Dışımdan mı söyledim!

758 45 8
                                    

Yeni bölüm umarım seversiniz keyifli okumalar🐣
A:sen!(dedi ve beni işaret etti herkes bana bakmaya başladı)
A:üzerime atlayan kız(dedikten sonra Piç smile yaptı ne diyo lan bu ben ağzım açık ona bakarken herkeste dönmüş bana bakıyodu wtf?)
S:ne ne atlaması be saçmalama istersen önüme bakmıyodum ki sende bakmıyodun ve çarpıştık
A:bana pek öyle gelmedi ama;)
S:ya bak daha ne diyo hem ben senin üzerine niye atlıyım ya hiç yakışıklı görmemiş gibi(ne dedim ben biraz önce bu gerizekalıya yakışıklı mı dedim hayy ben zaten göt havalarda bide bunu duydu artık havasından geçilmez)
E:hey hey kesin şunu bence bu kavga burada sonlansın 2 saat sonra tanışma yemeği var yukarı çıkıp biraz yerleşin ve yemeğe hazırlanın(emre abinin bizi ayırmasına baya bi sevindim çünkü devam etseydik kim bilir ağzımdan neler çıkacaktı ben kafamı onaylar şekilde salladım ve nazlıya baktim hala ali ve kuzenine öldürücü bakışlar atıyodu onuda kolundan tuttuğum gibi yukarı çıkarıp odasına götürdüm ve sonra kendi odama geçtim yerde duran valizimi açıp teker teker büyük gardolaba yerleştirdim sonrada karşısına geçip ne giysem diye düşündüm bütün kamp orda olacağına göre iyi giyinmeliydim ilk izlenimler önemliydi ama çokta özenmemeliydim sonuçta sadece bir yemekti gözüme kestirdiğim kıyafetleri yatağımın üzerine koyup bi kombin yapmaya çalıştım ve biraz uğraştıktan sonra giyeceklerim hazırdı kalanları geri dolaba koyup bi duşa girdim(......)duştan bi hışınla çıktım çatladın dimi nazlı)
S:ne var ya bi rahat bırakmadın ne istiyosun nazlı
N:bana şu siyah saatini versene
S:ya iki dakika duramadın mı bi saat için mi bu tantana
N:ya selin kes tatavayida ver hadi hazirlanicam
S:Hım ne giyeceksin bakalım
N:buz mavisi bi gömlekle siyah bi kot
S:baska bisey giyseydin keske
N:bende düşündüm abiye giyip gelin başı filan yaptirsam diye ama sonra vazgectim iyi misin kızım bi yemek için niye süsleniyorum
S:iyi be ne uzattin süslenmessen süslenme(nazlı odadan çıkınca hemen üzerimi giyindim hafif bir makyaj yapıp saçlarımı salık bıraktım takılarımı takıp son olarakta çantama hazırladım ve aşağı indim nazlı daha inmemisti yemek için daha 20 dakka vardı salona geçtim ve geçmez olaydım karşımdaki görüntü sayesinfe dona kaldım buranın hali ne biraz önce tertemiz verdiler bize evi heryerde cips parçaları ve bi poşet dolusu çöp yohaamina bunlarin üzerinde bişeyde yokk çıplak bir şekilde PlayStation oyanayan ve ağızlarından küfür eksik olmayan iki erkek Yuh ama artık bu kadarıda fazla genede ali çok sexy ne diyon selin gene uçtun)
S:ya Yuh mahvetmişsiniz buraları(dememle ikisininde bana bakması bir oldu ve hala bakıyolardı ali resmen gözleriyle taciz etti beni)
S:heyy kime diyorum ben(bağırdıktan sonra savaş önüne dönüp tekrar oyuna devam etti alide bi süre daha o okyanus mavisi gözlerini üzerimde tutup sahteden öksürdü)
A:ç çok güzel olmuşsun(nee seni yerim ama ben nasıl tatlı o ponçik suratı ayy kendine gel selin)
S:t- teşekkür ederim ee siz gelmiyo musunuz yemeğe
Sa:gelcezde saat kaçtaydı ki
S:ee şuan tam 10 dakika kaldı(savaş ve ali bi hışımla oyunu kapatıp üzerlerine tişörtlerini giydiler)
N:hadi selin çıkalım
Sa:ee bizde sizinle gelelim aynı yere gidicez sonuçta
A:ya iki dakka bekleyin bi parfüm filan sıkıyım
N:niye bekliyoruz ya ben pistin burada evin içi hamam gibi hayir yani biraksak kendin gelemiyo musun
S:ya nazli iki dakka dur ali gelene kadar bende bi telefonumu şarja takıyım bitmek üzere
N:valla ben sizi bekleyemem yeni duş aldım ter kokucam
Sa:ya abi valla hadi bende bunaldım
A:ya iyiki bi parfüm sıkıcam dedim şimdiye sıkıp inmiştim yeminle
S:ya iyi işte nazlı siz savaşla önden gidin aliyle bizde arkanızdan geliriz
Sa:bana uyar;)
N:bono oyor tamam iyi ama geç kalmayın
A:okey(savaşla nazlı gitti bende ali beyi bekliyordum nerde kaldi bu iyiki gitmişler çünkü biz baya bi geç kaldik telefonumun sarjına baktım yeteri kadar dolduğunu görünce fişten çektim sonunda merdivenlerde ali beyi görebilmiştik ohaa üstünü değiştirmiş sen insan mısın yavrum üzerine yapışan beyaz bi t-shirt giymiş altınada hafif dar siyah bi Jean gerçketen çok sexy görünüyordu bileklikleride cool bi hava katmış karşıma geçip saçlarını savurdu ovv kokuyu yeni alıyorum harika kokusuyosun çocuk yetmezmiş gibi karizmatik bi şekilde elindeki siyah çerçeveli gözlüğü taktı yavrum eridim ben burada ama)
A:çıkalım mı artık
S:.......
A:selin(alinin koluma dokunmasıyla kendime geldim)
S:hıh efendim noldu
A:selin iyi misin daldın
S:ya bisey düsünuyodum da dalmışım bu arada çok yakışıklı olmuşsun yani şey giydiklerin sana yakışmış kıyafetleri beğendim baya iyiler(olayı toparlamaya çalışırken daha da batırdım çok yakışıklı olmuşsun ne selin)
A:kıyafetlerimin adına teşekkür ediyim o zmn:)(ne kadar da güzel gülüyo aq)
S:yerim ama ben seni
A:hı anlamadım(ne ne bi dakka dışımdan mı söyledim ben bunu ahh be selin şimdi lafın tam anlamıyla sıctın toparla hadi bakalım)
Ve bölüm sonu umarım sevmişsinizdir poncikler lütfen yorum ve votelerinizi esirgemeyin😍😻

Yaz GüneşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin