karşısına boy aynam vardı boy aynama baktığım an kendimden korktum valla neydi lan o sarı saçlı cadı gibi duruyordum  bir an kendimden tiksindim her neyse tiksinme faslım bittiğinde banyo ya gidip o her kitapta olan rutin işleri yaptım ve makyaj masasına oturdum saçım hava sıcak olduğu için kurumuştu  bende saçımın kuruluğundan faydalanıp saçımı dağınık topuz yapmıştım üstüme de siyah üzerine beyaz yatay çizgiler çizilmiş yarım tişörtümü giydim altıma da taşlanmış bir karış şortumu giydim ve aşşağıya indim çünkü berkten mesaj gelmişti aşşağıdayım diye mesaj attığına gördüğüm için bende aşşağıya indim. siyah spor nikelerimi giydiğim gibi evden çıktım ve şu an karşımda mercedesc 180 modelli berk in arabası ve arabanın kabjutune oturmuş bir  ber vardı karşımda oturduğu kabutun üstünden kalktı ve 

 siyah spor nikelerimi giydiğim gibi evden çıktım ve şu an karşımda mercedesc 180 modelli berk in arabası ve arabanın kabjutune oturmuş bir  ber vardı karşımda oturduğu kabutun üstünden kalktı ve 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  beni başta aşağı süzdü ve birden bana kaşları çatılmış bir şekilde bakmaya başladı bende noldu neye kızdın dedim ve bana verdiği cevapla şok oldum.

evet kızdım senin evde giyecek başka birşeyin yok  mu da bu bir karış şeyleri giyiyorsun dedi bende onun altında duru muyum tabiki durmam bende cevabı yapıştırdım 

bir kere bunlar modaya uygun ve çok hoş dedim ve bu dediğime çok büyük bir kahkaha attı !S*KERİM! senin modanı bin şu arabaya dedi bende öküz diye mırıldandım berkte dediğimi duymuş olmalı benimde kulağım var laura hanım dedi bende ağzım açık arabaya bindim ve yol boyunca berk e bakmamaya çalıştım ve araba durduğunda dışarıya baktım ve iç sesim şöyle dedi lan burası neresi böyle nereye getirdi bu çocuk seni !!!


ARKADAŞLAR LÜTFEN OKUDUĞUNUZU BEĞENİN OKUMA SAYISI FAZLA AMA BEĞENİ SAYISI ÇOK AZ LÜTFEN BEĞENİN BİR TUŞ ZATEN SİZE EN FAZLA NE KAYBETTİRİR Kİ.

BİLMEDİĞİM ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin