Yeni bölüm keyifli okumalar🐣
S:aaaaağğ
A:ohaa selin nereye oturuyosun ya ağ
S:ayy ali çok pardonda yani koltukta ne arıyosun bu saatte
A:maç izlerken uyuya kalmışım kızım asıl sen napıyosun bu saatte salonda(aliyi görünce aklıma direkt rüya geldi off gene kötü oluyorum çok etkisinde kaldım ben bu rüyanın kendine gel selin kendine gel)
A:aloo kime diyorum gene transa geçtin sen
S:ufff bi rüya gördüm uyandım geri de uyuyamadım işte televizyon izlemeye geldim bende
A:üstüme oturup uyandırmak niye
S:ya ne biliyim senin burda yattığını
A:ışığı açsaydın mesela görürdün
S:aynştayn alide konuştu hava aydınlanacak birazdan hem televizyon izlicem diye açmadım ayrıca.....
A:neyse selin sen gene çok uzatmadan ben yatıyorum sana iyi seyirler(aa beni bırakıp gidiyor gitme birlikte izleyelim desem mi de selin hadi desem mi demesem mi çocuk gidiyor aq diyosan de)
S:alii
A:efendim(hadii selin de nolcak gel beraber izleyelim de hadi selin)
S:iyi geceler(vayy mal yılın gerizekalısı utangaç maymun çocuğa yerim seni demeye utanmıyon gel beraber izleyelim demeye utanıyon aq salağı al işte gitti çocuk mal izle şimdi götünü o değilde götüde güzelmiş hani uff selin ne diyon bi orası kaldı yavşamadığın napıyım aq çocuğu heryeri taş)
(.................)
N:selin artık uyancan mı kardeşim öğlen oldu ya ayrıca senin odan yok mu niye burda yatıyosun aloo selin kime diyorum kalk loo artık
S:ya UF nazlı sus artık sabah sabah bi uyutmadın ya saat kaç hem
N:10
S:hani öğlen olmuştu yelloz
N:kızım güzelce yayılmışsın oğlanlar aşağı inecek oran buran ortada bide bize de oturcek yer lazımdı kısacası git odanda yat
S:sen nasıl bir hastasın bana acı çektirmek için mi doğurdunuz bu kızı üzerimde deney mi yapıyosunuz anneğğ(ben feryatlar yağdırırken nazlının koluma attığı cimcikle çığlığı bastım)
S:ağağ nazlı öküz müsün ya uf güzelim rüyamda rahat bırakmadın bari uyurken azad et beni
N:ne rüyası süslü benim senin rüyanda ne işim var
S:onu sana sormak lazım çoksel bi rüyaydı off aklıma geldi gene ayş tabi sen uyandırdın gaddar ikiz
N:oha selin ne gördüysen artık yetişkin içerikli bi rüya herhalde
S:yuhhh nazlı neyse uykum kaçtı kahvaltı yapalım acıktım
N:tamam sen hazırla ben gelirim
S:yok ya anan güzel mi
N:evet Allah'ı var güzel kadın şimdi
S:aynen la anam güzeldir neyse konumuz bu değil sende bana yardım edecen(nazlıyı çekiştirerek mutfağa götürdüm ve birşeyler hazırladık)
S:sofrada hazır çocukları çağırsak mı
N:ya bilmiyorum ki onlar ayrı mı yapsa hiç uyandırmayada gerek kalmaz
Sa:günaydın kahvaltı?? Hobaa hazır mı(savaş indirimde son 1 tane kalan ürünün üzerine atlar gibi sofraya oturdu ayıydı evet evet tam bir ayı)
S:günaydın ee ali yok mu
Sa:doho oyonmodo o sonro yopor kohvolto
N:savaş boğulcan yavrum biraz yavaşmı yesen ne
Sa:ocokmoşom(peki ss.)
S:ben uyandırıyım(biraz bekledi sonunda ağzındakileri yutup cevap verdi)
Sa:yerinde olsam denemezdim
S:niyeki(kız mı attı yoksa iyide sabahın 4'ünde kızı nerden buldu ohaa ne ara attın be ali niye kız atar ki atamaz itinayla yolunur o kız)
Sa:çünkü sabahları çok sinirli olur ve kendini birinin uyandırmasından nefret eder anlıyacağın gidersen o odadan tek parça halinde çıkamayabilirsin(ohh iyi bari kız atmamış içime bir ferahlık bir ferahlık geldi anlatamam)
S:o kadar sinirli oluyor mu çok merak ettim o halini gerçekten(kaşınıyo muydum evet fazlasıyla bi selin olmak bunu gerektirir)
S:ben genede bi şansımı denicem(savaş nazlıya döndü)
Sa:kaşınıyo mu bu
N:onun kaşıntısı bitmez uyuz o(savaşla nazlı anıra anıra gülmeye başladılar sizin yapacağınız esprinin......... Neyse
S:moo çoh gomih sen nasıl bir ikizsin ya
N:böyle bi tipe böyle ikiz selincim
S:ben çıkıyorum
Sa:nazlı kalk helva yap hazır olsun bende emre abiye diyim imamı çağırsın hayrına bi mevlüt okutak seline(savaşa gülümseyip merdivenlerden yukarı çıktım odasının kapısına geldiğimde duraksadım korktum mu belki biraccık neyse ha napabilirki en fazla abartıyolar yavaşca kapıyı açıp odaya girdim ali saçları dağnık yüz üstü bir şekilde yatıyodu yerim ama üst tarafıda çıplaktı çıplaktı sapıklığı kes te uyandır çocuğu)
S:bismillah Allahım sen koru(yatağın yanına yaklaştım)
Ali Ali pişt yavruu(yavru ne aq Salağı niye bu kadar kırosun)
A:kimsen git başımdan! Ayrıca yavru ne kıro musun(yuhh duydumu rezillik vallaha rezillik)
S:ya ali hadi kalkta kahvaltı yapalım
A:selin!bensiz kahvaltı yapamıyo musunuz
S:ne selini ali nazlı ben(şu yavru rezilliğini nazlının üstüne atmak coksel olurdu tabi yerse)
A:of selin çık tamam gelirim ya(evet yememesine şaşırmadım ama en kısa zamanda unut ali kıro selin olarak kalamam aklında)
S:inanmıyorum sana ben odadan çıkınca geri yatcan dimi
A:SELİN! gelicem diyorum sana çıkacak mısın artık(bağırarak söylediği için korkmadım değil ama belli etmesek daha iyi sanki evet evet belli etme)
S:yataktan kalkarsan bende odadan çıkarım(ali bi hışımla yataktan kalktı gerçekten sinirlendi bana yaklaştı hatta dibime girdi burnunlarımız değiyodu nefesini yüzümde hissettim aq senin niye nefesin kokmuyo loo sabah kalkınca kokması lazım değil mi tek bizim ki mi kokuyor aq siz insan değil misiniz neyseki draje vardı ağzımda hemidee naneli)
A:bi daha beni bu şekilde uyandırırsan seni pişman ederim selin
S:naparsın(evet hala kaşınıyorum farkındayım vurmayın ali tavana doğru bakıp sabır çekti sonra kulağıma doğru yaklaştı nefesini boynumda hissedince bi garip oldu içim bu nasıl bi etki aq)
A:pişman ederim selin(tıslayarak söylediği şey isteksizce gözlerimin kapanmasına neden oldu ali benden ayrıldı hemen gözlerimi açtım sırıtarak bana baktı)
A:şimdi çıkarsan giyinicem
S:ç-çıkıcam(hemen odadan çıkıp aşağı mutfağa indim ve yerime oturdum hala alinin etkisindeydim)
N:geliyo mu ali
S:.........
Sa:ben uyardım ama seni dimi yazık oldu genç yaşta
S:..........
Sa:inmemi indi acaba çok mu bağırdı yumruk atmamış kızlara atmaz zatende kafa filan mı attı kız yoksa kafanı duvara filan mı vurdu travma gibi bisey mi geçiryon
N:savaş ne diyon olum sen selin sende artık bi ses ver(nazlının beni dürtmesiyle kendime gelebildim)
S:efendim
Sa:ben kimim elime bak bu kaç
S:ne saçmalıyosun savaş
Sa:kafa hala iyi
N:onu kafasina ne olabilirki zaten boş savaş neye zarar gelebilir
Sa:oo bu iyidi
S:iğrençsiniz(savaşla nazlıya küçümseyici bakışlarımı atarken kapı çaldı)
Gelen kim acaba?? Yeni bölümde anlarız bölümü olabildiğince uzun yazmaya çalıştım umarım beğenmişsinizdir beğendiysen alttaki °⭐°'a dokunarak beni mutluluk edebilirsiniz lütfen yorum yapmayıda unutmayın düşünceleriniz benim için çok önemli sefiyorum hepinizi😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Güneşim
Teen FictionSelin; Etrafa bakarken sert ama yumuşak birşeye çarptım kafamı kaldırmamla mavilerle karşılaştım gözler diyorum lens mi hani gerçek olamayacak kadar güzellerde A"yuh önüne baksana" !!!!!!!EROR!!!!!!! •• •• Devamını merak ediyorsanız sizi hikayeyi o...