Veee ...
S
Dışarı çıktım berk bana dönünce ilk gözlerinde şaşkınlık belirdi sonrada berkin agzi yavas yavaş açılmaya basladi bende bunu görünce agzini kapat sinek kaçacak dedim ve yanina gittim berke dönüp nasil olmuşum dedim o da kekeleyerek
Aşkım bu bu bu süper dedi bende ona gülümseyip yanagina bi öpücük kondurup kabine yeniden girdim allahım bu gelinlikler güzelde niye giyilmesi kadar çıkarması da kolay değil yaaaa diye diye gelinligu zar zor cikarttim naska gelinlik denemedim cunku denedigim gelinlik zaten hayalimdeki gelinlikti baskalarina gerek yoktu gelinliği aldık tabikide su anda baska bi mağaza ariyoruz berk icin heh bulduk iste bi tane kafamiza göre mağaza berk bi adama biseyler söyledi berk lafını bitirince adam onun yanindan uzaklaştı ve elinde lacivert bir takim elbiseyle geldi ve berk e verdi o da kabine girdi 5dk dur berk kabinde diye icimden geciriyodum ki berk kabinden çıktı ohaaa lan bu süper olmuş hemen berkin yanına gittim ve hemen lafa atladim
Berk bak lütfen bunu al ya bu cok güzel oldu sana dedim o da beni kirarmi hic cik kırmaz aldik onuda sira ayakkabılarda su anda berk icin bi ayakkabıcı bulduk ona giriyoruz berk yine benim yanimdan ayrıldı bi orta yasli kadının yanına gitti ona birşeyler anlatti ve kadın elinde siyah parlak ayakkabilar getirdi berk aldı denedi olmuştu galiba gerci ben cok sevdim bu ayakkabikari yaaa berk kadına dönerek basini olumli anlamda sallayinca kadin ayalkabiyi aldi paketledi bizde parasını ödeyip çıktık sonunda benim icin kalan son imi şeye bakmaya karar verdik biri ayakkabi biride gelin çiçeği ayakkabi olarak özel tasarım gelin ayakkabilarini aldık çiçek olarakta beyax gül ve papatyali olan gelin çiçeğini yaptirdim.artik hazırdik zaten düğüne iki gun kalmıştı bu iki günde de evimizi bulduk aldık döşedik yaptik iste bisiler anliyacaginiz...
Bugün evleniyorduk berkle su anda saat 12 30 saaf 2 de artik evli bi kiz olacaktim düğünümüz kir düğünü oluyodu o yüzden sacima ozen göstermek istemedim ama benim basimda böyle bi anne böylede bi kaynana olunca maalesef özen gosteriliyo su anda kuaförler basima toplanmis sac yapiyoruz diyolar ama tek yaptıkları saclarimi çekiştirmek başkada. Birsey yapmıyorlar zaten ...Ohhhh şükür şu sacimi yaptırdım ya bu ne biçim işmiş böyle arkadaş sacimi ceke ceke yoldular ya sacim kökten gitti şu andaben kendi kendime konusurken berkte arabanin içinde benim acik kalan çenemi dinliyo sjsjsjs. Su anda saat 1 30 du ve biz daha gelmemiştik düğünün okdu yere diye içimden düşünürken birden aklıma birşey geldi acaba berk beni sevdigi icinmi evleniyo yoksa zoraki olarakmi evleniyo bunun bi kararina varamadım ya en sonunda dayanamayıp berke döndüm ve konusmaya basladim.
Berk sen beni sevdigin icin mi evleniyon yoksa zoraki olarakmi evleniyon dedim ve berkin söylediği şeyle dondum kaldım...
ARKADAŞLAR ÇOK ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLERİM ŞU ANDA BASIMDA ÖYLE SIKINTILAR VAR KI KİTAP YAZAMİYORUM NOLUR BENİ AFFEDIN EN KISA SÜREDE YB YAYINLAMAYA CALISICAM BAYSSSS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEDİĞİM ZORAKİ EVLİLİK
Teen Fictionbu benim 2. kitabım daha önceki kitabım şiir kitabıydı NEYSE... bu kitapta laura ile berk in arasından geçen nefret nasıl bir aşka dönüşüyor sizde bir göz atın .